Ma problem zo startovanim. Je tam nova baterka,novy starter,nove rele...
Ked je vsetko zapojene tak zeleny kabel ktory ide z rele do solenoidu mi pipa aj cez + aj cez -
Mam asi dost citlivy multimeter.
Problem ale je ze na ak zacnem startovat tak rele cvakne a solenoid ma snahu a cvaka troska tiez.Nestaci to ale na to aby vytiahol pastorok a zacal startovat.
Na cervenom kably ktory ide zo zapalovania( nie zo startovacieho tlacitka) do rele je taka zaujmava hodnota 11.60 V.zo startovacieho tlacitka ide normalne 12.50V
Aj ked baterka ma normalne 12.50 a ak to prepojim napriamo tak zastartuje...takze stsrter OK baterka tiez...
Myslite ze tych 11.60 je tak malo ze solenoid vevybehne?
Cele je to divne ale len sa ucim tak sa skusam pytat skusenejsich...
Dik za tip a ak mate na to nazor....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle primárního řetězu. Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Pepe77 | 1 | 12.3.2016 v 18:43 Woodie |
Jak fungují blikače na harley Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Pepe77 | 21 | 2.1.2014 v 13:24 b0b4n |
jehla do cv karburátoru Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Pepe77 | 3 | 28.12.2013 v 23:53 Vítězslav_Máří |
nastavení předstihu Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Pepe77 | 20 | 18.7.2013 v 23:45 Bagrdekrd |
neprošel jsem stk Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Pepe77 | 26 | 7.6.2013 v 16:03 MotodědekTonda |