globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sestka nekdy petka nepouzitelna...
15.4.2012 v 20:56
caute, dneska jsem byl s mladou v tom Brne na rekorde a po ceste zpet se ta hujda zas na dalnici dusila a zdechala...benzinu v nadrzi akorat, kohout res, po chvilce vzdycky chytla a jela....1 2 3 4 13O na tachu cca, 9 tisic otacek...cca jsou to odhady nevim necumim moc na budiky :D ale jak tam kopnu 5 nebo 6 a pridavam stejne plyn tak proste nejede...podusi se, a rychlost pak klesa...takze kdyz chcu kolem 120ti predjet musim do zkopat az na 4.....vim je to petka...nepojede to buhvijak...ale predpokladam ze kdyz zdecha tak to asi nebude chybejicim objemem :D :)
Predpokladam jdem tam pri velke zatezi malo benzinu :) Jakoze zitra chcu vycistit kohouty, hadice, filtry a nadrz....ale jen at to nedelam zbytecne proto pisu :) A jestli nejsou mozny jiny priciny abych to kdyztak zceknul taky :) Diky moc.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 21:06 | Nahoru | #1
Jestli to bylo na rezerve, tak bych typnul na membranu v kohoutu. A nebo bordel v nadrzi.

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 21:30 | Nahoru | #2
gugo> jojo :) ale delalo to i tyden zpet na normal :)

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 21:52 | Nahoru | #3
spíš jde málo paliva do karbce né?

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 22:25 | Nahoru | #4
mám stejnej problém...tak si počkám na výsledek

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 22:26 | Nahoru | #5
Měl jsem na GS to samé, šlo tam málo benzínu

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 22:51 | Nahoru | #6
Zdarec, v loni jsem řešil to samé - při jízdě pod větší zátěží hlavně na 6ku do stoupáku nebo ve dvou po nějaké chvíli motorka jakoby začala zdechat a když jsem nepustil plyn tak jsem nakonec zůstal stát u krajnice.
Nakonec po dlouhém laborování jsem zjistil že z nějakého důvodu do karbce nestíha dotíkat benzín, ale nebyl jsem schopen to vyřešit- nejspíš slabý podtlak na membráně páč prasklá nebyla. Palivové kohouty jsem skusil prohodit dva a taky nic.
V mém případě z otevřeným výfukem + KN přímé sání + dynojet stage 3, ten ventil nestíhal plnit karbce.
Vyřešil jsem to tak že jsem nakonec upravil palivovy ventil tak že jsem dal pružinu z druhé strany membrány tudíž jsem ho otevřel "natvrdo" a za ventil jsem přidal elektronický palivový ventil který jsem napojil na tlačítko RUN/STOP. Výsledek je takový že polohy na ventilu fungujou pořád stejně (ON/RES/PRI), akorát benzín neotvírá membrána ale el. ventil, benzín se zavře po vypnutí motoru ať už na řidítku nebo klíčem.
Od té doby jsem s tím problém neměl a naopak můžu říct že to funguje perfektně.
Mimochodem řešil jsem to asi dva roky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 23:01 | Nahoru | #7
Ondroskok> v tom pripade na to seru ze :D jako nebudu do toho vrazet penez jak prase, kdyz je na podzim z domu :D holt vytocena 4 do 11ti tisic a je to :D ne vtip :D odkalim to, ceknu kohout, hadicky, nadrz a filtry a uvidime :) treba se to zlepsi aspon trosku :)

Kdyz to nepomuze tak ti napisu PM a poptam se vic na to elektro :D

Naposledy editováno 15.04.2012 23:01:56

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 23:18 | Nahoru | #8
Vasil.D> Ono to zas tak složité a drahé nebylo. Kdyžtak dej vědět poradím, akorát u mě jsem vůbec neřešil problém z umístěním el. ventilu, tím že jsem přešel na přímé sání tak celý airbox šel do hajzlu takže místa jsem měl habaděj. Uvidíš, ale vím že to řešilo spousta lidí na GS a nikdy nikde jsem se žádného řešení nedopátral.

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

15.4.2012 v 23:32 | Nahoru | #9
Vasil.D> zkus za jízdy když ti to dělá přepnout ventil do polohy PRI a uvidíš hned. Jestli motorka vystřelí za plynem tak je jasné že budeš mít podobný problém jako já.
PS: na kecy ohledně "utopení" motoru benzínem se vyser jsou to nemysly. Pokud ti dobře těsní jehlové ventily které zavírají plovákové komory tak se nic nemůže stát.

3 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 16:51 | Nahoru | #10
tak tohle téma je tady na každé stránce a je fakt, že ho nikdo zatím nedořešil. Mám hodně podobný problém. Myslím si že to je podtlakem a pružinou v kohoutu paliva. Na 6 to tak netočí a podtlak je malej a proto nepřemůže pružinu v kohoutu. Chystám se dát slabší pružinu do kohoutu a ještě dám o zub (to je 15)menší kolečko na řetěz. Myslím si, že když moto bude mít na 6 větší točky tak se zvýší i podtlak. Můj názor a až budu mít trochu čas tak se na to juknu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 17:38 | Nahoru | #11
tak na ten GS slet vemu naradi a spravime si tam vsechny GSa co nejedou na 6tku :D :D vic hlav vic vi :D

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 17:56 | Nahoru | #12

Vasil.D píše: tak na ten GS slet vemu naradi a spravime si tam vsechny GSa co nejedou na 6tku :D :D vic hlav vic vi :D


(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 18:30 | Nahoru | #13
jaho1> Zdar si na správné cestě, úplně stejně sem si to vydedukoval já - slabý podtlak na membráně tudíž pod zátěží málo paliva.
Jak jsem psal výše tak v poloze PRI na ventilu to otestuješ spolehlivě. Jinak řešení pomocí el. ventilu se ukázalo jako dokonalé páč membrána je mimo hru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 18:38 | Nahoru | #14
jaho1> Když dáš slabší pružinu tak hrozí že ventil nebude dobře zavírat - v případě těsných jehlových ventilů se nic neděje, v opačném případě ti bude chcát benzín z moto což není úplně ono, většinou se dostane benzín do sání a v horším případě až do motoru.
Výměnou sekundára si myslím nevyřešíš nic, tím změníš převod, zkrátíš převodové stupně, ale stejně na špici výkonostní křivky se to bude chovat stejně.

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 19:19 | Nahoru | #15

Ondroskok píše: jaho1> Když dáš slabší pružinu tak hrozí že ventil nebude dobře zavírat - v případě těsných jehlových ventilů se nic neděje, v opačném případě ti bude chcát benzín z moto což není úplně ono, většinou se dostane benzín do sání a v horším případě až do motoru.
Výměnou sekundára si myslím nevyřešíš nic, tím změníš převod, zkrátíš převodové stupně, ale stejně na špici výkonostní křivky se to bude chovat stejně.


tak kolečko měním hlavně z důvodu nevytočení 6 do vyšších otáček .... nepotřebuju lítat 180 Km/h ale štve mě při 130 nějakých 6t. otáček. Máš nějakej odkaz na ten elektromagnetický ventil?

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 19:27 | Nahoru | #16
našel jsem jen tento nebo tento

Naposledy editováno 16.04.2012 19:29:55

2 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 19:37 | Nahoru | #17
ještě mě napadla otázka : když to máš přes ventil jak řešíš rezervu???

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 19:54 | Nahoru | #18
jaho1> Polohy fungujou stejně pá původní ventil zustal na místě akorát jsem ho otevřel tak že pružinu sem dal z druhé strany a mezi karbec a palivovy ventil jsem dal ten el. ventil který to zavírá.

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 20:00 | Nahoru | #20
jaho1> V případě originál sání bude potřeba ten ventil co nejmenší, protože kvůli airboxu tam toho místa moc není, ale myslím že by se tam určitě někde vešel - už si to s tím airboxem moc neumím představit.

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 20:10 | Nahoru | #21
nějak si teď nemůžu vybavit, ale myslím si že podtlaková hadička je z jednoho karbecu ... napadá mě jestli by to nešlo natáhnout z obou a tím zvýšit účinnost podtlaku ...

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 20:17 | Nahoru | #22
jaho1> ten podtlak bude pořád stejný navíc vývod na ventil je na karbci na GS speciální určený přímo na to. Třeba transalp využívá podtlakový vývod na zadním valci pomocí kterého se synchronizují karbce kdežto gs má tyto vývody zase speciál nahoře na šoupátkách.
Ale jak říkám nikam to nevede protože oba dva by tím pádem fungovaly jako spojené nádoby tudíž podtlak by byl stejný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 20:23 | Nahoru | #23

Ondroskok píše: jaho1> Když dáš slabší pružinu tak hrozí že ventil nebude dobře zavírat - v případě těsných jehlových ventilů se nic neděje, v opačném případě ti bude chcát benzín z moto což není úplně ono, většinou se dostane benzín do sání a v horším případě až do motoru.
Výměnou sekundára si myslím nevyřešíš nic, tím změníš převod, zkrátíš převodové stupně, ale stejně na špici výkonostní křivky se to bude chovat stejně.


vyřadit ventil
každý tady začínal na nějaké té jawce a všichni do jednoho umí pootočit kohoutem do správné off polohy
a pokud je někdo zhnilej,tak mu holt vyteče nádrž,podruhé už bude vědět co a jak
pro mě je nepředstavitelné vykopnout na Kawě bočák a nešáhnout po kohoutu ,ale asi ne každý začínal na Jawko-Simsono-MZtách

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 20:25 | Nahoru | #24
hmm to je asi pravda ... takže udělat výbrus a nové pístní sady a je po problému

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 20:29 | Nahoru | #25
jaho1> To nevím dělej jak myslíš, jenom jsem se podělil o moji zkušenost.

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 20:30 | Nahoru | #26
jj

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

16.4.2012 v 20:34 | Nahoru | #27

Son píše: vyřadit ventil
každý tady začínal na nějaké té jawce a všichni do jednoho umí pootočit kohoutem do správné off polohy
a pokud je někdo zhnilej,tak mu holt vyteče nádrž,podruhé už bude vědět co a jak
pro mě je nepředstavitelné vykopnout na Kawě bočák a nešáhnout po kohoutu ,ale asi ne každý začínal na Jawko-Simsono-MZtách



Son> Na GSu OFF poloha není, je tam RES/ON/PRI, benzín zavírá membrána v palivovém ventilu po vypnutí motoru z důvodu ztráty podtlaku na membráně

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 00:54 | Nahoru | #28
Nečetl jsem všechny příspěvky ale zkus se podívat jestli není někde skřípnutá hadice od paliva. A nebo je možnost, že by jsi to mohl mít zavřený. A nebo to máš prostě rozbitý

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 08:20 | Nahoru | #29
něco podobnýho mi dělaly na kle karbce a skočený rozvody na 120 se to rozjelo krásne na 5 to jelo i 140 a na 6 max 130

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 11:01 | Nahoru | #30
nejhorsi je ze to mam v zime serizeny, smesi...proste celkove ,,GO´´ motoru, nic jdu udelat ty hadice, kohout a nadrz a uvidime :)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 5 Dnes v 00:52 Vítězslav_Máří
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist