Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Continental CONTI TKC80
předek 120/70
zadek 150/70
Užší v motokrosovém provedení nejsou, případně lehce zříznu špalky na bocích, ale dle zahraničních fór by v tom neměl být problém.
Následně mám dotaz, zda lze v Česku snadno koupit přední kryt motoru? Klidně i z plastu, jen aby nelítal bordel od předního drapáku přímo na motor.
JJNN píše: Dovi> Ahoj, rozhodnuto. Cena nových kompletních kol 21"/18" na WR250X by dle dealerů Yamahy vyšla na 30-47 kKč bez pneu a ještě by to nebylo jisté řešení. Takže objednám následující motokrosové pneu 17" a uvidím:
Continental CONTI TKC80
předek 120/70
zadek 150/70
Užší v motokrosovém provedení nejsou, případně lehce zříznu špalky na bocích, ale dle zahraničních fór by v tom neměl být problém.
Taky řešení, a nejrychlejší a nejlevnější.
Ale zkus se když tak ještě mrknout na ten odkaz od kolegy Kardifa
http://www.ebay.com/...f56559a1&vxp=mtr
Obě kola na konverzi z WR250X na WR250R (21" plus 18") za necelých 15 tisíc respektive za 729 US $, což je polovina až dokonce pouhá třetina toho, co Ti řekli v české Yamaze. Ovšem trochu to naroste o poštovný, a taky náš erár nepřijde zkrátka na cle a DPH. Ale i tak by to bylo za zlomek zdejších cen.
Naposledy editováno 27.05.2014 19:56:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8341 | Včera v 07:55 Fic6 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |