paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Elektrikáři pomóc
29.4.2012 v 14:53
Zase mně štve naše CBF 1000. Popíšu mojí anabázi. Vybila mi za jízdy baterku. Úplně. Přes kabely jsem ji nastartoval a dojel na ní domů. Hledal jsem závadu a na zátěžovém testu mi vyšla špatná baterie. Po výměně baterie problém pokračuje. I s baterií z jiné motorky. K závadě. Před nastartováním se zaplým klíčkem měřím na baterce 12,2 V. Nastartuju a pořád 12,2 V. Říkám si, že blbne regulátor, ale při přidání plynu se zvedne i napětí na baterce. O cca 1V při 4000 tis. otáčkách. Odpojím baterii z regulátoru a na konektoru regulátoru měřím 15,5V. Zapojím konektor a naměřím na něm zase jen napětí baterie, které při nastartovaném motoru pořád klesá. Klesá i při přidaném plynu. Když vypnu klíček, tak napětí na baterce je stejné i při zapojení do obvodu motorky i při odpojení od motorky, takže odhaduju, že zkrat tam není. POdle manuálu neměřím ani únik proudu z kostry. Na drátech mezi baterií a regulátorem podle měření odporu není nic přerušené. Už jste mi tady pomohli, tak doufám, že i teď někdo přijde s nápadem, co s tím krámem je. Já vím, je to Honda, takže tohle už nepište. Stačí napsat, proč se nechová jako ostatní značky . Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrikáři pomóc

30.4.2012 v 10:47 | Nahoru | #1
J.M.K.> No právě jsem to myslel tak,že nemají mezi sebou stejné. Jeden ze tří kontaktů ukazuje proti ostatním o 2 V míň, než ostatní a proti kostře 0 V. Jsem si ale jistý, že při prvním měření byly všechny sdružené napětí stejné. Asi se tam něco zhoršuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrikáři pomóc

30.4.2012 v 11:12 | Nahoru | #2
gtrcbf> Jestli jsou napětí nestejná mezi fázemi, tak je to jasné. Rozdělej altec, bo stator je jistě v háji. A kor když si myslíš, že se to zhoršuje, tak už radši nestartuj a rovnou to rozdělej, jelikož buď porušené vinutí postupně prohořívá, nebo tam může být nějaký sajrajt, který altec za běhu mechanicky poškozuje. Aby to nebylo něco podobného, co jsem popisoval tady, příspěvky č. 9 a č. 15 . Jednalo se o YZF-R6, r. 2002.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist