globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor zvoní
Čau chlapi.Asi před 2 měsící jsem koupil KX 250 r.v. 2000,jezdila parádně,ale asi jen měsíc..Pak začla zlobit a přidřelo se ložisko na ojnici..Takže jsem to rozpůlil,dal novou ojniční sadu a pro jistotu ložiska na kliku..Ted po složení jako dobrý,ale zdá se mi že to tak jako víc zvoní než předtím,dělá to jen na volnoběh,takový jako cvakání..Nevim,možná to je normální,vím že tyhle dvoutakty trochu zvoní všechny..Nebo co by tam mohlo cvakat?Nikasil vypadá dobře.Díky za rady.Můžete i na majklfor@seznam.cz .

Motor zvoní

26.10.2012 v 08:54 | Nahoru | #1
A co ložiska na klice? ty si kontroloval?

Motor zvoní

26.10.2012 v 08:55 | Nahoru | #2
kontroloval jsi vůli dna pístu vůči hlavě v HÚ?

1 reakcí na tento příspěvek Motor zvoní

26.10.2012 v 12:06 | Nahoru | #3
Jestli bylo přidřené spodní ložisko na ojnici, jistě bude "chycený" i čep na klice, na kterém ojnice drží. Výměna ojnice a ložisek na klice (těch, kterými drží v karteru) nestačí, je třeba přeměřit všechny čepy na klice a popř. nechat zrepasovat. Nepravidelné kovové cvakání-klepání, zvlášť v nízkých otáčkách, právě svědčí o vůlích na klice a ojnici.

(reakce na) Motor zvoní

26.10.2012 v 15:48 | Nahoru | #4
J.M.K.> ložiska na klice jsem taky dal nový,i gufera,to jste asi v textu přehlédli.A ojniční sadu jsem dal samozřejmě taky celou.Klikovku jsem rozlisoval,dal nový čep,ojnici,spodní i horní ložisko,slisoval a vyrovnal aby oba průměry ložisek běželi ve dvou stovkách vudši sobě.Jedině jak psal Dřík,tu vůli od hlavy jsem nekontroloval,ale myslím že píst byl trochu utopenej když tam byl jen válec..Kdyby vás ještě něco napadlo,písněte,zatim všem moc dík

1 reakcí na tento příspěvek Motor zvoní

26.10.2012 v 15:55 | Nahoru | #5
a když říkaš cvaká nedělá to přívěra dobře si ju nastavil?

1 reakcí na tento příspěvek Motor zvoní

26.10.2012 v 16:01 | Nahoru | #6
ještě mě napadl spojkový koš lamely v drážkách mužou mít větší vůli a pak to může jako zvonit

(reakce na) Motor zvoní

26.10.2012 v 16:02 | Nahoru | #7
medzaj> S přívěrou jsem nic nedělal,ta se musí nějak poštelovat?Abych řekl pravdu,tak vubec teda nevim jak,nikdy jsem to nedělal ani neviděl dělat .Ale to by možné bylo že? jinak nevim,je tam fakt vše nové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

26.10.2012 v 16:08 | Nahoru | #8
Honzik94> nn,spojkový koš ne,vypadá dobře,i lamely..

(reakce na) Motor zvoní

27.10.2012 v 14:30 | Nahoru | #9
Majkl24> tak už mě napadá jen pístní čep jestli nemá vůli.. nebo snad vodní pumpa

2 reakcí na tento příspěvek Motor zvoní

27.10.2012 v 17:59 | Nahoru | #10
jezdil jsi měsíc....a píst vypadal dobře.....???co to je vypadal dobře?jakou měl vůli?....píst taky umí klepat.

