globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém se startováním
Zdravím všechny nadšence jízdy na dvou kolech. Potřeboval bych poradit se startovaním. Mám Yamahu Virago 1000 a při startování chytla tak na podruhé, ale během jednoho dne při občasných startech, se počet startování zvyšoval a druhej den jsem sedl na moto a nic. Teda nic, startér normálně točí solenoid se normálně hýbe, ale motor škytne 1 ze sta, ale nenaskočí Bohužel se mi nepovedlo solenoid vyndat a rozdělat(zničená hlavička šroubku, tak bych potřeboval radu čím to může být. Jestli budu muset do motoru nebo co. Diky za rady
MichalCunas
Předchozí
1 2
Následující

Problém se startováním

29.1.2015 v 10:13 | Nahoru | #31
To se moc nevidí, aby chlap pouštěl ženu samotnou na motorce, když sám nejezdí takže

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

28.3.2015 v 22:27 | Nahoru | #32
Zdravím všechny,

jsem tu nový a dnes jsem se stal majitelem yamahy virago 1000, obsah 981ccm. Po delším období bez motorky, kdy děti již mají jiné zájmy, jsem se rozhodl nějakou pořídit. Tuto měl můj švagr, ale skoro vůbec na ni nejezdil, tak mi ji za mrzký peníz nechal. Ovšem má své mouchy a tou je hlavně to, že ji nemůžeme nastartovat. Čerpdalo cvaká , jiskru to hází, benzin to z válce fluše dost, motorem točí starter jak divej a bez sytiče to sem tam blafne (ale jen na volnoběh, při přidání zdechne) a pokud dám sytič, tak se to zahltí a stratí otáčky na startování. Baterka je úplně nová, starter dával před dvěma lety nový, ale od té doby nejezdil. Motorka má 68000km. Po chvilce zkoušení startování teče dokonce benzín někde od motoru (asi někde z karbců) a z vejfuku. Dnes jsem se s tím snažil něco udělat,a el po dvou hodinách jsem to vzdal. Další problém je, že ihned po zapnutí svítí světlomet a zadní světlo a nejde to vypnout. Budu rád za jakkoukoliv radu. Nebo pokud by byl někdo ze severu čech....

Asi to budu muset celý rozebrat....

Díky

(reakce na) Problém se startováním

28.3.2015 v 23:31 | Nahoru | #33

krisom píše: Zdravím všechny,

jsem tu nový a dnes jsem se stal majitelem yamahy virago 1000, obsah 981ccm. Po delším období bez motorky, kdy děti již mají jiné zájmy, jsem se rozhodl nějakou pořídit. Tuto měl můj švagr, ale skoro vůbec na ni nejezdil, tak mi ji za mrzký peníz nechal. Ovšem má své mouchy a tou je hlavně to, že ji nemůžeme nastartovat. Čerpdalo cvaká , jiskru to hází, benzin to z válce fluše dost, motorem točí starter jak divej a bez sytiče to sem tam blafne (ale jen na volnoběh, při přidání zdechne) a pokud dám sytič, tak se to zahltí a stratí otáčky na startování. Baterka je úplně nová, starter dával před dvěma lety nový, ale od té doby nejezdil. Motorka má 68000km. Po chvilce zkoušení startování teče dokonce benzín někde od motoru (asi někde z karbců) a z vejfuku. Dnes jsem se s tím snažil něco udělat,a el po dvou hodinách jsem to vzdal. Další problém je, že ihned po zapnutí svítí světlomet a zadní světlo a nejde to vypnout. Budu rád za jakkoukoliv radu. Nebo pokud by byl někdo ze severu čech....

Asi to budu muset celý rozebrat....

Díky



pokud to kydá benzín ven je seklý plovák nebo ventilek u plováku poklepej plovákovku to pomůže,když ti točí a nic to by mohly být svíčky uchlastaný to už nechytne vyměň svíčky s těmi světly se divím já mám normálně přepínač na světla

Problém se startováním

28.3.2015 v 23:36 | Nahoru | #34
Když po chvilce startování teče benzin od karbců, tak dle selského rozumu netěsní plováky, karbce přetékají a motor se hltí. Proto i sem tam blafne studený bez sytiče, poněvadž už tak má směs bohatou až dost. Pozor na to, že jestli tam budou svíčky NGK, tak po těch nepovedených pokusech se mohly ulít a budou již zničené, dost na to trpí. Lepší bude je rovnou vyhodit a dát Denso, jemu odpovídající typ od Brisku (někde určitě budou srovnávací tabulky), nebo podobné ekvivalenty (pozor na laciné napodobeniny z Číny). A když motorka 2 roky stála, je dost pravděpodobné, že bude v karbcích usazený nějaký sajrajt. Takže raději karbce rovnou ven, rozebrat, vyčistit, nejlépe dát do ultrazvukové čističky (někde na dílně, kde mají pořádnou, opět pozor na levné supermarketové - některé jsou podvod, místo piezoměničů coby generátorů UZ frekvence mají jen vibrační motorek, což samozřejmě vůbec fungovat nebude), zkontrolovat membrány, zda nebudou děravé, seřídit hladinu dle dílenské příručky, když už budou karbce venku, tak rovnou seřídit ventilové vůle (jinak je kolem karbců šílený (ne)přístup). A každopádně vyměnit olej a filtry.
A automatické zapínání světel je na některých verzích, hlavně na těch pro americký trh. Dá se to vyrychtovat domontovaným ručním vypínačem, nebo obvodem s relátkem, pár diodami, tranzistorem (výkonovým spínacím), pár odpory a kondenzátory, který se "vstupem" napojí na jednu z fází alternátoru (ještě před regulátorem) a zajistí tak sepnutí světel pouze tehdy, když se motor otáčí (a alternátor dává výkon). Kontakty relátka se zařadí za kontakty spínačky, které světla spínají. Neměla by tak být vyřezena možnost zapnout parkovací světla k tomu určenou pozicí spínačky - i když záleží na jejím uspořádání.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10415 Včera v 20:41 Kawadědek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago badyXV 34 16.6.2023 v 23:49 Julip2
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago badyXV 15 3.3.2023 v 23:50 Julip2
Nesvítí přední světlo, Yamaha XV 1000 Virago curinkoSejinka 6 13.10.2021 v 20:31 curinkoSejinka


TOPlist