globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zapalovani na rotax 123
14.9.2012 v 16:21
Ahoj potřeboval bych poradit rozbilo se mi zapalovani na aprilii pegaso 125. je tam motor rotax123.nové stojí strašný peníze a tady jsem se dočetl že se dá nahradit jiným od vape,ale nikde jsem nenašel jaký typ by se tam dal upasovat děkuju za rady

zapalovani na rotax 123

14.9.2012 v 18:53 | Nahoru | #1
já na RS 125 dával Ignitech a stálo kolem bůra,ale je to už dávno,nepamatuju detaily.

zapalovani na rotax 123

14.9.2012 v 20:22 | Nahoru | #2
tam je stejné jako na 122?

zapalovani na rotax 123

14.9.2012 v 22:36 | Nahoru | #3
jestli mas v haji rotor nebo stator tak to bude problém, nevim jestli ma pegaso nakopavačku. když použiješ vape tak nebudes mit ozubený věnec ke starteru a nenastartuješ jinak než roztlačením.

zapalovani na rotax 123

15.9.2012 v 00:04 | Nahoru | #4
JO, TAK TO TĚ LITUJI-já měl to samé a cívka 5.5 litru a stator 7.5- sarý jsem koupil od jednoho férovýho motorkáře a bylo v hajzlu- takže vše nové-tyhle zápalka/AMAL SEM/ STOJÍ ZA HOVNO. na 122 je úplně jiné a Cdi taky.

zapalovani na rotax 123

28.12.2013 v 22:52 | Nahoru | #5
hale lidi mám prozbu .... pošle te mi někdo foto jak je zapojený to zapalování zapojil jsem podle barev -> červenej,černej, a zelenej ale zbyly mi dva žlutý :p a nemám poblíž žádnej kabej se kterám bych je mohl zapojit díky moc fakt mi to pomůže

zapalovani na rotax 123

3.3.2014 v 21:29 | Nahoru | #6
Dobrý den,
Chtěl by se na Vás obrátit s prosbou o radu ohledné náhle nefunkčního zapalování. Jedná se o motocykl Aprilia Pegaso 125 (1993) s motorem ROTAX 123. Motor má elektro-magneticky ovládanou přívěru solenoidem – „otevřená“. Při první letošní vyjížďce motocykl při cca 8500 rpm dvakrát škytl a zhasnul. Po dotlačení domů, jsem zjistil, že jsem tentokrát nepropálil píst (komprese je dobrá ), ale motor „nedává“ jiskru. Po odstrojení stroje jsem zjistil, že z hadičky spojující vyrovnávací nádržku a chladič trhlinou vytekla chladící kapalina přímo na zapalovací cívku (zřejmě původní - černý váleček s vykukujícíma transformátorovýma plechama). Po vysušení cívky, která se zdá být vodotěsná problém přetrvává – žádná jiskra. Cívku jsem podle manuálu odporově proměřil, ale vzhledem ke kvalitě digitálního měřáku a odchylkám měření nedokážu posoudit, do jaké míry bylo měření vypovídající. Tím se konečné dostávám k mé otázce: Máte nějaké zkušenosti se soustavou zapalování u R123 – co odchází nejvíce, popřípadě jak závadu diagnostikovat? Řídící jednotka (na typ jsem nekoukal) nemá konektor a vývody jsou pevně nerozebíratelně zality do krabičky, nebo by mohl být problém i ve vinutí statoru nebo čidlu? Samozřejmě vím, že z toho popisu nemůžete diagnostikovat závadu přesně, ale chtěl bych slyšet váš názor. Druhá otázka zní – Je možné sehnat za nějaké rozumné peníze zapalovací cívku, popřípadě řídící jednotku? Na internetu jsem našel pouze novou univerzální: http://www.demoto.c...amp;product_id=38231 jaký máte na toto názor?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Elektrika Aprilia Pegaso 125 Hyn3k 3 22.7.2022 v 21:38 Ariete
Motor vysoká komprese Aprilia Pegaso 125 N_xau 20 24.1.2022 v 17:39 Kohlstein
Výběr motrky od 16 let Cagiva Planet 125, Honda XL 125V Varadero, Honda CBR... moto_man 14 25.4.2021 v 20:53 Honza_DT
Jakou cenu bych tak za ni mohl chtít Aprilia Pegaso 125 Pichy3 7 7.4.2018 v 09:36 Pichy3
125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse. Honda XR 125, Aprilia Pegaso 125, Honda XR 125 L march08 23 7.5.2017 v 14:23 pernik92


TOPlist