NIkde jsem nevidel postup jak prepnout ER6 do dealer modu, ale predpokladam ze to bude jako u jinych kaw, takze najit diag konektor, propojit dve krajni spolu, tim uvedes moto do dealer modu a na displayi zjistis kod chyby , ten pak porovnas s odkazem a vis kde je error.
vse je krásně popsáno v manuálu, který najdeš tady
ale jestli si dobre pamatuju tak pri vyplym zapalovani spojis diag konektor s minusem baterky, zapnes zapalko, na dve vteriny odpojis a znova pripojis a kontrolka FI ti vybliká kod.
Naposledy editováno 27.09.2012 07:50:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |