sleduji uš nějaký čas, že jakmile chci jet více jak 110 km/h, tak motor najednou jakoby ztratil dech nebo spíše neměl šťávu.
Nevím, jak změřit dostatečný průchod benzinu hadičkou, ale jako teče, ale málo ?
Ani nevím, jak je řešené odvzdušnění nádrže, ale napadá mě ledacos.
Přicpanej kohout ? jak se to projeví?
Prostě motorce dochází dech při rychlosti vyšší než 110
u takovéhoto stroje by to nemělo být...si myslím
co myslíte Vy ?
díky za názory
Pokud to bude v palivovy ceste, coz sam naznacujes, rozebrat kohout, vycistit a jede se dal.
neboj, neplivu na jawu, sam jednu mam doma a stridam ji s fazerem
Naposledy editováno 03.09.2012 14:56:15
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
ale nikdy jsem nezadřel, kromě propálenýho pístu (vada odlitku)
Naposledy editováno 03.09.2012 19:47:32
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
Naposledy editováno 04.09.2012 00:34:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
1100Virago píše: dostal94: A když se tam montovaly uzavřené čepy, tak na co jsi je ucpával? Vždyť už ucpané byly.
Ucpané byly od výroby,ale na mojem motoru byly průchozí.Někdo je tam dal ze 175.Origo to bylo tak,že nebyl provrtaný naskrz.
dostal94 píše: přesně tak,tipuji to na nízkou hladinu.Spotřeby 3 a 3,5 litru jsou hovadiny,3,5 litru kdyby si jel po rovince na 4 65 tak možná ale jinak je to blbost.Já mam při 75 spotřebu 4.Při 90 už je to ale skoro 5.
Pokud drzim otacky v zelene vyseci ( eco rezim ) tak jezdim taky za 3,5
dostal94 píše: No pravě že to je dvouválec a může dojít k propojení kanálu nebo jak to nazvat.Tak sem to normálně ucpal korkem.
Nechci se pouštět do této sofistikované diskuze, ale nedá mi ti připomenout jeden fakt, kvůli kterého si z tebe utahují - válce jsou samostatné, tak jak může u tohoto dvouválce (se samostatnými válci) dojít k propojení kanálů? A jestli se nepletu, tak ani žádné dva boční kanály v jednom válci čep propojit nemůže, protože tam dva naproti sobě na bocích nejsou. Ale v tomhle se nevyznám, já jen když už tu mluvíte o tom plzeňském pivu..
Naposledy editováno 04.09.2012 10:56:26
Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
http://www.jawamania...spx?questionid=37775
Naposledy editováno 04.09.2012 14:10:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 - nedcotejká benál nebo málo kyslíku?
dostal94 píše: Řešili to i na jawamanii.
kde píšou " U 638 a výš už to nevadí, tam už se nepropojí."
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |