Neříkám, že se Japonec nevysere, ale asi se snáž dá dokupy..
Ale když přemýšlím, co z Japonců tak nevím, bral bych Tenérku, nebo dakara, což Japko není, ale je to jednoduchý blbuvzdorný motor.. jenže na daleké cestování 1 válec fakt není.. jel jsem v řecku v dálnici asi 500km a asi by mi jeblo na jednobuchu.. pak mě napadnul Transalp, ten asi vede.
prostě spolehlivou, opravitelnou motorku, co mě uveze a zaveze daleko a zpět hlavně..
ne že bych Advikovi nevěřil, určitě může jezdit dalších x let bez poruchy, ale jak ta porucha přijde tak je to prostě hop nebo trop...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "nesmrtelne" cenduro
v případě většího sportu 990 Adventure... ale jinak me oproti GSA vyhody nenapadaj...
kdybych byl magor tak vemu SuperEnduro a nabastlim kufry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "nesmrtelne" cenduro
Lion píše: naprcccs> kdybych vybiral cenduro tak asi taky vemu GSA.... kardan, vzducháč, boxer, údajně to moc nežere, podvozek...
v případě většího sportu 990 Adventure... ale jinak me oproti GSA vyhody nenapadaj...
kdybych byl magor tak vemu SuperEnduro a nabastlim kufry
no, spotřebu jsem měl 5,2 při cestě do chorvatska.. pak jsem to neměřil, ale +- nějak tak, což se dá.. podvozek je super, to jo. Oprava bude masná, takže si to nechávám a postupně vyměním vše a pak se mi to může srát odznova