Chtěl bych se zeptat zkušenějších, jak na tento problém, viz. foto.
Stačí koupit "jakoukoliv" stříbrnou barvu ve spreji, nebo ta taky sleze ? Budu muset přestříkávat celou kývku, nebo by stačilo jen zrezlá místa ? Také mám zrezlé celé koleno výfuku, na jakou teplotu bych měl barvu vybírat, máte s nějakou zkušenosti ?
Jde mě hlavně o to, abych s něčím nezačal a ve finalé to bylo horší než teď
Výfuk opískovat, odmastit a jediné ověřené, co odolávalo teplotám výfuku, bývala klasická stříbřenka. Tady jsou nějaké barvy na výfuky ve spreji, ale zkušenosti s nimi nemám, ty najdeš spíš zde .
1 reakcí na tento příspěvek Rezevá kývka a koleno výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezevá kývka a koleno výfuku
J.M.K. píše: Ten kryt karteru vzhledem ke složitosti tvaru bude nejsnazší opískovat a nastříknout. Máš-li doma kompresor, tak pískovací pistole se dá sehnat za pár stovek, nebo i k některým kvalitnějším WAPkám (třeba Nilfisk) se také dodává pískovací nástavec. A je to snad i lepší, jelikož písek je unášen vysokotlakým proudem vody, takže je účinnější a nepráší.
To by mu z toho deklíku asi moc nezůstalo, když je plastový
Ten kryt by měl být odolný organickým rozpouštědlům, zkusil bych tu barvu smýt nitroředidlem (aceton+toluen) - ale opatrně, to kdyby náhodou odolný nebyl ...přip. i brzdová kapalina (myslím že DOT3) děla taky dost divy...Jinak je to plast, takže když ho budeš chtít nastříkat do nějakého odstínu, tak musíš nejprve použít základ na plasty - resp. říká se tomu PLASTIC PRIMER, pak bych to stříkl dvousložkovým plničem (no alespoň jednosložkovým) a pak teprve vrchní krycí barvou, vůbec bych se nebál toho, že ta barva kvůli teplotě motoru odpadne, na tom krytu zase taková teplota nebude...
Naposledy editováno 18.07.2012 18:01:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezevá kývka a koleno výfuku
Naposledy editováno 18.07.2012 18:31:02
1 reakcí na tento příspěvek Rezevá kývka a koleno výfuku
J.M.K. píše: 2stroke> Tož to jsem nevěděl, že je ten dekl plastový a na fotce to poznat není. Nicméně kdyby ubral tlak, nemuselo by to dopadnout tak tragicky a řekl bych, že písek pod nízkým tlakem by nadělal rozhodně méně škod, než kovový kartáš, nebo šmirgl. Ale to rozpuštění a smytí barvy je také dobrý nápad, jen pozor na tu odolnost plastu.
On má tu novější derbinu SM 50, ta už má motor Minarelli AM6, tak vím o čem je řeč ...hliníkový je jenom deklík spojky, jinak všechny ostatní deklíky (deklík altíku, pastorku a oilmasteru) jsou plastové...
S nízkým tlakem by to taky opískoval, no ale zase musel by to někam nosit, něco řešit apod., nitroředidlo koupí za pár kaček...
Dawe02 píše: Pokud nemas alespon zakladni vybaveni (kompresor, pistol) tak tu kyvku a kryt radeji dej do lakovny. Bude to poradne a ve vysledku levnejsi. Na kyvku beznou 2K barvu (akrylat) nebo i praskovou ktera vyjde levneji, na vyfuk jsou zvlastni 1K cerne odolne barvy (az do 400degC). Ten vyfuk bys pripadne mohl striknout i sam niklovym sprejem (napr. Wurth) ale to nebude tak trvanlive.
Výfuk nejlépe našopovat hliníkem ...
Lukasek> Ty kyvku bych dal do komaxitu (prášková barva - jak píše Dawe02), celou ji vyndej, najdi si v okolí firmu, která pískuje a komaxituje a tam jim to odnes...barvu si samozřejmě můžeš zvolit...Komaxit má na tu kyvku smysl, je to hodně odolná barva...
Komaxit - v podstatě elektrostaticky nanášená prášková barva (není tekutá), je to pouze prašek, který se nanáší na čistý kov speciální pistolí, ke kovovém předmětu je připojena jedna elektroda, k pistoli druhá, nastříkaný předmět se pak vypálí v peci při cca 160 st.C po dobu 1 hod., prášek se roztaví a spojí v jednolitý povrch...tak nějak by ten postup měl probíhat...
Cenově to výjde na pár korun - 2,3, 4 stovky??, záleží na otm jak se domluvíš, někde ti to udělají třeba jenom za flašku dobrého pití ...
Naposledy editováno 18.07.2012 18:55:32
nebo na aute sem ho nasopoval hlinikem a vydrzel nekolik let. nez vyhnil zevnitr...
ale ten nasopovany hlinik je drsny tak to pak zakydat nejakou barvou a je
nebo kazdy rok prestiknout tou ypalovackou....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 | pozdnímíza | 34 | 11.12.2023 v 05:11 mildanek72 |
Potřebuji poradit ohledně řidičáku Derbi Senda 50 | OndrX | 15 | 7.9.2023 v 09:35 OndrX |
Čo všetko potrebujem na prihlásenie... Derbi Senda 50 | RokyNO | 7 | 15.1.2023 v 22:46 marna |
derbi senda 50 plast Derbi Senda DRD Racing, Derbi Senda X Treme SM, Derb... | cipis96 | 1 | 26.9.2022 v 16:04 Frigolin |
Motorka nestartuje Derbi Senda 50 | Fichtljede | 7 | 22.9.2022 v 20:22 Fichtljede |