paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Elektrikáři pomóc
29.4.2012 v 14:53
Zase mně štve naše CBF 1000. Popíšu mojí anabázi. Vybila mi za jízdy baterku. Úplně. Přes kabely jsem ji nastartoval a dojel na ní domů. Hledal jsem závadu a na zátěžovém testu mi vyšla špatná baterie. Po výměně baterie problém pokračuje. I s baterií z jiné motorky. K závadě. Před nastartováním se zaplým klíčkem měřím na baterce 12,2 V. Nastartuju a pořád 12,2 V. Říkám si, že blbne regulátor, ale při přidání plynu se zvedne i napětí na baterce. O cca 1V při 4000 tis. otáčkách. Odpojím baterii z regulátoru a na konektoru regulátoru měřím 15,5V. Zapojím konektor a naměřím na něm zase jen napětí baterie, které při nastartovaném motoru pořád klesá. Klesá i při přidaném plynu. Když vypnu klíček, tak napětí na baterce je stejné i při zapojení do obvodu motorky i při odpojení od motorky, takže odhaduju, že zkrat tam není. POdle manuálu neměřím ani únik proudu z kostry. Na drátech mezi baterií a regulátorem podle měření odporu není nic přerušené. Už jste mi tady pomohli, tak doufám, že i teď někdo přijde s nápadem, co s tím krámem je. Já vím, je to Honda, takže tohle už nepište. Stačí napsat, proč se nechová jako ostatní značky . Díky

1 reakcí na tento příspěvek Elektrikáři pomóc

29.4.2012 v 15:10 | Nahoru | #1
nejak to nechapu jednou pises ze pri pridani plynu napeti stoupne o volt a pak pises ze klesa i kdyz pridas plyn tak nevim co si o tom mam myslet. kazdopadne nejpravdepodobnejsi zavada bud alternator nebo regulator nebo nejakej spatnej kontakt po ceste. v tom manualu si nenasel jak zmerit regulator?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrikáři pomóc

29.4.2012 v 15:20 | Nahoru | #2
WHTRDR> nejak to nechapu jednou pises ze pri pridani plynu napeti stoupne o volt a pak pises ze klesa i kdyz pridas plyn tak nevim co si o tom mam myslet. kazdopadne nejpravdepodobnejsi zavada bud alternator nebo regulator nebo nejakej spatnej kontakt po ceste. v tom manualu si nenasel jak zmerit regulator?
To klesání myslím tak, že když držím plyn, tak se baterie pořád vybíjí. Jen je na ní vyšší napětí, než při volnoběhu. To je vše. Prostě se pořád pomalu vybíjí, i když regulátor zvedne napětí při přidání plynu. Ale nikdy nezměřím víc, než je napětí baterie. Alternátor jsem měřil podle manuálu a naměřené hodnoty jsou OK. Regulátor má podle závady dávat buď víc, nebo míň, než je napětí baterie. Ten můj šmejd dává přesně. A pro tenhle stav není v manuálu možnost...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedobiji cbf 1000 Honda CBF 1000 Kamanana 25 15.10.2024 v 13:29 sseba1
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 20 26.8.2024 v 23:20 Alešán
Budíky Honda CBF 1000 F Honda CBF 1000 Spitir_1 1 9.8.2024 v 07:46 RTSbike
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp

TOPlist