1 reakcí na tento příspěvek KN filtr ???
Ale toto jsem ještě neslyšel
Ohledně toho dobíjení... Na uhlíky zapomeň, pochybuju, že by tato motorka měla alternátor s vinutou kotvou, natož dynamo. Vypadávání dobíjení může sice být způsobeno reglerem (závady v elektronice se mohou chovat dost záludně), ale pravděpodobně bude někde zoxidovaný, nebo uvolněný konektor, nebo třeba i nalomený kabel.
DemolitionDave píše: Chápu proč by ses ptal, kdybys měl laďák+Kn nebo jiný sportovní filtr s větší průpustností a chtěl bys vědět, jestli potřebuješ power com. a doladit to na brzdě..
Ale toto jsem ještě neslyšel
Ale notak... commander i brzdu už mam zařízenou... protože tahle řídící jednotka mapovat nejde... bez commanderu bych oddělal motor... tak sem se zeptat jestli k tomu je zapotřebí hned filtr.... to je vše... koukám že si toho moc ještě neslyšel...
1 reakcí na tento příspěvek KN filtr ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtr ???
milion píše: filtr jednoznacne doporucuju. ja pouzivam pipercross kterej oproti kn ma o dost vetsi plochu sani(u moji moto) a je to takovej ten molitan a ne bavlna je to znat hlavne ve vysokych
welcome another urban legend
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtr ???
VlastíkPlamínek píše: welcome another urban legend
ted nevim jestli to ma bejt narazka nebo co?!
tohle je origo (nebo i kn lisi se to jen ze tam neni papir ale bavlna ale velikost saciho elementu je stejna)
a tohle je pipercross po cely plose je filtr
a vzhledem k tomu ze nejvetsi tryska z dynojet sady byla chuda a musel jsem kupovat jeste vetsi trysky tak tam asi vic vzduchu pujde. leti to az do omezovace mazacky, nad 7000 je to hardcore
Naposledy editováno 06.06.2012 13:16:46