2 reakcí na tento příspěvek Gs 500 problém s otáčkoměrem
Zkontroluj také typ motoru s údaji v TP, ať pak nemáš problémy na STK.
Ohledně nejsnazšího řešení už sis v podstatě odpověděl sám. Nejlepší bude původní otáčkoměr vymontovat a dát tam elektronický, třeba tento , nebo nějaký z těchto . Zapojíš jen tři dráty - napájení, kostra, signál (ten napojíš na nízkonapěťovou svorku cívky, na kterou vede drát od řídicí jednotky). Popř. ještě čtvrtý drát na podsvícení. Pozor však na to, že některé otáčkoměry nejsou schopné pracovat s jednotkami CDI. Musíš pochopitelně vybrat také takový, který bude co nejlépe pasovat místo původního otáčkoměru.
1 reakcí na tento příspěvek Gs 500 problém s otáčkoměrem
Jinak nejlepší bude si sehnat budíky z bouračky už s elektronickým otáčkoměrem a vyměnit je oba, jestli ovšem seženeš. Většinou se prodává vše komplet palubka docela draho, ale tak furt je to lepší jak za nový jediný budík. Budeš muset holt hledat. A koneckonců palubka se hodí pro případ pádu, své původní budíky můžeš nechat jako náhradní díly nebo prodat dál.
Pouze otáčkoměr bych neměnil z toho důvodu, že podle ročníků se stále trochu mění design a vypadalo by fakt příšerně mít tacho z jednoho a otáčkoměr jiný. Čili tka nějak ve zkratce.
J.M.K. píše: Zřejmě máš na mysli GS500F, s kapotou a pomocným chlazením oleje. Ale pár jsem jich viděl a motor měl u obou také vyvedený mechanický náhon od vačky. Leda, že by nějaká nejnovější série.
Jj, tuším od 2007. Vypadá uplně stejně, dokonce je i navlas stejná hlava i s nálitkem v těch místech, kde býval náhon Jen tam není díra dnu. Holt modernizaci nezastavíš, a zároveň v znovuvyužívání hotového je síla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs 500 problém s otáčkoměrem
pepino819 píše: a ještě bych se chtěl zeptat jak je to s tou výměnou motoru já se informoval než jsem to koupil a prý by to nemělo vadit že prý dnes už se motor muže bez problému měnin (že to dnes prý berou jako náhradní díl nebo tak nějak.
A jéje, tyhle polopravdy miluju... Možné to sice je, ALE s tím, že
a) pokud máš v TP uvedeno číslo motoru tak by nesedělo, čili buď ho na registru přepíší nebo tzv. odmažou a pak máš TP bez čísla motoru kde už to vadit nebude
b) musí i tak zůstat stejný TYP motoru! Čili M50x kde X je číslo >= 1, svévolně měnit typy medzi sebou už tak jednoduše nejde
c) jiný kraj, jiný stát - co projde na jednom magorátě je na druhém nemožné. Úředníci dále běžně dělají chyby, za které nejsou zodpovědní, dílem ani kolikrát neví... čili někde jsou ochotni případné drobnosti opravit bez mrknutí oka, jinde z tebe budou dělat debila a honit od čertu k ďáblu i když chceš opravit jasný překlep. Čili doporučený postup vždy se nejprv informuj na svém úřadu
Také mě teď napadá ohledně toho nálitku na motoru... nevím, jak to vypadá přesně, ale nešlo by to třeba upravit? Vyvrtat díru, vyřezat závity pro uchycení bowdenu... ale musela by se vyměnit vačka, jelikož na této už není kolo pro náhon, ne? Třeba je to celé blbost, jen mně to tak blesklo hlavou.
pepino819> Motor dnes sice můžeš vyměnit, už se neeviduje v TP jeho výrobní číslo (pokud ano, můžeš jej nechat vymazat), musí však odpovídat typ motoru! Např. M501, jak se zmínil dj_hroch. Zkontroluj tohle, na motoru musí být napsán stejný typ, jako je uveden v TP. Jinak si koleduješ o problém. Nechci malovat čerty na zeď, ale nedá se vyloučit, že někdo motorku zadřel, dal tam motor, jaký mu přišel pod ruku a aby se tomuto všemu vyhnul, obratně ji prodal a Tys koupil zajíce v pytli. Ale samozřejmě držím palce, ať to tak není.
SirIndy> Tím bych si zde nebyl tak jistý. GS500 s originálním výfukem je totiž tak tichá, že kor s kvalitním kokosem na hlavě motor ani neslyšíš. Jedině si pamatovat zařazený kvalt a zhruba při které rychlosti jsou na jaký kvalt optimální otáčky. Mně dlouho nešel tachec na XV535 a dokázal jsem dle zvuku motoru poznat rychlost +- 10km/h. Ale tam je pochopitelně projev a zvuk zcela jinde.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |