po rozjezdu mi nešlo přeřadit na žádnou rychlost(jako když chcete zařadit "níž než jedničku"). chvilku jsem pokoušel zařadit. podařilo se, těď jdou zařadit rychlosti od 3 nahoru, 1 a 2 jedom s velkou obtíží, nejtěžší je tam kopnout neutrál. spojkové lanko má vůli skoro do půlky. ale je to tím nebo se mám bát něčeho horšího:) ?
na vláknech jsem o tom diskuti nenašel, díky za rady.
Naposledy editováno 08.07.2012 18:32:16
2 reakcí na tento příspěvek Je to lankem nebo je to horší?
a) když je "tuhá a tvrdá" převodovka, při řazení za jízdy mlátí rany a není to nedostatkem oleje, tak velice pravděpodobně není plně odepnuta spojka
b) s vůlí lanka "do půlky" nemáš šanci rozumně řadit dvěma prsty, to bude odeplé někde až zarvané do řidítka
Seřízení není složite:
1) povolit na spojce lanko uplně
2) povolit 2 šrouby u víčka mechanismu spojky na levém víku
3) povolit zajišťovací matku mechanismu
4) povolit plochým šroubovákem mechanismus a potom dotahovat - prsty! V okamžiku kdy se šroub dotkne (zřetelně najednou nejde zlehka dotahovat) tak o zhruba osminu vrátit.
5) dotáhnout zajišťovací matku
6) zadeklovat víčko
7) vůli lanka lze když nestačí matka na řidítku nahrubo nastavít na druhém konci lanka (u víka)
8) vůli ponechat minimální, asi 1cm na konci páčky nebo 1-2 mm mezera u táhla, podle toho kde měříš. Prostě citem
9) odzkoušej jestli se s tím dá jezdit
Když se po nějaké době hodně zvětší sama od sebe vůle a mechanismus je stále osminu otáčky od dorazu, tak hledej zradu v lanku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |