globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 13:02 | Nahoru | #1111
100 Nm @ 3500 RPM... tvl

Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 13:19 | Nahoru | #1112
Super... To pojede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 14:28 | Nahoru | #1113

Jindrej píše: Tak konečně změřeno: 146 ps a 120 Nm na kole
Na spojce to dle Murkina při jím změřených ztrátách vychází na 163 koní a z toho dedukuji 133 Nm. Na motoru ještě + 2%
Jsem spokojen





Sis pospíšil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 15:16 | Nahoru | #1114

Murkin píše: Sis pospíšil


Cos čekal?
Jede to peckově. Od spoda se to sbírá jak prase a přestalo se to v nízkejch hádat

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 17:50 | Nahoru | #1115
[quote=Jindrej]Tak konečně změřeno: 146 ps a 120 Nm na kole
Na spojce to dle Murkina při jím změřených ztrátách vychází na 163 koní a z toho dedukuji 133 Nm.
Draku suprbombajednička krásná práce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 17:50 | Nahoru | #1116
Jindrej> Zítra jedu projet bratrovu Factorku na jih, aby na ní pak jel na okruh, nechceš se přidat? Případně pak můžeš jet s bratrem do Mostu na hodinku kroužení, myslím, že by ses tam ještě vlezl na hodinku pokořit 4V Takovej jinej Factory Gang

e: a konečně by jsi mi to mohl zapůjčit ke crashtestu .

Naposledy editováno 29.06.2013 17:54:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 18:58 | Nahoru | #1117
dewwil> to je škoda, zejtra už mám jiný plány

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 18:59 | Nahoru | #1118
Jindrej> Nádherný, Křivka super o 10 koní více zas mě ten ital udělal to až uvídí Millek tak to budu mít denně na talíři Amann je přímo 1100 nebo 1080? Přemýšlim kde se tam vzalo tech 10koní navíc Murkine??

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 19:25 | Nahoru | #1119
Jindrej> njn, co se dá dělat, stejně bys mi ujížděl

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 20:07 | Nahoru | #1120
[quote=dewwil

e: a konečně by jsi mi to mohl zapůjčit ke crashtestu . [/quote]

Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 20:17 | Nahoru | #1121
chcete někdo nějaký RSV díly ? Rád bych se toho zbavil...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2013 v 17:42 | Nahoru | #1122
YOSH_BOY>

ale tak může tě utěšit to, že v těch RSV byl oproti tvému TL nějaký vývojový progres vole
navíc máš "jen" 1080, kdežto amann je 1100 (přesně myslím, že 1103), takže bulet fakt nemusíš

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2013 v 19:34 | Nahoru | #1123
Progres se poseru ti ukážu progres na mym starým gixeru
hlavně žádný sraní

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.7.2013 v 08:39 | Nahoru | #1124
YOSH_BOY> Hlavně žádný sraní

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2013 v 17:24 | Nahoru | #1125
Neví někdo jak se mě ve Falcu objevilo na brzdě 126 koní a skoro 100 nm? Mám počítat že je upravený motor?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2013 v 17:27 | Nahoru | #1126

whitedog píše: Neví někdo jak se mě ve Falcu objevilo na brzdě 126 koní a skoro 100 nm? Mám počítat že je upravený motor?



Spíš hodně optimistická brzda.

Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2013 v 17:43 | Nahoru | #1127
Ono i výkony za jízdy tomu celkem odpovídají. Je to model R s černým rámem a zlaté vydlice. Jenže jsem o něm nenašel dost informací.

Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2013 v 18:23 | Nahoru | #1128
ono to bude tím, že žádné "Falco R" nikdy nebylo... aspoň o tom teda nevím. Ty vidle jsou klasické, jen přestříkané

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2013 v 19:20 | Nahoru | #1129
V tomto roce se na trhu objevila kromě standardní verze i varianta s označením "R", jenž nabízela o něco nižší hmotnost, přeprogramovanou jednotku elektronického vstřikování paliva (výkon však zůstal shodný), údajně lepší odpružení a hlavní poznávací prvek - rám v komorně černém provedení.

http://www.motorkari...-1000-falco-140.html

Přijde mě jako kdyby tahle měla motor RSV dá se to poznat? :)

Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2013 v 19:39 | Nahoru | #1130
Ty motory nepoznas, jsou z venku porad skoro stejny...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2013 v 20:40 | Nahoru | #1131
whitedog> to co máš ty je tkový facelift. klasické erko falco nikdy nebylo. toco je v tom článku je podle mně zaádějící. ten výkon na brzdě jde jednoduše "zfixlovat" použitím promněnných. to bys musel porovnat s jiným falcem ve stejnou dobu

Aprilia RSV úpravy a tuning

11.7.2013 v 10:27 | Nahoru | #1132
Nechystá se někdo s Falcem nebo RSV na brzdu? Od Liberce do Prahy a okolí

Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2013 v 19:50 | Nahoru | #1133
Zdar chlapi,

Dnes mi selhalo japonske kurvitko co montuji do nasich italek... odesel mi alternator, nemate nekdo nejaky doma navic nebo co by jste poradili???

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2013 v 17:03 | Nahoru | #1134

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2013 v 18:22 | Nahoru | #1135

calif píše: zkus to tady www.previjeni-regulatory.cz/index.php



Na tydle stranky jsem narazil a po pravde na fotkach vypada jeho prace super. Mas s nim zkusenosti?

Aprilia RSV úpravy a tuning

29.7.2013 v 10:28 | Nahoru | #1136
dakarista> mám motor z 03 na díly, takže jestli to sedí, tak mám...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.7.2013 v 10:51 | Nahoru | #1137
whitedog> Kámo ale to Falco je libový mimochodem....já sem takovej pramrdal starejch bab, že jsem ho prodal....

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

2.8.2013 v 15:13 | Nahoru | #1138
zkusím to tady: jak máte kucí nastavenou přední vidli, klasiku showu na jedničkové RSV?

já s tím pořád laboruju a pořád to není ono. při brždění se předekl rychle lehce potopí a zase rychle vrátí (z toho vycházím, že jsou špatně útlumy)

Aprilia RSV úpravy a tuning

2.8.2013 v 16:49 | Nahoru | #1139
Já dle návodu nastaveno na sport.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.8.2013 v 20:17 | Nahoru | #1140

Kubát píše: zkusím to tady: jak máte kucí nastavenou přední vidli, klasiku showu na jedničkové RSV?

já s tím pořád laboruju a pořád to není ono. při brždění se předekl rychle lehce potopí a zase rychle vrátí (z toho vycházím, že jsou špatně útlumy)



Nez zacnes stelovat, tak vymen olej ve vidlici
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist