Téma: Poškozená poloosa - prosím o radu
 
7.8.2012 v 18:44
Prosím o radu, jelikoz se v autech nevyznam, a nevim co si o tom myslet.

Dal jsem auto do servisu, Octavia II 7 let stara 2 litr, na vymenu praskle manzety na poloose.V pulce dne volaji, jako ze to bude drazsi nez cekali, protoze 'to slo spatne sundat' a jeste 'to museli opravit'.

Ja se ptam jako co a ze pry ten kdo nasazoval naboj kola na poloosu predtim ji poskodil a jim to ted neslo sundat ale pak ze to opravovali pilnickem, a ze to tedy je hotove, ale musi tu praci zauctovat.

Jake bylo prekvapeni kdyz jsem jim oznamil, ze to auto mam kupovane nove a nikdy tam nikdo nic nesundaval... Tak pry to bylo poskozene asi z vyroby!!!

1/ Chci se zeptat co si o tom myslite?
2/ Je mozne aby toto poskozeni bylo z vyroby nebo jak myslite ze k poskození doslo?
3/ Pokud to 'opravili pilnikem' ma to vliv na funkci ? :)

Predem moc děkuji.

Nechal jsem si poslat fotky ktere prikladam:



Uzavřeno 21.04.2013 v 14:09 uživatelem NickCarter

Naposledy editováno 07.08.2012 19:39:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškozená poloosa - prosím o radu

7.8.2012 v 22:38 | Nahoru | #1
NickCarter> jj, tak to se nedivím, že tě nasrali hned po ránu...U nás udělám nabídku a za tou si stojím, pokud zjistím další závažné závady, které je nutno opravit, hned volám zákazníkovi a dohodnem se na dalším postupu, bez jeho svolení ani ň, pokud je to lehká závada tak ji vypíšu do protokolu o serv. prohlídce, který mi zákazník podepisuje a obdrží jeho kopii..

(reakce na) Poškozená poloosa - prosím o radu

7.8.2012 v 22:42 | Nahoru | #2
dewwil> No jo no... skusim to s tou asertivitou, ale ted je uz dost hodin, tak to jeste jdu skusit s mladou pred spanim :)

Tak se chpali mejte, diky za pomoc, moc ci toho vazim a zitra dam vedet.

(reakce na) Poškozená poloosa - prosím o radu

7.8.2012 v 22:43 | Nahoru | #3

dewwil píše: NickCarter> jj, tak to se nedivím, že tě nasrali hned po ránu...U nás udělám nabídku a za tou si stojím, pokud zjistím další závažné závady, které je nutno opravit, hned volám zákazníkovi a dohodnem se na dalším postupu, bez jeho svolení ani ň, pokud je to lehká závada tak ji vypíšu do protokolu o serv. prohlídce, který mi zákazník podepisuje a obdrží jeho kopii..



Téma je zamknuto


TOPlist