Měl jsem za to že Hyperpro je světová špička, ale přístup těhle "mechaniků" mne o tom nepřesvědčuje. To si Bikercrovn neudělal zrovna dobrou reklamu.
A teď mne zajímá, řekli někomu zvás co jste tam byli že máte tlumiče v pořádku?
1 reakcí na tento příspěvek reklamní akce Hyperpro - zkušenost
Přiznejte chlapi,kolik z vás se nastavením tlumičů hlouběji zaobíral a podvozek se pokoušel nastavit???
Z praxe vím,že podvozek u nás moc lidí neřeší,jak často třeba měníte olej ve vidlích?(celkem základ pro správnou funkci tlumení předku)Bohužel musím konstatovat,že 80% z nás mají tlumení v tak zoufalém stavu,a nikdo to neřeší.
Nikomu z vás jsme nic nevnucovali.Pouze vás upozornili na stav vašich tlumičů,s ohledem na vaše bezpečí a komfort,prožitek z vlastní jízdy,a nabídli vám řešení,dovolím si říct že za rozumnou cenu, v porovnání se srovnatelnou konkurencí,popř.originálními díly, opravdu špičkový materiál,který funguje.Hovořím z vlasní zkušenosti,ne pouze ze strany marketingu,jsem na 100% přesvědčený o kvalitě komponentů firmy Hyperpro,proto je doporučuji s čistým svědomím.
Firma Hyperpro vyvíjí své komponenty na nových motocyklech,a takto to prezentuji i zákazníkům,že výměnou komponentů za Hyperpro na nové motorce,která právě opustila výrobní závod,získají podstatné zlepšení v chování podvozku svých motorek.
Spousty z nás řeší,jak nahonit koníky v motoru,karbony apod.,ale co si budem povídat,zrovna na motorce je podvozek jednou z nejdůležitějších součástí.Přídavná světýlka a karbonové plastíky vás v krizovce zrovna moc nepodrží.
Tímto se omlouvám všem,kterým jsem podvozek špatně nastavil,nebo nabídl,popř. namontoval komponenty světové úrovně a není s nimi spokojený,nebo že můj přístup k vám byl neprofesionální.
Nejlepší reklamou a potěšením pro nás je,když přijede motorkář a řekne "zdar chlapi,kámoš má od vás Hyperpro,svezl jsem se a chci to taky" a není jich málo.
S přáním mnoha spokojeně najetých kilometrů
Petr Volf
Bikers Crown Písek
Statusqq píše: Nejlepší reklamou a potěšením pro nás je,když přijede motorkář a řekne "zdar chlapi,kámoš má od vás Hyperpro,svezl jsem se a chci to taky" a není jich málo.
Šlo by to zkrátit na pár vět bez spousty marketing BS o tom, jaká je kdo špička, kolem Tohle výše je bohužel přístup obchodníka... přístup mechanika by byl "kámoš má od vás naladěný podvozek, chci to na sebe také" nezávisle na výrobci. Koneckoncu komponenty dělá více výrobců a zase na značce tak nesejde. Hlavní je nastavit přímo pro konkretní použití a konkrétního jezdce, což takhle z fleku, na místě a někým jiným si nejsem zrovna jist, jestli je vůbec možné. Podvozek se dá nějak naladit možná tak iteračně, projíždět mezitím jak se chová, ne že si na něj sednu. Navíc to tak uděláš na sebe, ale ne na zákazníka. To je větší problém jak použití nějaké značky. Materiál je navíc jen pružina, není to žádné magické, tajemstvím zahalené, kouzlo. Mnohem víc záleží na tom, jak je pružina zvolena k jezdci, jak je k pružině přizpůsobené tlumení aby fungovalo sprácně.
Někdy je též výhodnější použít prostě lineární pružiny na míru, někdy zase progresivní. Co se zadku týče tak stejně spousta výrobců má progresivnost řešenu přepákováním, takže na typu pružiny až tak nesejde. Celý tlumič měnit má též smysl jen v některých případech, např. pokud seriový neumožňuje provést potřebná nastavení. On přístup šmahem "tohle je na píp, dáme všude progresivky a hotovo dvacet" je sice lákavý, ale není všelék.
A ano, měnění oleje a základní údržbu považuju za naprostou samozřejmost, že někdo na podvozek peče a honí koníkyje jeho problém. S čím se dá bohužel souhlasit je to, že podvozek správně nastavit umí málokdo, takže většině lidem nezbyde než se s tím buď smířit nebo najít trpělivý a dobře vybavený servis nebo holt začít experimentovat a udělat si vše sám, protože to pořádně za něj a přesně podle jeho představ holt nikdo neudělá