paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cross vs policie
7.5.2012 v 20:05
Cau vsichni,chtel jsem se poptat,jezdim na crosu u nas kolem reky,kolem pole lesy,sem tam cyklista chodec na prochazce nebo lidi se psy.jezdi tu taky ale mestska policie na konich a chci se zeptat kdyby me chteli stavet mam zastavit nebo mam svihat pryc.jestli by me nejak pokutovali.samozrejme by me nechytli i kdyby meli kone od zokeje vani.nejezdim po verejne komunikaci a ridicak mam i na velkou motorku.
1 2 3

8.5.2012 v 14:40 | Nahoru | #61

8.5.2012 v 14:49 | Nahoru | #62

chiro2 píše: jj, u nás ve vsi jezdil jeden magor taky pořád jako prase až jednou... Ve 160kmh mu do silnice vlítl balon ze zahrádky. Ono by se nic tak nestalo, ale jak se lekl, tak to postil do příkopy no a jak mají lidi přez tu škarpu uudělaný přejezdy aby se dostali k baráku, tak to napasoval do tý drenážní roury a to tak že hlavou napřed a nohy šli venkem. Byl zlomenej jak sirka a už je na onom světě.36 let.

Myslis ze nakej tvrdej mic primo pred predni kolo by ho nerozhodil?
Neomlouvam ho, ale tyhle mustky (nejlepe betonove) pres skarpy jsou hrozne vrazedne svinstvo.

8.5.2012 v 14:53 | Nahoru | #63

8.5.2012 v 14:58 | Nahoru | #64

chiro2 píše: To byl takovej ten balon co se fouká hubou. Děcka si s ním pinkali u bazénu a ulítl jim přez plot. Jinak s těma mostkama jsem s tebou za jedno. Byla to prakticky trubka zalitá betonem do roviny se silnicí. Lidi mu pořád říkali že to jednou přepálí. Jezdil tam fakt jako dobytek a nekolik let i bez papírů. Když si je konečně udělal tak se půl roku na to zabil.

Jasny ze takovej balon by nic neudelal, u fotbaloveho nebo basketbaloveho uz si nejsem jistej. I kdyz mam zkusenost kdy jsem ve stovce prejel na silnici lezici hranol ze dreva a v pohode to ustal...

8.5.2012 v 15:00 | Nahoru | #65

chiro2 píše: Tak jestli se někomu podařilo ujet, tak převážně to bývá z toho důvodu, že nad tím mávli rukou a řekli si "serem na něj" Mě jednou naháněli a řeknu Vám, že když se rozhodnou chytit, tak prostě chytí, i profíka! 4 hodiny mě štvali jako zvěř a dnes už i neváhají střílet. V jednom vláknu už jsem to jednomu mladýmu frajírkovi popisoval a není to žádnej med. Posranej sem byl až za krkem, brečel jsem do helby, nadával si do kokotů a když se mi nějakým zázrakem povedlo dostat do garáže, tak jsem ji měsíc neotevřel a pak motorku radši prodal, aby ji někdo nepoznal. 8 policeiních aut, roztahaný pásy s hřebama fízlové kolem celýho lesa. Nikdy víc nezažít Do dneška si stejně myslím, že se mě tomu jednomu zželelo a nechal mě projet, protože když jsem kolem něj prolít, stačilo aby mě majznul pendrekem a šel bych na držku. Neudělal to. Proč? Nevím... buď ho to nenapadlo, nebo se na mě vysral. Každopádně, když se rozhodnou po někom jít, tak chytí!!! Ještě dnes me po těch letech zamrazí když na to vzpomenu. Můžu jen děkovat bohu, že jsem si někde nesrazil vaz.

Tak to musím říct, že si měl asi z prdele kliku... Doufám, že nikdy nic takovýho nezažiju, už jenom z tohohle důvodu si budu dělat řidičák a kupovat enduro

8.5.2012 v 15:19 | Nahoru | #66

8.5.2012 v 15:22 | Nahoru | #67
LovoXXX> O tom Enduru začínám taky přemejšlet. No štěstí jsem měl jak svině a nasráno v kalhotech taky Už je to pár let, takže dnes už to klidně přiznám,ale tenkrát sem v hospodě samozřejmě taky zamachroval, jak jsem s něma vyjebal Akorád chyběli slova když se všichni ptaly proč prodávám motorku když ji mám chvíli

8.5.2012 v 15:26 | Nahoru | #68

chiro2 píše: SirIndy> Když je dostatek štěstí tak se dá přežít lecos. S tím hranolem to ale nebylo na rejži?

V-Strom 650 se spolujezdcem.

8.5.2012 v 15:31 | Nahoru | #69
SirIndy> Ty pí*o. To musela bejt pěkná řacha. Taky seš klikař

8.5.2012 v 15:37 | Nahoru | #70

chiro2 píše: SirIndy> Ty pí*o. To musela bejt pěkná řacha. Taky seš klikař

Kupodivu ani ne - nadskocil predek, zavlnila se riditka, nadskocil zadek a jelo se v klidu dal. To nedavno tankslapper ve 130ti na VTR, to bylo jiny kafe, to jsem mel v ocich smrt...

8.5.2012 v 17:33 | Nahoru | #71
Ja znam policajtu ze skoly pomerne hodne a kdyz te potka na nahodu jedno auto, tak ses vetsinou v klidu, 70 % necha bejt, protoze si nechtej znicit auto a dostat zmrdano, nebo se rozpantovat a tem 30 % ujedes, kdyz nejsi guma. Pruser je, kdyz je nejaka razie. Vrtulniky, myslivci, celej kraj na nohou, to se pak ujizdi o poznani hur Ja osobne jsem ujizdel asi 5x. 3x jsem to zvladnul, ale jednou na Babette ve 2 a po druhy na Kejvacce s kamosem na lane to nevyslo, ale nastesti jsem kluky prived na rozumnou rec a bylo to domluvou (ale ujet jsem zkousel, na Babette me zahy dostih a na CZ mi kleknul motor )

9.5.2012 v 10:21 | Nahoru | #72

fomachrom píše: krosky patří na legální motokrosovou trať kam si je dovalíte na káře a nimam jinam nepatří jako pole a les vozim sebou řetěz nesnášim motorky v lese

bacha pičo ...rupne ti cévka a budeš tahat nohu za sebou

9.5.2012 v 18:29 | Nahoru | #73

To mám strašně rád, když se tihle mladí asfaltomrdalové se starejma sráčema z let bolševickejch serou do diskuse pro dospělý

13.5.2012 v 07:47 | Nahoru | #74
No omylem jsem u té firmy dělal tedy a musím říct, že v celé ČR můžete být rádi, že nemáte dopravku plnou pacientů jako my tady.. Sokolovská dopravka je vyhlášená snad po celé ČR Nikde jinde nejsou tací kreténi jako máme my tady.. Pan Koudelka je vyhlášenej snad všude a onou "koudelkovinou" nakazil celou dopravku včetně SDN No jednoho typana už z motorky vystoupil Jinak když tě chytí na mašině bez PP tak noty do čistírny myslím

13.5.2012 v 09:12 | Nahoru | #75
Tak my tu mame naštěstí hodně vklidu policajty.Viděli mě 2x, jednou stáli a podruhé jeli proti mě ani jednou se za mnou neotočili.A to mi to s laďakem řvalo celkem pěkně.Je to jenom o tom jake potkáte policajty :)

Naposledy editováno 13.05.2012 18:45:03

13.5.2012 v 10:44 | Nahoru | #76

nerozumím řeči tvého kmene, ale děláš na mne dojem pěknýho pablba

14.5.2012 v 21:06 | Nahoru | #77
nam tady nastesti moc policajtu nejezdi.je to v klidu ale zajimalo by me jak by se zachovali kdyby treba me potkali kdyz jedu na krosine.

15.5.2012 v 08:45 | Nahoru | #78
okolí HK přesněji Milovice u hořic. od malička jsme jezdili na fichtlech. policajty máme ve vesnici dva. jeden v pohodě. eště se tě ptá co to máš za krosku. a druhej ? pan Peterka. Kdysi pracoval v Hradci Králové. no ten nasere každýho. ten dal pokutu i vlastnímu synovi! mimo to že práčí kamarády za ůčelem výdělku... nebo jestli jen za ůčelem potěšení nevim. my sme jezdili ve fáčku. bezpapírů. a najednou před námi. tak sem zarval spátečku a že se otočim. ale fáčko plný vzadu, takže sem se prostě přes rukáf neotočil ale víc coufal až sem potkal příkop. paradoxně těsně vedle ostrůfku. prostě neznalost v řízení ! když se neuklidníš, jsi v pr*eli! jinak. nadával hlavně proto že sem vezl ostatní panáky.... a ohledně motorek ? kámoši byli jezdit.. vzali to po malé asfaltovce někde mezi prdelema..a ejhle oni tam stáli. tak oni vyděšení to střihli napole. a vzhledem k tomu že má 175 ku yamahu, není problém tam narvat 6 ku na pár metrech. nakonec když se otáčel, potkal neviditelnej příkop a když šel přes řidla narazilsi solidně ruku. a nakonec vnemocnici mu vyndali slezinu. blbě mu bylo teda slušně ! ...ale už jezdí dál.
když zdrhat, tak ve vší počestnosti :D

Naposledy editováno 15.05.2012 08:47:18

16.5.2012 v 21:38 | Nahoru | #79
Nás tudel vyhmátly u lesa, viděly jsme je na poslední chvíly, tak šup na motorku, helma byla na řidítkách a normálně jsem odjel po louce pryč. Nic jsem neudělal, jen jsem prostě s nima nechtěl přijít do kontaktu, bo nevozím papíry, nic, jen telefon. Dnes už vím, že musím mít při zastávkách vše tak, abych jen naskočil a odjel. Nahánět mě nebudou, na to nemaj důvod.
J zásadně nejezdím po polích, nechci kazit někomu práci a po lesích mezi porostem jen zřidka, třeba při otáčení, nebo když zabloudím. Jinak se snažím nebýt nikomu trnem v očích.

17.5.2012 v 08:33 | Nahoru | #80

17.5.2012 v 15:12 | Nahoru | #81
Já si myslím že je rozdíl v tom když tě pilicajti uvidí náhodou, nebo když je na tebe někdo zavolá.

17.5.2012 v 19:28 | Nahoru | #82

Kornout1 píše: Pokud se za tebou otočí a pustěj maják, tak to vůbec nic neznamená, stačí v klidu sjet ze silnice a pomalu po louce odjet, žádnej stres, v klidu klidně 40cítkou, nic nemůžou, nic jsi nespáchal a neujíždíš, nemusel jsi je vůbec vidět a slyšet. Něco jiného je, když tě budou stavět, to je pak blbý.

Přesně tak. Mám to ověřeno od dopravního policisty. Pokud svou jízdou při ujíždění nikoho evidentně neohrozíš a pojedeš normálně v klídku, je to pro ně nejhorší situace co může nastat. Nemají v tu chvíli žádné prostředky aby tě násilně zastavily. Bohužel. Teda bohužel pro ně. Ale jakmile pojedeš rychle jako hovado a lidi budou skákat do příkopy ( stačí jeden zahrádkář) Už tě můžou natvrdo sejmout z motorky.

22.5.2012 v 00:52 | Nahoru | #83
já bych určitě neujížděl .. protože většinou jezdím po polnačkách a polích kousek za barákem kde musím přejet silnicu,a když bych jim ujel tak by okamžitě poznali vod kud jezdím .. protože v trávě je kolej a snad každý soused ví kdo tam jezdí a kdyby něco tak jsem s tatkou domluvenej,že jsem mu ju neoprávněně vzal a že ju měl na řetězu přivázanou ... jinak když jsem ten krát přejížděl přes silnicu a jeli policajti kolem tak jenom přibrzdili a ukali tytyty a jeli dál.. a sousedi taky pár krát tlamily,ale jsme domluveni s kamarádem-majitelem pole za barákem,že si tam mužu přejíždět k silnici a občas svist .. tak,že to něják nevnimáme
1 2 3
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CR125 2003 motorka vůbec nejd... Honda CR 125 Honda 08L55-KPC-850 Pítr43 5 Včera v 22:24 Kohlstein
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Honda Cr 125r hlava valce Honda CR 125 TomiNyxer 0 9.5.2023 v 16:51 TomiNyxer
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2