Téma: reklamní akce Hyperpro - zkušenost
 
4.6.2012 v 07:44
Tak jsem se objednal na kontrolu tlumičů firmy Hyperpro u Bikercrownu na kterou jsem narazil náhodou. Říkal jsem si, motorka má najeto sotva 30 000, jel jsem s ní jen po asfaltě, ale co, je to zdarma a aspoň se projedu. Už po cestě tam jsem si tak pro sebe říkal, jak to asi tak bude probíhat? Posaděj mi motorku na nějaký válce? Jak to přikurtujou? Je to jak na technický u auta? No nic, přijíždím k Bajkru a už z dálky vidím stan Hyperpro, stůl, na něm noťas, ale žádná stolice. No nic, zastavím, ale hned jsem byl vyzván abych motorku dotlačil pod stan. Dám to na policajta a sotva jí pustím z ruky, slyším " no jo, to už vidím odsud, zadní tlumič je KO" přistoupil, sedl si na motorku a chvíli se houpal. Slezl a říká, "tak dopředu bych dal progresivní pružinu a do zadu celej komplet. Celkem se slevou, když mi tu necháte zálohu tak to bude kolem třináct, třináct a půl". No stál jsem tam s otevřenou hubou a nezmohl se ani na slovo.
Měl jsem za to že Hyperpro je světová špička, ale přístup těhle "mechaniků" mne o tom nepřesvědčuje. To si Bikercrovn neudělal zrovna dobrou reklamu.
A teď mne zajímá, řekli někomu zvás co jste tam byli že máte tlumiče v pořádku?

1 reakcí na tento příspěvek reklamní akce Hyperpro - zkušenost

4.6.2012 v 13:59 | Nahoru | #1
Ahoj,zdravím všechny motorkáře a znalce odpružení motorek, Reaguji tímto na téma kontroly a seřízení podvozků vašich mazlíků,a to z pozice jednoho z těch hloupých "mechaniků",kteří se přijeli jen tak zhoupnut na vašich strojích.Jelikož jsem absolvoval školení přímo v Holandsku těmi nejodpovědnějšími techniky a vývojáři firmy Hyperpro,kteří nás naučili vše podstatné o správné funkci tlumičů a podvozků motorek jako takových,jejich otestováním, vím,že žádné stolice nejsou potřeba.Ani žádné takové firma Hypepro nepoužívá,,krom vývojového střediska,ale to prakticky nemá pro otestování správné funkce podvozku moc společného.
Přiznejte chlapi,kolik z vás se nastavením tlumičů hlouběji zaobíral a podvozek se pokoušel nastavit???
Z praxe vím,že podvozek u nás moc lidí neřeší,jak často třeba měníte olej ve vidlích?(celkem základ pro správnou funkci tlumení předku)Bohužel musím konstatovat,že 80% z nás mají tlumení v tak zoufalém stavu,a nikdo to neřeší.
Nikomu z vás jsme nic nevnucovali.Pouze vás upozornili na stav vašich tlumičů,s ohledem na vaše bezpečí a komfort,prožitek z vlastní jízdy,a nabídli vám řešení,dovolím si říct že za rozumnou cenu, v porovnání se srovnatelnou konkurencí,popř.originálními díly, opravdu špičkový materiál,který funguje.Hovořím z vlasní zkušenosti,ne pouze ze strany marketingu,jsem na 100% přesvědčený o kvalitě komponentů firmy Hyperpro,proto je doporučuji s čistým svědomím.

Firma Hyperpro vyvíjí své komponenty na nových motocyklech,a takto to prezentuji i zákazníkům,že výměnou komponentů za Hyperpro na nové motorce,která právě opustila výrobní závod,získají podstatné zlepšení v chování podvozku svých motorek.

Spousty z nás řeší,jak nahonit koníky v motoru,karbony apod.,ale co si budem povídat,zrovna na motorce je podvozek jednou z nejdůležitějších součástí.Přídavná světýlka a karbonové plastíky vás v krizovce zrovna moc nepodrží.

Tímto se omlouvám všem,kterým jsem podvozek špatně nastavil,nebo nabídl,popř. namontoval komponenty světové úrovně a není s nimi spokojený,nebo že můj přístup k vám byl neprofesionální.

Nejlepší reklamou a potěšením pro nás je,když přijede motorkář a řekne "zdar chlapi,kámoš má od vás Hyperpro,svezl jsem se a chci to taky" a není jich málo.

S přáním mnoha spokojeně najetých kilometrů

Petr Volf
Bikers Crown Písek

(reakce na) reklamní akce Hyperpro - zkušenost

4.6.2012 v 17:48 | Nahoru | #2

Statusqq píše: Nejlepší reklamou a potěšením pro nás je,když přijede motorkář a řekne "zdar chlapi,kámoš má od vás Hyperpro,svezl jsem se a chci to taky" a není jich málo.



Šlo by to zkrátit na pár vět bez spousty marketing BS o tom, jaká je kdo špička, kolem Tohle výše je bohužel přístup obchodníka... přístup mechanika by byl "kámoš má od vás naladěný podvozek, chci to na sebe také" nezávisle na výrobci. Koneckoncu komponenty dělá více výrobců a zase na značce tak nesejde. Hlavní je nastavit přímo pro konkretní použití a konkrétního jezdce, což takhle z fleku, na místě a někým jiným si nejsem zrovna jist, jestli je vůbec možné. Podvozek se dá nějak naladit možná tak iteračně, projíždět mezitím jak se chová, ne že si na něj sednu. Navíc to tak uděláš na sebe, ale ne na zákazníka. To je větší problém jak použití nějaké značky. Materiál je navíc jen pružina, není to žádné magické, tajemstvím zahalené, kouzlo. Mnohem víc záleží na tom, jak je pružina zvolena k jezdci, jak je k pružině přizpůsobené tlumení aby fungovalo sprácně.

Někdy je též výhodnější použít prostě lineární pružiny na míru, někdy zase progresivní. Co se zadku týče tak stejně spousta výrobců má progresivnost řešenu přepákováním, takže na typu pružiny až tak nesejde. Celý tlumič měnit má též smysl jen v některých případech, např. pokud seriový neumožňuje provést potřebná nastavení. On přístup šmahem "tohle je na píp, dáme všude progresivky a hotovo dvacet" je sice lákavý, ale není všelék.

A ano, měnění oleje a základní údržbu považuju za naprostou samozřejmost, že někdo na podvozek peče a honí koníkyje jeho problém. S čím se dá bohužel souhlasit je to, že podvozek správně nastavit umí málokdo, takže většině lidem nezbyde než se s tím buď smířit nebo najít trpělivý a dobře vybavený servis nebo holt začít experimentovat a udělat si vše sám, protože to pořádně za něj a přesně podle jeho představ holt nikdo neudělá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist