globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s karburátorem.
Zdar chlapi potřeboval bych radu ohledně karburátoru už si nevím rady mám H-D softail custom rok 1989 evolution karbec kterí byl na mašině sice fungoval ale tekl čirou náhodou jsem na netu sehnal karbec za luxusní cenu jenže problém je v tom že karburátor je ze softailu ale s twin cam 88 obhah 1450 potřebuji vědět jestli karbec bude fungovat myslím tím trysky atd předem díky všem za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s karburátorem.

1.7.2012 v 15:27 | Nahoru | #1
Co třeba ten původní přetěsnit, než řešit jestli pojede druhý z něčeho jiného?
A prosím Tě, dělej čárky mezi větami, takhle to není moc ke čtení.

(reakce na) Problém s karburátorem.

1.7.2012 v 20:03 | Nahoru | #2
kodl77> Promin zatu gramatyku ,ale čeština není moje silná stránka .Utoho původního karbce, není špatý těsnění byl tam popraskaný vístup na benzínovou hadičku. Proto mito stoho teklo ele ten karbec cosem koupil je ze softailu ele myslím tak rok 2002 spíš mi jde o trysky .

1 reakcí na tento příspěvek Problém s karburátorem.

1.7.2012 v 21:29 | Nahoru | #3
Napiš výrobce a typ karburátoru co máš a toho co jsi koupil. Pokud tam půjde mechanicky a je ze stejného nebo aspon podobného obsahu, nevidím důvod proč by neměl fungovat.
Pokud bude mít stejný difuzor neměl by být problém ho přetryskovat.

(reakce na) Problém s karburátorem.

1.7.2012 v 22:13 | Nahoru | #4
Na karburátoru je napsáno harley davidson, ale vírobce je keihin difuzor je stejný mám ho už namontovaný problém je v tom že tenhle karbec je z twin camu 88.obsah 1450 a já mám big twin evolution 1340 tak co myslíš.kodl77>

1 reakcí na tento příspěvek Problém s karburátorem.

1.7.2012 v 22:25 | Nahoru | #5
No a jede to - nebo nejede to? To prubni a je, co jiné chceš slyšet. Ta gramatika, to nereš... to už nedoženeš.

(reakce na) Problém s karburátorem.

1.7.2012 v 22:45 | Nahoru | #6
laďa prášil> Jede ale není to ono plká to do vífuku ty přechody stojí za hovno .

Problém s karburátorem.

1.7.2012 v 23:34 | Nahoru | #7
Volnoběh je ok? Oba karburátory jsou od stejného výrobce? Jaký typ? Keihin 40 xxxx nějaký číslo? Jestli jsou špatný přechody, půjde to doladit jehlou a hl. tryskou, pokud jsou mechanicky stejné a jen jiné trysky, dají se přehodit ze starýho.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s karburátorem.

4.7.2012 v 19:06 | Nahoru | #8
hele Pepo zkus ještě do toho nového karbce dát trysku, jehlu, pružinu a šoupě co tam patří, bohatost nech tak jak je a uvidíš, je dost možné že uvnitř může být karbec trochu jiný. Jehla s tryskou + pružina se šoupětem vždy musí fungovat jako celek,pak by se vidělo, jinak další řešení je dynojet kit + odbrzdit. čus bus

(reakce na) Problém s karburátorem.

5.7.2012 v 11:33 | Nahoru | #9
M2Cyclone> čus tobych mohl skusit zatím sem skoušel prohodit jak smi poradil s mého starého karburátoru šoupě ,pružinu a jehlu s tryskou ale nebylo to ono tak třeba to bude fungovat tak zatím .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
startovacie rele Harley Davidson FXSTC Softail Custom Woodie 0 7.4.2016 v 16:48 Woodie
vůle primárního řetězu. Harley Davidson FXSTC Softail Custom Pepe77 1 12.3.2016 v 18:43 Woodie
Jak fungují blikače na harley Harley Davidson FXSTC Softail Custom Pepe77 21 2.1.2014 v 13:24 b0b4n
jehla do cv karburátoru Harley Davidson FXSTC Softail Custom Pepe77 3 28.12.2013 v 23:53 Vítězslav_Máří
nastavení předstihu Harley Davidson FXSTC Softail Custom Pepe77 20 18.7.2013 v 23:45 Bagrdekrd


TOPlist