Téma: XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těchto motocykl...
17.9.2012 v 17:16
Vlákno pro všechny, co se setkáváme na jarních a podzimních společných vyjížďkách, místo pro pokec, odkazy a rady pro všechny pohodové vlastníky motocyklů Yamaha XV Virago bez rozdílu obsahů motorů, peněženek, vzdělání a dosaženého společenského postavení!






Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň

Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50

Blokovaní uživatelé: Dawes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

24.7.2018 v 08:30 | Nahoru | #1

_Kovboj_ píše: Tak ještě jednou díky všem, zatím to běží ( konečně ) Prozatím jsem přehodil jiný karburátor a tento rozeberu a vyčistím. Nastavil stejnou bohatost, a ještě udělám synchronizaci. Spíše si teď lámu hlavu nad tím, proč to vzniklo. Je plný černého bordelu, ale nevím odkud. Nejprve jsem myslel, že nevhodná benzínová hadice, kterou jsem použil asi před dvěma lety, ale tou to asi nakonec nebylo. a potom jsem objevil olej nebo benzín ( ani nevím ) ve vzduchovém sání za filtrem v rámu. Mám podezření na hladiny plováků, nebo olej z motoru, jeli to vůbec možné. Projevovalo se to střílením do výfuku i na volnoběh, a po mírném přidání sytiče to přestalo.

Bordel v karburátoru



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak jsem na to asi přišel. Je to molitan použitý jako filtr do karburátoru co vede z pravé ledviny gumovou hadičkou, a v tom plastovém válečku byl už s puchřelí molitan, a ten zasral karburátor. Takže vyčistit, a snad to bude makat dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

24.7.2018 v 09:15 | Nahoru | #2
_Kovboj_: Nevím jak to mají ostatní, ale u mého Viraga a dalších dvou v okolí tam žádný molitan není, jen hustá drátěná mřížka. Jsou to odfuky z komor pod membránami, aby tam nevznikal podtlak nebo přetlak a neovlivňovalo to činnost membrán. Všechno, co tam proudění vzduchu nějak brzdí, může způsobit problémy s reakcí na plyn. Možná se to někomu kdysi přicpalo, tak to něčím prorazil skrz a jelikož tu mřížku už nešlo vrátit zpět, nacpal tam molitan, který benzínové výpary pochopitelně nepřežil.

Pak je tam ještě jeden váleček (ten na fotce), to je odfuk plovákových komor, ve kterém by měl být ventil. Ten pouští z plovákovek vzduch, ale při pádu motorky se zavře a neměl by vytékat benzín.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist