globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.2.2016 v 20:56 | Nahoru | #1















Na motorce jsou zatím tyhle úpravy: blástry, neopreny na vidlice a kryt motoru (viz fotky). + ten laďák

Ještě mám v plánu další menší úpravy.
Chtěl bych nějak vyřešit nějakej úložnej prostor.. origo nosič od yamahy je ale docela drahej nemáte někdo nějakej typ na nějakej levnější šikovnej nosič/brašničku... ?? případně nevíte o někom, kdo by se toho origo chtěl zbavit ? (ps. nepište mi, ať se na to vybodnu a jezdím s batohem na zádech.. )

A další věc.. kdyby to šlo, nebylo by od věci tu motorku nějak snížit. Měřím 176cm a cítil bych se jistěji, kdybych došáhnul větší plochou nohy na zem..
Tlumiče by mi spíš ale vyhovovali tvrdší (chci jezdit víc na silnici).. dají se nějak popustit, ale nezměkčovat je ? Vyřezávat sedačku nebo nějaké podobné radikální kroky se mi dělat zatím nechce.. ani kupovat předražený yamalink.
Je ještě nějaký způsob, jak jí snížit ?
Na offmoto jsem viděl tenhle odkaz http://www.motorcyc...g-link-wr250xr-stock mohl by mi někdo prosím vysvětlit, o co tam jde.. nejsem zrovna zdatnej ani v tehcnice, ani v angličtině..

díky za rady

Jawass> Je super, že ve 32 letech máš z motorky stejnou radost a prožíváš to tady stejně jako já v 17

Naposledy editováno 14.02.2016 20:59:40

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.2.2016 v 10:12 | Nahoru | #2
StropakMartin> Předek můžeš trochu snížit v brýlích vidlice. Zadek se dá kousek snížit tím, že povolí matice u vidlice na spodní části tlumiče ,ale tak aby se neopřela o ovládání útlumu a ta vidlička se k tomu došroubuje a pak se to zase proti sobě utáhne. Další krok je výměna linku za delší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist