2 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
.,jinak i jawa 50 je složitější jak japonec
.,pěkná práce ,ale ten chladíc okruh je myslím špatně .,se ti bude točit jen dole mezi těma vztupama ?
jestli chceš mít silu u spodku i nahoře musel bys mít proměnný výfukový port "přívěra" ale u každého 2t motocrossu bych se zaměřil hlavně na výkon přez otáčky ,vetší výfukový port .,vyrušit tu přepážku co to jde a zkrátit saní,píst s oknem ,,dvojitej spalovak ,,lehký rotor a pořádný karbec keihin ,,klasicky zapalko tě bude taky brzdit ´.,chceš asi 8-10 000,,takže bezkontakt
Naposledy editováno 05.12.2016 18:52:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 | Vrata21 | 6 | 21.2.2022 v 09:50 papiboy |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 | Anti | 26 | 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ |
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 | Anti | 17 | 9.11.2021 v 21:24 Anti |
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 | caja008 | 4 | 29.6.2021 v 09:54 Béďa17 |