Pokud jde o kapacitu, může být klidně vyšší (třeba 9AH místo 6Ah), je to pak výhoda při problémech se startem. A ohledně provedení - doporučuju se držet klasiky se zátkami, snadno se kontroluje a udržuje. Problém může nastat u motorky, kde bateka není na stojato, nýbrž šikmo, nebo skoro na ležato (nevím, zda to není právě případ H6). Pak musíš použít gelový, nebo alespoň bezúdržbový akumulátor. Někdy je trochu kumšt je rozeznat .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | OndraWR10 | 1 | 10.3.2024 v 07:36 RTSbike |
cantrální stojan Honda CB 600S Hornet | milenka | 12 | 16.8.2023 v 08:48 gugo |
Hornet 2001 Rychloměr Honda CB 600S Hornet | DanečekPáreček | 0 | 5.6.2023 v 22:08 DanečekPáreček |
Teče voda z motoru Honda CB 600S Hornet | Kertézs | 4 | 12.11.2022 v 14:38 Kertézs |
Tlumič řízení honda hornet 600 2011 Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | Vosalis | 13 | 2.2.2022 v 10:54 mariano |