globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sm-T vs hypermotárd
25.6.2012 v 11:19
Ahoj,
měl jste někdo možnost se svézt na Hypermotardu 1100 a SM-T? Všechno, co se dalo vyčíst už jsem asi vyčetl. Ale zajímal by mě názor někoho, kdo jel na obou a zároveň není novinář.

Chtěl bych motorku, která zvládne cestování ve dvou a zároveň má nějakou přidanou hodnotu v podobě blbnuní po zadním, předním a možná časem i driftíky, jestli se je teda někdy naučím.

Pokud vím, tak na Hypermotárda se nedají dát boční kufry - což je trochu mínus, ale do teď jsme jezdili s brašnama a taky jsme to přežili. Zase má letmák a otevřenou spojku - což jsou věci, ze kterých jdu do kolen.

Nebráním se ani jinejm alternativám. Hodně se mi líbí třeba Speed Triple - ale moc nevěřím, že by to bylo na výlet do Alp použitelný.

Tož dík moc za názory.
Předchozí
1 2
Následující

sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 11:22 | Nahoru | #1
Čeče nevím jak na tom HM se spolujezdcem...to má sedlo jako crosska :) ale uvidíš, já do něj asi jednou pujdu, ale určitě nebudu jezdit ve 2..to určo ne :)

2 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 11:29 | Nahoru | #2
Jájájá. Dva roky jsem toužil po SMT a nebo HM. SMT mi přišlo fakt o dost lepší a navíc je prostě v pohodě použitelný i ve dvou a na cestování. A to bez jakýchkoli kompromisů. Nakonec jsem to tedy stejně nekoupil, protože mi chyběl výkon, ale motorka je to úžasná.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 11:41 | Nahoru | #3
Horten> A co ten HM? Fungoval? Na zadní a tak?

(reakce na) sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 11:43 | Nahoru | #4
Horten> No na SM-T jsem jel a myslím, že mi výkon chybět nebude. Trochu mi nesedí nástup výkonu (na vrchu se už moc nic neděje), ale asi si na to zvyknu. Třeba Multistráda je určitě silnější - jak papírově, tak pocitově, ale jednak je strašně drahá a druhak je na mě prostě moc velká. Ideálně bych bral Hypermotárda se sedlem z SM-T a motorem z Multistrády

Asi vezmu ženu a zkusíme si některej den na Hypermotárda sednout - jestli je fakt druhý sedadlo nepoužitelný, tak je to o to jednodužší.

(reakce na) sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 11:45 | Nahoru | #5

Sefo píše: Horten> A co ten HM? Fungoval? Na zadní a tak?



Počítám, že nekoupil ani HM, protože ten je oproti SM-T o 20k slabší.

(reakce na) sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 11:58 | Nahoru | #6

Sefo píše: Horten> A co ten HM? Fungoval? Na zadní a tak?



Čistě na blbnutí mi HM přišel lepší. Na rychlou jízdu mi i víc vyhovoval posez, jsi tam víc navalenej na řidítka. Ten KTM motor jede krásně, ale tak nějak pořád stejně, takže (pro mě) nudně. A hlavně, na SMT prostě můžeš cestovat, na HM ne. Myslím ne v pohodlí. Já to měl tak, že jsem se zbavil Tuona a potřeboval jsem něco nahatýho, relativně pohodlnýho pro dva a aspoň trošku svižnýho. Tak jsem si koupil K1300R

1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 12:52 | Nahoru | #7
Pokud pro tebe není HM vyloženě srdcovka, tak pro tvou potřebu jednoznačně SM-T. A srovnání obou mašin nezávisle na cílového zákazníka taky drtivě pro KTM. Ale pokud to prostě cítíš u srdíčka jinak, tak na to nehleď

To Horten Máš recht, SM-Tčku prostě chybí dech. PO TNTčku to tak prostě je. A ta zatracená K1300R mi už pěkne dlouho nedává spát. Ale zase je to 4V

(reakce na) sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 12:59 | Nahoru | #8

Pete Biggy píše: Pokud pro tebe není HM vyloženě srdcovka, tak pro tvou potřebu jednoznačně SM-T. A srovnání obou mašin nezávisle na cílového zákazníka taky drtivě pro KTM. Ale pokud to prostě cítíš u srdíčka jinak, tak na to nehleď

To Horten Máš recht, SM-Tčku prostě chybí dech. PO TNTčku to tak prostě je. A ta zatracená K1300R mi už pěkne dlouho nedává spát. Ale zase je to 4V



Káčko je dobrý. Tedy, asi. Mám to druhej měsíc a ještě pořád nevím, jestli mě to baví a nebo ne . Je to neuvěřitelně efektivní stroj, v reálným provozu tomu vážně neujede asi nic. Ale aby ses bavil, tak se musíš pohybovat naprosto psychopatickejma rychlostma.

sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 13:20 | Nahoru | #9
A co takova Multistrada 1200?

Edit: Uz ctu ze i pro tebe je draha a velka

Naposledy editováno 25.06.2012 13:22:46

sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 13:24 | Nahoru | #10
Cestovat na HM? No jeste tak vikend se da zvladnout (v jednom, bez spolujezdce), je tvrdy a pokud by na to nekdo pridelal kufry tak to bude vypadat silene SM-T je mnohem komfortnejsi, praktictejsi a vykonove neni proti HM zadny chudak. HM bych srovnaval spis s KTM Dukem 690.

1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 14:27 | Nahoru | #11
to je dost odvaha srovnavat HM s 690Dukem, jednohrnek ma docela omeyenz moznosti a vlastnosti dvouvalcovyho a skoro dvojnasobnyho HM z toho nedostanes ani omylem

sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 15:01 | Nahoru | #12
Mel jsem oboji, vim, o cem mluvim...

1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 16:09 | Nahoru | #13
V tom pripade je HM prekvapive slabej nebo Duke hodne povedenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 16:43 | Nahoru | #14

KubaLC8 píše: V tom pripade je HM prekvapive slabej nebo Duke hodne povedenej



Duke je hodně povedenej. Sice jsem na něm jel asi 100m, ale klidně to podepíšu. Na jedničku jde na zadní bez spojky

HM bohužel nemůžu sloužit, ale papírovejch 95 koní se mi taky zdá trochu málo.

sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 16:57 | Nahoru | #15
Tady je kdyžtak PDF se starším srovnávacím testem Duc HM vs. KTM 950 Supermoto vs. BMW Megamoto. V testu si vede Ducati celkem slušně. Na HM jsem sice nejel, ale zmiňované KTM 690 jsem měl několik dní doma. Na jednoválec to jelo pěkně - na jedničku se to pořád stavělo a motor byl fakt živý. Ale v rychlostech nad 100 kmh to na litrový dvouválec nemá - to ať mi nikdo netvrdí .

Naposledy editováno 25.06.2012 16:57:53

(reakce na) sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 19:08 | Nahoru | #16

KubaLC8 píše: to je dost odvaha srovnavat HM s 690Dukem, jednohrnek ma docela omeyenz moznosti a vlastnosti dvouvalcovyho a skoro dvojnasobnyho HM z toho nedostanes ani omylem



Tak 690 je nejsilnejsi civilni jednobuch (47kW) a HM je na 1100 naopak slabej (66kW), takze bych ho predem nezatracoval, jednovalec o velkym objemu ma rozhodne neco do sebe, moc rad bych se na tom projel.

sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 19:14 | Nahoru | #17
Dukna ma sice vic koni, je ale i tezsi nez Duke, takze ten rozdil pocitove neni az tak vyrazny (puvodni HM mel 90 PS). Duke s jinou ridici jednotkou a otevrenym filtrem jede taky 200 jako HM ale k tomu se takove masinky neporizuji a fun factor maji obe plus minus stejny. Pripadne skody pri padu, klouzani po asfaltu jsou u HM vyssi

sm-T vs hypermotárd

25.6.2012 v 20:19 | Nahoru | #18
phobos: píšeš, že chceš cestovat, navíc ve dvou... z těchto dvou motorek tím pádem HM automaticky vyřadíš a máš jedinou možnost, SM-T. Ovšem z toho, jak píšeš, mi přijde, že jsi víc nakloněn HM... Takže půjčit a zkoušet
Jinak mohu jen doporučit SM-T, na to, co hledáš a pokud o ni uvažuješ, je fakt skoro dokonalá

1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd

26.6.2012 v 14:28 | Nahoru | #19
Ještě koukám na Aprilii Dorsoduro. Jel jste na tom někdo? 750 se dá sehnat i bazarová - ale radši bych asi bral 1200. Na druhou stranu - kámoš má teď Shivera (stejnej motor co menší Dorsoduro) a nemůže si to vynachválit.

(reakce na) sm-T vs hypermotárd

26.6.2012 v 14:56 | Nahoru | #20
phobos> teď si uhodil hřebík na hlavičku....1200 dorso a nemusíš nic řešit...

sm-T vs hypermotárd

26.6.2012 v 15:49 | Nahoru | #21
řeším podobné dilema, kupodivu i s tím Speedem ale bez SM-T (moooc peněz) chci brát ojetou, a zatím jsem projel Speeda a Dorsoduro 750, u Dorsa je dost poznat když jsou laďáky. SM-T jsem kdysi taky projížděl a nebýt té ceny Hypermotarda se chystám projet co nejdříve ať se někam pohnu. Ještě jsem jel Tigera 1050 a kdybych měl na to postavu, tak ho určitě beru!!!Speeda nechávám jen jako náhradní řešení, chtěl byhc něco ve stylu motard
PS: kde viděls ty bazarový Dorsa 750?

1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd

26.6.2012 v 19:18 | Nahoru | #22
Nějaký Dorso 750 je na motoinzerce.cz - teda přesněji řečeno tam jsou dvě

Jaká ti přišla ovladatelnost a pohodlí Tigera v porovnáni třeba s SM-T? Taky mě napadnul jako varianta, ale moc mi nesedí vzhled.

Speed Triple byl kdysi moje vysněná motorka. Do dneska se mi líbí, ale dost pochybuju, že na to půjdou dát kufry a naložit batožina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd

26.6.2012 v 19:30 | Nahoru | #23
phobos> ta na motoinzerci za 139 je prodaná a 175 za jetinu ze zahraničí se mně teda dávat nechce
pohodlí u Tigera je ze všech vypsaných moto nejlepší, na cestování bude super a ten motor na SM-T jsem jel tak před rokem a na Tigerovi v pátek. tak těžko porovnat. Ale kdybych chtěl více jezdit (najedu ročně cca3000km) tak jdu do něj, a klidně bych ho vzal i na blbnutí, ale to mně chybí výška

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd

26.6.2012 v 19:45 | Nahoru | #24

Palomoto píše: phobos> ta na motoinzerci za 139 je prodaná a 175 za jetinu ze zahraničí se mně teda dávat nechce
pohodlí u Tigera je ze všech vypsaných moto nejlepší, na cestování bude super a ten motor na SM-T jsem jel tak před rokem a na Tigerovi v pátek. tak těžko porovnat. Ale kdybych chtěl více jezdit (najedu ročně cca3000km) tak jdu do něj, a klidně bych ho vzal i na blbnutí, ale to mně chybí výška



A na SM-T ti vyska nechybi?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd

27.6.2012 v 08:32 | Nahoru | #25
SirIndy> mám 175cm a 75kg, na SM-T to ještě jde, ale Tiger má hodně široký sedlo a celkově je stavěnej mohutněji. I když váhu prezentují +/- stejnou. Podle tabulkových hmotností, by na tom měl být Tiger i lépe než třeba Dorso 1200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd

27.6.2012 v 08:55 | Nahoru | #26

Palomoto píše: SirIndy> mám 175cm a 75kg, na SM-T to ještě jde, ale Tiger má hodně široký sedlo a celkově je stavěnej mohutněji. I když váhu prezentují +/- stejnou. Podle tabulkových hmotností, by na tom měl být Tiger i lépe než třeba Dorso 1200



Ja mam 174cm a 62kg a jednou bych chtel takovouhle motorku - velky cestovni motard nebo enduro. Fakt nevim jestli neco najdu, V-Strom 650 (stejne velkej jako 1000) zvladam jen tak tak (taky siroke sedlo) a toho litroveho nechci.

(reakce na) sm-T vs hypermotárd

27.6.2012 v 13:07 | Nahoru | #27
SirIndy> tak jestli ti vyhovuje V-Strom, tak můžeš klidně i toho Tigera. Je to velikostí +/- stejný a jede to neskutečně dobře, a mně se teda narozdíl od Stroma i líbí. Mám rád jedině 2válce, ale ten Triumph motor bych teda snesl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd

27.6.2012 v 21:07 | Nahoru | #28
Palomoto> TU jedno dorso za "slušnej" peníz.

(reakce na) sm-T vs hypermotárd

28.6.2012 v 08:22 | Nahoru | #29
dr.speeder> je padený a asi jsem cíťa, ale dát 140tis.Kč za padený moto, který měl ještě k tomu jeden borec v ČR asi 14dnů a pak ho vrátil!? taky už jsou tím pádem v TP dva majitelé

1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd

28.6.2012 v 11:13 | Nahoru | #30
SM-T? Nebrat, nudná motorka!





Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2


TOPlist