Predpokladam jdem tam pri velke zatezi malo benzinu :) Jakoze zitra chcu vycistit kohouty, hadice, filtry a nadrz....ale jen at to nedelam zbytecne proto pisu :) A jestli nejsou mozny jiny priciny abych to kdyztak zceknul taky :) Diky moc.
1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...
1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...
Nakonec po dlouhém laborování jsem zjistil že z nějakého důvodu do karbce nestíha dotíkat benzín, ale nebyl jsem schopen to vyřešit- nejspíš slabý podtlak na membráně páč prasklá nebyla. Palivové kohouty jsem skusil prohodit dva a taky nic.
V mém případě z otevřeným výfukem + KN přímé sání + dynojet stage 3, ten ventil nestíhal plnit karbce.
Vyřešil jsem to tak že jsem nakonec upravil palivovy ventil tak že jsem dal pružinu z druhé strany membrány tudíž jsem ho otevřel "natvrdo" a za ventil jsem přidal elektronický palivový ventil který jsem napojil na tlačítko RUN/STOP. Výsledek je takový že polohy na ventilu fungujou pořád stejně (ON/RES/PRI), akorát benzín neotvírá membrána ale el. ventil, benzín se zavře po vypnutí motoru ať už na řidítku nebo klíčem.
Od té doby jsem s tím problém neměl a naopak můžu říct že to funguje perfektně.
Mimochodem řešil jsem to asi dva roky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...
Kdyz to nepomuze tak ti napisu PM a poptam se vic na to elektro :D
Naposledy editováno 15.04.2012 23:01:56
PS: na kecy ohledně "utopení" motoru benzínem se vyser jsou to nemysly. Pokud ti dobře těsní jehlové ventily které zavírají plovákové komory tak se nic nemůže stát.
3 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...
Jak jsem psal výše tak v poloze PRI na ventilu to otestuješ spolehlivě. Jinak řešení pomocí el. ventilu se ukázalo jako dokonalé páč membrána je mimo hru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...
Výměnou sekundára si myslím nevyřešíš nic, tím změníš převod, zkrátíš převodové stupně, ale stejně na špici výkonostní křivky se to bude chovat stejně.
Ondroskok píše: jaho1> Když dáš slabší pružinu tak hrozí že ventil nebude dobře zavírat - v případě těsných jehlových ventilů se nic neděje, v opačném případě ti bude chcát benzín z moto což není úplně ono, většinou se dostane benzín do sání a v horším případě až do motoru.
Výměnou sekundára si myslím nevyřešíš nic, tím změníš převod, zkrátíš převodové stupně, ale stejně na špici výkonostní křivky se to bude chovat stejně.
tak kolečko měním hlavně z důvodu nevytočení 6 do vyšších otáček .... nepotřebuju lítat 180 Km/h ale štve mě při 130 nějakých 6t. otáček. Máš nějakej odkaz na ten elektromagnetický ventil?
2 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...
1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...
Ale jak říkám nikam to nevede protože oba dva by tím pádem fungovaly jako spojené nádoby tudíž podtlak by byl stejný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...
Ondroskok píše: jaho1> Když dáš slabší pružinu tak hrozí že ventil nebude dobře zavírat - v případě těsných jehlových ventilů se nic neděje, v opačném případě ti bude chcát benzín z moto což není úplně ono, většinou se dostane benzín do sání a v horším případě až do motoru.
Výměnou sekundára si myslím nevyřešíš nic, tím změníš převod, zkrátíš převodové stupně, ale stejně na špici výkonostní křivky se to bude chovat stejně.
vyřadit ventil
každý tady začínal na nějaké té jawce a všichni do jednoho umí pootočit kohoutem do správné off polohy
a pokud je někdo zhnilej,tak mu holt vyteče nádrž,podruhé už bude vědět co a jak
pro mě je nepředstavitelné vykopnout na Kawě bočák a nešáhnout po kohoutu ,ale asi ne každý začínal na Jawko-Simsono-MZtách
1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...
Son píše: vyřadit ventil
každý tady začínal na nějaké té jawce a všichni do jednoho umí pootočit kohoutem do správné off polohy
a pokud je někdo zhnilej,tak mu holt vyteče nádrž,podruhé už bude vědět co a jak
pro mě je nepředstavitelné vykopnout na Kawě bočák a nešáhnout po kohoutu ,ale asi ne každý začínal na Jawko-Simsono-MZtách
Son> Na GSu OFF poloha není, je tam RES/ON/PRI, benzín zavírá membrána v palivovém ventilu po vypnutí motoru z důvodu ztráty podtlaku na membráně
1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 5 | Dnes v 00:52 Vítězslav_Máří |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |