1)Pokud myslíš že by zvládla větší kolečko, dej ho tam
2)Pokud máš zvyšovaný výkon, dej tam kvalitnější řetěz
3)Pokud chceš jezdit rychlej a později brzdit, kup kvalitnější destičky
4)Pokud se ti chce více méně zbytečně utrácet, dej tam iridiovou svíčku
5)Pokud nefunguje obojí, viděl bych to spíše na přívodní kabel
6)Zkontroluj vzduchový filtr
7)Jehlu dej uplně dolů, ale když to tak čtu, raději bych to nechal na servisu
Tak snad jsem ti pomohl.
1 reakcí na tento příspěvek lehčí udržba
Naposledy editováno 31.07.2012 23:54:03
Případně si můžeš udělat výlet do Mostu, jestli budeš chtít . Podívat se na směs, jestli by se s tim dalo něco urobit.
Na retezovce bych nesetril, protoze usetrenejch 700 je rozdil v najezdu treba 10-15 tkm.
Otackomer+tachometr - who knows , to si asi necekal ze nekdo koukne do slenene koule a rekne jo je to kabel 33,5 cm od konektoru
Jinak co popisujes (diry ve vykonu) sedi na to ze mas rozhozenou smes.
Z toho co popisuješ, se ti to evidentně uchlastává. Jelikož máš karburátor, bude jeho nastavování stejné, jako na jiných 2taktech.
První věc: koukni do příručky jak má být správně nastaven:jaký zářez polohy jehly, otryskování, povolení vzduch. šroubku, doraz šoupátka, popř. hladina plovákovky.
Druhá věc: kompletně ho rozeber a pročisti opravdu pečlivě všechny kanálky i trysky. Nepoužívej nic tvrdého (jako ocelový drát), ale třeba silonové vlákno a stlačený vzduch.
Zkontroluj i těsnění, zda nepřisává vzduch. Samosebou i vzduchovou cestu: sací otvor (hadr v sání), čistotu filtru a jiná cizí tělesa.
Pak to smontuj a nastav dle příručky. Potom přijde na řadu jemné doladění po ohřátí.
Nejdřív to projeď, několik kilometrů ať se dokonale prohřeje. Všímej si chování motoru (lehkost vytáčení; po ubrání plynu jak padají otáčky, nemá cukat.) Hlavní je ale práce s plynem. Pokud z volnoběhu hned naložíš plnej, nepočítej, že motor rychle zareaguje, spíš se uchlastá a bude se špatnou reakcí. Na neřízený karb. musíš postupně. Nejdřív přidat přiměřeně a teprve až je motor v otáčkách jde přidat víc.
Potom zkus pootočit vzduch. šroubkem o 1/4 otáčky nahoru, nebo dolů a sleduj, jak se mění chování motoru. Zátah má být plynulý (možná s výkonovou dírou dle typu motoru), po ubrání má jít plynule dolů, bez cukavých tendencí při zařauené rychlosti. A při udržování konstantní rychlosti má být chod taky hladký, žádné kuckání. Nebo střílení do výfuku.
Takhle to otestuj nahoru i dolu, dokud nebudeš spokojen.
A to důležité: barva svíčky hodně napoví. Pokud je černá, nebo dokonce mokrá - je to uchlastané.
Pokud šedá, nebo dokonce bílá - chudé (hrozí zadření)
Pokud má izolátor cihlovou barvu (srnčí hřbet) - to je ono.
Pamatuj že: hlavní tryska ovlivní směs jen při zcela ot. šoupěti, tedy na max. výkon.
nastavení vzduch. šroubku ovlivňuje volnoběh a režim do 1/3 výkonu
pomocná tryska od 1/3 do 3/4 výkonu, pak hlavní tryska.
A poloha jehly ovlivňuje směs hned nad volnoběžnými otáčkami až do max. výkonu, kdy to přebírá zcela hlavní tryska.
Ještě jsem zapomněl, u 2 taktu je potřeba mít i dobře průchozí výfuk. Soustava sání-karburátor-motor-výfuk musí být spolu dokonale naladěn (vše vyčištěné, dobře nastavené).
Naposledy editováno 10.08.2012 23:09:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Minarelli am6 spojka Rieju RR 50, Rieju MRX 50, CPI Supermoto, CPI Superc... | Fila_cpi | 2 | 30.4.2023 v 21:03 Kohlstein |
Jaké enduro k AM řidičáku Derbi Senda 50, CPI Supermoto, CPI Supercross | Jarda8770 | 13 | 14.5.2019 v 17:47 bledemon |
Kde seženu plasty ? CPI Supermoto | Marker | 7 | 20.12.2014 v 20:10 Marker |
Může na to s B-čkem? CPI Supermoto | pislak | 17 | 7.4.2014 v 16:10 XTeZeto |
Bezradnost s elektrikou CPI Supermoto | pislak | 28 | 3.3.2013 v 18:24 pislak |