(reakce na) Motor zvoní

29.10.2012 v 09:23 | Nahoru | #11
Dolph-cz> No vypadal dobře tím myslím,že nebyl nijak poškrábanej,přidřenej,ani válec.Vůli jsem ale neměřil.Kolik mám mít vůli?O kolik má být menší než válec?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

2.11.2012 v 06:37 | Nahoru | #12
Dolph-cz> Kdyby to bylo tím,že má píst vůli,stačí dát nový píst nebo se musí dělat i nikasil?Prosím odpovězte někdo,nevim jestli na tom můžu jezdit nebo ne ,dík..

Motor zvoní

2.11.2012 v 08:44 | Nahoru | #13
kámošovi takhle cinkala nakopávačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2012 v 09:10 | Nahoru | #14

Majkl24 píše: Dolph-cz> Kdyby to bylo tím,že má píst vůli,stačí dát nový píst nebo se musí dělat i nikasil?Prosím odpovězte někdo,nevim jestli na tom můžu jezdit nebo ne ,dík..



tady se řeší přesně to samé.. http://www.motorkar...ft=135263&fid=28

pohledem to nepoznáš,měří se setiny milimetru-rýhy jsou už extrém....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

2.11.2012 v 13:52 | Nahoru | #15
Dolph-cz> Myslím,že ten špatnej píst,to bude můj případ..Radši to teda rozdělám a kouknu na to.Na tom pístu je napsaná někde nějaká velikost?Nebo se jen změří válec?Sory jestli se ptám na uplně (pro někoho) samozřejmý věci,ale nikdy jsem tenhle problém neřešil,takže o tom vím hovno

(reakce na) Motor zvoní

2.11.2012 v 18:04 | Nahoru | #16

Majkl24 píše: Dolph-cz> Myslím,že ten špatnej píst,to bude můj případ..Radši to teda rozdělám a kouknu na to.Na tom pístu je napsaná někde nějaká velikost?Nebo se jen změří válec?Sory jestli se ptám na uplně (pro někoho) samozřejmý věci,ale nikdy jsem tenhle problém neřešil,takže o tom vím hovno



na některém pístu to napsané je,na některém není.záleží na výrobci.
měří se píst a porovnává se s válcem.pokud je vůle víc než 12 setin,je potřeba ho vyměnit.

1 reakcí na tento příspěvek Motor zvoní

3.11.2012 v 12:50 | Nahoru | #17
Tak o tom dělám a když jsem oddělal výfukové kolinko a strčím prst do válce,tak jak je tam v horní části toho otvoru nějaká ta klapka (to je asi ta přívěra že ) tak to hrká jak kravskej ocas a podle mě je to ten cvakající zvuk co z toho jde..Nebo je to normální že tak hrká?To se dá nějak dotáhnout nebo naštelovat pod tím víčkem?Každopádně musí asi válec dolu,protože se nedostanu na šroubky toho víčka.Jedině ještě vyklonit motor..Když tu chlapi budete,odepište,dělám o tom,díkas..

Motor zvoní

3.11.2012 v 17:04 | Nahoru | #18
tak píst má ve spodu 66,3 a směrem nahoru ubejvá až na 66,0.Válec vypadá že je kruhovitej,má nějakých 66,36 - 66,38 takže 2 stovky šiška,to je v normě?..No domnívám se,že píst je ve sračkách..Domnívám se dobře že pane Dolph-cz ..No a ta přívěra,to je asi normální že se tak mrňá,tam se s tím nikde nic pošolichat nedá,nebo jo?Ten píst teda koupit těch 66,3 ? Nebo 66,35 ? Na pístu jsem našel nějaký číslo :617M06640 - Neznačí to poslední čtyřčíslí rozměr pístu,tedy 66,40 ?Ono ty hodnoty jsem naměřil digi posuvkou,sice novou,ale nějaká ta stovka tam může lítat,takže je možný,že ten válec má 66,4,ikdyž moc se mi to nezdá že by proměřovala 4 stovky,to je podle mě blbost..V pondělí to vezmu do práce a změřím dutinoměrem..

Naposledy editováno 03.11.2012 18:49:09

Motor zvoní

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 20:21 | Nahoru | #19
No pist o 3 stovky menší než válec a ta přivěra by neměla tak hrkat záleži jak je ojebaná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 20:54 | Nahoru | #20

Majkl24 píše: Tak o tom dělám a když jsem oddělal výfukové kolinko a strčím prst do válce,tak jak je tam v horní části toho otvoru nějaká ta klapka (to je asi ta přívěra že ) tak to hrká jak kravskej ocas a podle mě je to ten cvakající zvuk co z toho jde..Nebo je to normální že tak hrká?To se dá nějak dotáhnout nebo naštelovat pod tím víčkem?Každopádně musí asi válec dolu,protože se nedostanu na šroubky toho víčka.Jedině ještě vyklonit motor..Když tu chlapi budete,odepište,dělám o tom,díkas..



přívěra vždycky trošku "hrká" to je normální,ale nesmí moc a HLAVNĚ když ji úplně zavřeč nesmí ten nůž zajíždět do prostoru pístu.musí mít doraz kousek od hrany kanálu.

ještě k tomu hrkání...,přívěra musí chodit lehoučce a nesmí nikde přidrhávat.

stáhni si manuál(najdeš ho taky) a tam je přesně nakresleno,kde se měří píst.
vůle ve válci se dává 6 setin.někdo dává i 5 sein,ale to už třeba opatrně a dlouho zajíždět..

až budeš měřit válec,tak maximum rozdílu je 3 setiny po celé ploše válce.pokud bude jeho zoměr někde více lítat-musí nový nikasil--

(reakce na) Motor zvoní

6.11.2012 v 11:18 | Nahoru | #21
Dolph-cz> Tak jsem to změřil,u vrchu má válec 66,43 a je kruhovitej ve stovce a uspodu má 66,41 - 66,42 mm .Takže píst bys volil 66,36 ? Ale je zajímavý,že tenhle píst co tam ted byl,tak ma nahoře napsaný (jak už jsem tu psal to číslo) poslední čtyřčíslí 6640,to je nějak moc ne?

1 reakcí na tento příspěvek Motor zvoní

6.11.2012 v 18:36 | Nahoru | #22
já vych dal asi 66,37

66,40 bez šance.kdo ví,jestli tam někdo nedal olítanou 66,40 od kámoše... -teda pokud to máš dobře změřené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

7.11.2012 v 06:23 | Nahoru | #23
Dolph-cz> No to jsem si taky řikal,že jedině tak by to bylo možný ta 66,40..Jo,změřený to je dobře si myslím..Dobrá tedy,dám 66,37 .Díky za rady chlape,pomoch si mi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

7.11.2012 v 19:02 | Nahoru | #24

Majkl24 píše: Dolph-cz> No to jsem si taky řikal,že jedině tak by to bylo možný ta 66,40..Jo,změřený to je dobře si myslím..Dobrá tedy,dám 66,37 .Díky za rady chlape,pomoch si mi



není zač
jen dej pozor,i při tom skládání se dá udělat zposta chyb...pozor na šipku na pístu,nezapomeň,že jsou na pístu zámky na kroužky,pořádně zajisti segerovky na pístním čepu...,hlavně v klídku,žádné násilí a přemýšlet u toho....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

8.11.2012 v 09:19 | Nahoru | #25
Dolph-cz> jj,to já všechno vim,neboj .Jen doufám,že je to fakt ta příčina toho cvakání.Ale vzhledem k tomu,že je ten píst ohoblovanej o 3 desítky,tak tomu i věřím..

Naposledy editováno 08.11.2012 09:21:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor zvoní

8.11.2012 v 11:06 | Nahoru | #26
Majkl24> vůle už byla 3 desetiny?

(reakce na) Motor zvoní

8.11.2012 v 18:03 | Nahoru | #27
Dolph-cz> Nj,vždyt jsem psal rozměry toho pístu.Nahoře měl 66,00,dole 66,30..A válec těch 66,43.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist