globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektrika
22.9.2012 v 21:22
Zdravím, vždy když se má osmička rozhodla, že nepojede, byl problém v elektrice.
1x odešel regulátor dobíjení
1x uštípanej plusovej kabel od baterky pomocí kyvky
1x uhnilej kabel od kostry

A dnes opět jedu, a z ničeho nic mi motorka začala cukat, jelikož jsem jel zrovna na benzinku myslel jsem že mi došel benzín a tak jsem přepnul na rezervu. Jenže ještě než jsem to udělal mi motorka chcípla a již jsem ji nenastartoval. Žádný proud v tu chvíli nebyl k mání. Takže jsem se v tom začal hrabat a zjistil jsem že mi opět probíjí kostra.

A proto se vás majitelé Introšů, máte podobné problémy s elektrikou? Řešení elektriky na Intrůdrech je vymyšleno úplně debilně, přístup k baterce, nechráněné kabely to vše je na nic. Jak tohle řešíte? Napadlo mě zastříkat kontakty silikonovým olejem nebo zakrýt nějakou krytkou ale pomůže to?

Elektrika

22.9.2012 v 22:13 | Nahoru | #1
Ahoj Peťo,těch poruch co uvádíš jsem já nenazbíral ani za těch sedm let co ho mám.Vlastně jsem za tu dobu měl v elektrice jen jednu závadu a to - uvolněný kontakt na baterce - ovšem ne přímo u kabelu ale málo dotaženej ten hranolek kterej je zasunutej přímo do vývodu z baterky.Umístění regulátoru tady není zrovna šťastně řešený (dost trpí teplotou od výfuku) a tak už jsem mockrát hledal místo na jeho přemístění.Doufám že se mi to podaří než příjde jeho "exitus".Mám ho teď ještě blíž k výfuku,co jsem tam dal ty lumiče ze "čtrnácky".Tak držím palce a pevný nervy.

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika

23.9.2012 v 00:32 | Nahoru | #2
Sice jsem tuhle motorku neměl, ale prodírání kabelů se dá nejsnáze řešit navlečením (nejlépe gumových) průchodek, nebo v nouzi v místě, kde se odírají, alespoň omotat.
To s tím olejem myslíš zřejmě ohledně ochrany kontaktů před vlhkostí a špínou, která by způsobila oxidaci, ne? Silikonový olej sice pomoci může, ale nedoporučuju... silikon má zrádnou vlastnost, kdy nejen, že pomalu vzlíná a po povrchu a rozlézá se, ale dostane-li s přímo na styčné plochy kontaktů, tak v případě zajiskření se mění na SiO2, což jest dokonalý izolant, takže např. v relátku, nebo přepínači způsobí nefunkčnost během okamžiku (někdo možná ještě pamatuje tzv. "Mezinárodní silikonový průser" vzniknuvší iniciativou jednoho soudruha v Tesle Nýřany). Na konektorech, kde se kontakty nepohybují, by to tolik vadit nemělo, ale lepší je použít kontaktol, nebo alespoň WD-40.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika

23.9.2012 v 16:19 | Nahoru | #3
J.M.K.> Na kontakty patří červená vazelína...

(reakce na) Elektrika

23.9.2012 v 16:35 | Nahoru | #4
rancher> S tou zkušenosti nemám, ale osvědčovala se i běžná ložisková vazelína, už nevím, jak byla značená, snad SA2... to bych musel bežet do sklepa a tam se včíl nedohrabu, po půldni stráveném na houbách.

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika

23.9.2012 v 22:39 | Nahoru | #5
Zdravím, takže problem s kostrou který včera nastal byl díky tomu že očko od káblu na baterku se uplně utrhlo a ani se nedivím, když jsou kontakty vystaveny povětrnostním podmínkám, dešti a změnám teplot. Takže pánové doporučujte jak kontakty nejlépe ošetřit, popřípadě kde sehnat gumové krytky.

(reakce na) Elektrika

24.9.2012 v 21:20 | Nahoru | #6
petr1989> To co píšeš možná nemusí bejt ten hlavní důvod.Příčinou utžení očka bych spíš přisoudil volnýmu pohybu baterky.Nevím jak jí tam v tom kastlíku máš ty ale já jí trochu obložil aby se tam "nevrklala".

Naposledy editováno 24.09.2012 21:58:20

Elektrika

24.9.2012 v 23:19 | Nahoru | #7
kutil1> no možná máš pravdu, u baterky se nachází dva imbusové šrouby, díky kterým otevřeš schránku k baterce a vedle tech šroubů je z každé strany další šroub, který drží jak schránku ve které je baterka tak i výfuk a dnes jsem si všiml že jeden z těchto šroubů jsem dneska vytratil, tak možná baterka více poskakovala a utrhlo se díky tomu očko od kabelu.

Elektrika

30.9.2012 v 20:00 | Nahoru | #8
Mne sa to stalo tiež ,mi prebijala kostra - som rozobral a premeral celu masinu kým som to nasiel a bola to uplna prkotina(kontakt na parkovacku nebol uplne zatlaceny a dotykal sa zadnej strany reflektoru,a taka uplna hovadina,pri tej prilezitosti som kazdy kontakt ocistil a navliekol do zmršťovacej bužirky(da sa lahko kupit napr baumax.)a od vtedy mam pokoj.

Elektrika

30.9.2012 v 20:02 | Nahoru | #9
Mne sa to stalo tiež ,mi prebijala kostra - som rozobral a premeral celu masinu kým som to nasiel a bola to uplna prkotina(kontakt na parkovacku nebol uplne zatlaceny a dotykal sa zadnej strany reflektoru,a taka uplna hovadina,pri tej prilezitosti som kazdy kontakt ocistil a navliekol do zmršťovacej bužirky(da sa lahko kupit napr baumax.)a od vtedy mam pokoj.

PS:všetky sroby a matice dotahujem raz mesacne alebo tam mam samoistne - nic nestracam a nehrkocem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist