globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vůle ventilů
28.6.2012 v 13:16
Tak přišel čas kontroly ventilů. U FZS to bude má premiéra koukám do manuálu a vidím tu

Intake valve
0.11  0.20 mm
Exhaust valve
0.21  0.25 mm

Je to ono?
Jinak mám si dávat pozor na nějaký chytáky? Doufám, že to jde všechno udělat na mašině jen když sundám nadrž a vrchní víko jako snad všude jinde? Suza GSko, tam to byla práce na hodinku i s pivkem


Naposledy editováno 28.06.2012 13:52:59
Předchozí
1 2
Následující

Vůle ventilů

30.6.2012 v 07:58 | Nahoru | #31
tu to mas jak na dlani.
otvor si pivo a divaj sa co ta caka :

1 diel

diel 2

diel 3

diel 4

diel 5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů

1.7.2012 v 00:57 | Nahoru | #32

petr.machy píše: SOUSEDRH9> A souhlasím s tím, že se vůle postupně zmenšujou, důkazem toho jsou třeba i hydroštely u auta, jejichž "vysunutí" se postupně zmenšuje s zaklepáváním ventilu, případně sedla ventilu. Když jsem dělal hlavu na autě, a použil sem hydroštely z hlavy, co měla najeto méně než ta co byla v motoru, byly hydroštely tak vylezlé, že mi nedovíral ventil a já laboroval proč mi to auto sakra nechce chytit .



před montáží se hydroštely přece vymačkávají

Vůle ventilů

1.7.2012 v 07:26 | Nahoru | #33
nemrdej do teho kutile garážový a čárej do servisu

Vůle ventilů

1.7.2012 v 07:31 | Nahoru | #34
nemrdej do teho kutile garážový a čárej do servisu

Vůle ventilů

1.7.2012 v 12:36 | Nahoru | #35
To si to radši zkurvím sám než aby mi to zkurvili servisáci.

Jinak když si podložky přeměříš. Zjistíš, že většinou jdou některé mezi sebou proházet, aby jsi se dostal do požadované vůle a nepotřebuješ tolik podložek.

(reakce na) Vůle ventilů

1.7.2012 v 22:07 | Nahoru | #36
tomasNJ> Jo, to si budu pamatovat už nadosmrti . Rozebral sem je a olej vytahl stříkačkou. Už 10000km a drží to ).

Vůle ventilů

2.7.2012 v 08:15 | Nahoru | #37
Hmm tak hodně štěstí s ventilama. Štelování ventilů FZS porovnávat s GS500 fakt nejde.Je to pěknej omrd. Půl dna se budeš dostávat jen k tomu aby jsi to rozdělal. Pak sundáš víko ventilů a do ventilových rozvodů ti napadá všechae bordel co je kolem těch trubek kudyma vede voda do motoru - tam to soudruzi japonci teda vůůůbec nepodchytily.Zkontrolovat ventily je práce na celej den. Pokud bys je i seřizoval ,tak vytáhnout napínák,rozhodit rozvody,magnetem vytáhnout zdvihátka pak podložku. Celá operace 3 dny. Díky tomu že v servisu mají podložky po ruce,tak jim to bude trvat den.
P.S.: Na konci uvčitě vyměň olej,páč ten humáč co ti tam napadá kolem těch trubek určitě dokonale nevyčistíš.

(reakce na) Vůle ventilů

14.8.2012 v 10:28 | Nahoru | #38

Blesk90 píše: Jen tak čistě logicky, nemá FZS 1000 náhodou ventilů 20?

Jo, jak říkáš, 5 ventilů na jeden válec.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist