Zase mně štve naše CBF 1000. Popíšu mojí anabázi. Vybila mi za jízdy baterku. Úplně. Přes kabely jsem ji nastartoval a dojel na ní domů. Hledal jsem závadu a na zátěžovém testu mi vyšla špatná baterie. Po výměně baterie problém pokračuje. I s baterií z jiné motorky. K závadě. Před nastartováním se zaplým klíčkem měřím na baterce 12,2 V. Nastartuju a pořád 12,2 V. Říkám si, že blbne regulátor, ale při přidání plynu se zvedne i napětí na baterce. O cca 1V při 4000 tis. otáčkách. Odpojím baterii z regulátoru a na konektoru regulátoru měřím 15,5V. Zapojím konektor a naměřím na něm zase jen napětí baterie, které při nastartovaném motoru pořád klesá. Klesá i při přidaném plynu. Když vypnu klíček, tak napětí na baterce je stejné i při zapojení do obvodu motorky i při odpojení od motorky, takže odhaduju, že zkrat tam není. POdle manuálu neměřím ani únik proudu z kostry. Na drátech mezi baterií a regulátorem podle měření odporu není nic přerušené. Už jste mi tady pomohli, tak doufám, že i teď někdo přijde s nápadem, co s tím krámem je. Já vím, je to Honda, takže tohle už nepište. Stačí napsat, proč se nechová jako ostatní značky
. Díky