2 reakcí na tento příspěvek Elektrikáři pomóc
já se teď už asi dva týdny vztekám nad dobíjením.. doma jsem nastartoval, na benzínce ještě taky, pak mi to někde zdechlo a už jsem musel roztláčet. Po příjezdu do garáže jsem na nastartované motorce naměřil asi 13,2V na volnoběh, v otáčkách 13,8V.. dal jsem novou baterku, vypadalo to v pořádku tak jsem jezdil, ale vždycky po vyjížďce byla vybitá. Tak jsem ji nabil, nastartoval a se světlama v otáčkách 13,8V.. teď jsem se v tom rýpal celý odpoledne, měřil jsem všechno možný, procházel konektory až jsem přišel na to, že regulátor nabíjel jenom do doby než se zahřál, pak už jsem naměřil jenom napětí samotné baterie. Stačilo ho nechat 5 minut schladnout a nabíjel zase. takže tolik k tomu divnýmu chování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrikáři pomóc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |