Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
oxygen píše: chtěls napsat hezčí prdel - nicméně to že mi na ní čumíš ti taky odpouštim,
... anébrž ale: cože přesně že ti prováděl ten strašnej KIMS při tvých wheelie skocích na horizontech -?
nevim jestli vetsi = hezci, ale budiz
KIMS mi zasahoval do vykonu na horizontu, kdy se melo odlepit kolo uz davno a neodlepilo se, stejne tak pri snaze zvednout jen plynem (vyplachem i nevyplachem). potom mi korigoval uhel uplne nahore, to sem cejtil dost jasne (jakoby aretace v urcitym uhlu, ne v mrtvym, kus pred).
pri zvedani se spojkou to slo zcela normalne (to prvotni odlepeni az do te aretace), takze clovek cejti, ze kdyz se ji nechce za plynem (ci vyplachem), tak to neni normalni.
samozrejme neco muze byt castecne geometrii motorky (rozvor, teziste apod.) ale podle me tam byl zasah elektroniky jasnej.
Bubrak-ZX10R píše: KIMS mi zasahoval do vykonu na horizontu, kdy se melo odlepit kolo uz davno a neodlepilo se, stejne tak pri snaze zvednout jen plynem (vyplachem i nevyplachem). potom mi korigoval uhel uplne nahore, to sem cejtil dost jasne (jakoby aretace v urcitym uhlu, ne v mrtvym, kus pred).
pri zvedani se spojkou to slo zcela normalne (to prvotni odlepeni az do te aretace), takze clovek cejti, ze kdyz se ji nechce za plynem (ci vyplachem), tak to neni normalni.
samozrejme neco muze byt castecne geometrii motorky (rozvor, teziste apod.) ale podle me tam byl zasah elektroniky jasnej.
bubbo, jenom pro srovnání: tys ji měl na pár hodin enemže já ji měl přes dva roky... oba po zadním lítáme furt enemže já přitom motky i převracím za mrtvej...
a já musim říct, že zásah KIMSu jsem na týhle Kawě zaregistroval jen 1x a to NAŠTĚSTÍ, když mi při zvedání do wheelie (z kopce a v zatáčce!) podklouzlo na hrbolu zadní kolo do strany nepočítám normální jízdu a cca 3x výraznej zásah v Mostě na výjezdech a párkrát i na silnici, nečekaně a zaplaťpánbu
mě prostě KIMS nikdy žádnýmu zvedání (plynem, či přes spojku) nijak nebránil a náklon nijak neovlivňoval. on ani z principu svý činnosti (zabránit náhlýmu nepřirozenýmu roztočení motoru) nemohl ono v zatáčkách se s nim znatelně a hlavně čitelně dalo trochu i klouzat
takže esli se ti přitom i rozjasnilo, tak to byl spíš pokus vypnutýho mozku o návrat do režimu ON za účelem nezahodit půjčenou motorku což je vlastně pozitivní zjištění - že sice jsi motorkářský pako, ale ještě ne úplně vylízaný - no ne?
Naposledy editováno 14.12.2012 10:50:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35591 | Včera v 21:24 Veverčák |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16330 | Včera v 07:38 SPIJKER |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |