Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
Naposledy editováno 12.02.2016 17:50:35
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
jenom co se mi nelíbilo... že když jedu na jedničku a jedu hodně pomalu.. tak motorka celkem dost cuká a musel jsem spojkovat.. je to normální ?
Nemůže to být třeba tím, že je tam tenhle laďák http://www.bikerszo...-x-08-11-hlinik.html ? jinak je všechno prý v původním stavu ( není třeba potřeba ten motor pro ten laďák nějak nastavit, vím, že se tady něco takového řešilo..) ?
Díky za rady
Naposledy editováno 13.02.2016 20:20:54
Peppa21> značku osvícenou nemám,..už mě jednou stopovali,..byla dokonce tma ale nic mi na to neřekli,...respektive spíš si toho nevšimli,...technickou jsem s tím taky prošel,..ale na další budu mět možná problém,...
Jawass> já mám taky fox V1 a lehce to háže když jedu třeba 130 a víc a ve dvou lidech to přijde ještě dřív,...musím se sklonit aby mě ten kšilt táhl hlavu dolu a ne nahoru,...jinak o helmě tohoto tipu co je na fotce jsem taky přemýšlel, ale do terénu kde se člověk i zapotí to není vůbec vhodně,...a na silnici si myslím že to zas takový rozdíl od krosové helmy nebude,...ale nezkoušel jsem nevím no,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
:)
Naposledy editováno 13.02.2016 23:45:48
Jo je ze slovenska.. Podle mě dobrej kup
Naposledy editováno 14.02.2016 18:40:38
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Na motorce jsou zatím tyhle úpravy: blástry, neopreny na vidlice a kryt motoru (viz fotky). + ten laďák
Ještě mám v plánu další menší úpravy.
Chtěl bych nějak vyřešit nějakej úložnej prostor.. origo nosič od yamahy je ale docela drahej nemáte někdo nějakej typ na nějakej levnější šikovnej nosič/brašničku... ?? případně nevíte o někom, kdo by se toho origo chtěl zbavit ? (ps. nepište mi, ať se na to vybodnu a jezdím s batohem na zádech.. )
A další věc.. kdyby to šlo, nebylo by od věci tu motorku nějak snížit. Měřím 176cm a cítil bych se jistěji, kdybych došáhnul větší plochou nohy na zem..
Tlumiče by mi spíš ale vyhovovali tvrdší (chci jezdit víc na silnici).. dají se nějak popustit, ale nezměkčovat je ? Vyřezávat sedačku nebo nějaké podobné radikální kroky se mi dělat zatím nechce.. ani kupovat předražený yamalink.
Je ještě nějaký způsob, jak jí snížit ?
Na offmoto jsem viděl tenhle odkaz http://www.motorcyc...g-link-wr250xr-stock mohl by mi někdo prosím vysvětlit, o co tam jde.. nejsem zrovna zdatnej ani v tehcnice, ani v angličtině..
díky za rady
Jawass> Je super, že ve 32 letech máš z motorky stejnou radost a prožíváš to tady stejně jako já v 17
Naposledy editováno 14.02.2016 20:59:40
StropakMartin - wrko je už tak nízký a snížit se dá jen v přepákování tím yamalinkem a nebo upravením sedla. Vypuštění tlumičů je podle mě blbost. Tlumiče jdou nastavit, ale to bych nechal spíš na odborníkovi, kterej ti to nastaví na tvou váhu, pokud to vyžaduješ. Tvrdost tlumičů se dá změnit ještě tím, že necháš přehodit pružiny za tvrdší, ale myslím, že wrko to má dobře udělaný, lítám s tím už rok v terénu a na silnici mi to nijak nevadí, spíš jsem si zvykl na to pohodlí měkčího podvozku. Prodávaj takový tašky na motorky vypadá to jako ledvinka, ale dá se připnout na přední nebo zadní blatník kam se ti vejde nářadíčko s lékárnou. Já osobně jezdím s malým batohem z decatlonu za 500 kde mám camelvak a lékárnu a občas tam hodím nějaký to nářadí a peněženku, víc na cestu nepotřebuju.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Naposledy editováno 15.02.2016 16:11:23
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Tvrdší tlumiče bych dávat nechtěl, to jsi mě asi špatně pochopil. Myslel jsem to jen tak, že je nechci změkčovat ( většinou když řeku, že bych chtěl motorku snížit, tak mi lidi řeknou.. že si můžu nastavit měkčí tlumiče ať si to víc sedne dolů )
Píšeš, že bys nic nedělal s tlumičema, takže i to co mi radí kolega Kome pod tebou, bys mi nedoporučoval ?
Kome> to co mi radíš se zadkem je vlastně to, co je popsané v tom odkaze http://www.motorcyc...g-link-wr250xr-stock že? Kolik cm tím můžu sundat ? A nemůže to mít nějaký negativní vliv ?
Ten yamalink vypadá jako nejjednodušší a nejlepší způsob, ale dávat skoro 4tis za kus železa se mi vážně nechce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Rischwon> myslím to jak se ti pr5 zamlouvalo
Netestovali náhodou toho AJPA v autosalonu ? Vypadá to jako zajímavej stroj a cena 145tis taky ujde. U toho WRka jsem měl zezačátku problém, protože ten ucukanej plyn byl děsnej, ale po nějaký době mi to vůbec už nepřijde a asi jsem si zvykl, nebo naučil ovládat.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Takže, když bych udělal to co mi píše Kome, tak nic zkazit nemůžu.. (?)
Jo, to AJP testoval Sršeň v autosalonu http://autosalon.ip...jp-pr5-250-enduro-lc . Docela ho vychválil, asi to bude dobrá motorka, ale třeba pro mě už by to bylo moc terénní. Já jsem právě chtěl něco hlavně na silnici a jen občas si zablbnout v nějakým lehčím terénu.. (dlouho jsem uvažoval i nad WR-X, ale nakonec jsem si vybral R, protože mi přijde univerzálnější)
Jinak jsem se díval a ten laďák připojenej k lambdě je. Pořád ještě ale uvažuju jestli tam nevrátit ten origo výfuk ( k motorce jsem ho dostal taky). Jak už jsem psal, jde mi o to, aby mě neslyšeli myslivci. Co myslíte ? Když dám do laďáku tu nejdelší restrikční vložku bude už nějak rozumně tichý nebo to bude pořád oproti originálnímu hodně řvát ?
Ještě bych se chtěl zeptat, kdybych vyměnil třeba rozetu za větší bude mi víc kecat tachák nebo ne ? Na jakém principu funguje...magnety ??
Naposledy editováno 16.02.2016 19:00:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Těch 8% v základu by ještě nebylo tak hrozný, můj skůtr teď kecá řekl bych tak možná o 20% když třeba jedu něco přes 60 tak tachák už ukazuje 80
Na ten kalibrátor jsem už taky koukal, ale to jsou zase další peníze..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 15 | Včera v 22:15 mRKEF |
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 288, 289] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8660 | Včera v 19:41 JAVR |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |