paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.6.2014 v 11:45 | Nahoru | #1
Tak po dlouhé době se zase ozývám, měl sem teď trošku jiné starosti než motorku, jako maturita a příjmačky :)

Obracím se na Vás na zkušenější a prosím o rady. Protože sem motku koupil čistou, bez jakýkoliv doplňku potřebuji tedy nějaké dokoupit.
Takže začnu :)

Blástry:
Prosím o nějaké doporučení, něco sem probrouzdal a zatím se nejvíce přikláním k Cycra Probend, nějaké zkušenosti, pro a proti? Jako další alternativa přichází ACERBIS, tam jsou ale ohlasy jednou kladné a jednou negativní. Navíc jak je to s montáží, jsou na všechny motorky stejné?

Kryt motoru:
Ze začátku sem si myslel, že ho až tak nebudu potřebovat. Ale po tom co sem si všiml, že veškerý bordel z předního kola letí hned na motor sem si říkal, že bude asi lepší ho tam mít. V úvahu jich připadá spoustu, ale někdo tu již doporučoval od Flatland. Popřípadě nějaká další rozumná alternativa za rozumnou cenu? V ČR Flatland asi stejně nepořídím.

Zadní nosič:
V úvahu samozřejmě připadá originál, avšak si myslím, že by se mohl dát pořídit za rozumnější cenu. Tak kdyby někdo o nečem věděl prosím :)

Gumy:
Pro mé ježdění mi výkon u WRR absolutně nechybí, musím říct, že jsem zatím projel/vyjel všechno co jsem si umanul, ale co je samozřejmě trošku nedostatek sou ty defaultní skoro silniční gumy, jakmile člověk jede po trošku blátivé cestě, tak nedrží a nabalují na sebe bordel. Doporučení nějaké jen třeba o trošku víc terénní a aby se tolik nesjížděli? Na netu sem vyčetl chválu na Mitas, někdo však oponoval tím, že Michelin se hůře sjíždějí. Kdyby někdo měl bližší info budu rád :)

Ještě nahodím pár fotek alespoň mobilem :)
Tady mi došlo, že se ten chránič motoru fakt bude hodit, veškeré kamení, písek, atd rovnou na motor






Tento víkend sem byl na klasické vyjížďce avšak mě překvapil brod přes řeku, kde je normálně tak 20cm vody, ale jak teď hodně přšelo, byl tam asi tak metr :D Rozhodl jsem se to vzít zkratkou přes bažinu, ruce samozřejmě totálně popálené a pošlehané od kopřiv. Blástry sou tedy také potřeba :)






Nejraději mám nějaké takovéhle zapomenuté cestičky, kde nepotkáte živáčka, avšak cesta je fakt napínavá, kde se nakonec člověk ocitne. Tady sem vyjel nějakému pánovi na statku :D







Pokud se tu již něco z toho řešilo, tak prosím nekamenujte, pročetl jsem toho fakt mraky, tak už se ztrácím v tom, kde jsem co četl :)

Naposledy editováno 04.06.2014 11:46:10

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.6.2014 v 13:13 | Nahoru | #2
LaKy_>
Blástry: Pokud cheš to nejlepší tak Cycra Probend CRM s montážní sadou na řidítka o průměru 22.(Pokud už nemáš lepší řidítka s větším průměrem) např: Cycra probend CRM 22

Kryt motoru: Vyber takovej kryt, kterej ti nahradí i ty plastové kryty na rámu. Prostě něco co kryje i pumpu(je dost a ráně) např: Chránič motoru

Zadní nosič: Batůžek na záda :)

Gumy: Co mi vydželo docela dlouho a v terenu (né megabahno) byli Maxxis Maxxcross na tvrdý povrch. JInak jsem pak jezdil Mitas XT754 a ty byli v terénu podstatně lepší, ale rychelji ubývali na asfaltu.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.6.2014 v 08:14 | Nahoru | #3

LaKy_ píše: Tak po dlouhé době se zase ozývám, měl sem teď trošku jiné starosti než motorku, jako maturita a příjmačky :)


Dodatečná gratulace!

A letos to jsou pro Tebe ty nejdelší školní prázdniny ze všech (zhruba čtyřměsíční), tak Ti moc přeju, ať si podstatnou část z nich užiješ ke své co největší spokojenosti a radosti právě v sedle WRka...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8341 Včera v 07:55 Fic6
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist