globalmoto_duben_nolan





Téma: DRZ 400E uprava
 
29.8.2007 v 21:08
Zdravim cesku stranu bahna :D
mam taky dotaz. rad by som rozsiril vozovy park o DRZ 400. Vo vsetkych strankach moto vyhovuje. Az na predne tlmice a vyfuk .Povodne zdaju sa mi trocha nohrabane a preto by som ich rad vymenil za up side. Mate nejake favority? (WP, Ohlins...) na cenu sa neberie ohlad. Jazdim iba enduro. Nezmeni sa chovanie moto?
Druhu vec by som rad zmenil vyfukovy sys. tak isto co by ste odporucili, aby sa zvysil vykon moto?
dakujem za kazdy postreh
Předchozí
1 2 3
Následující

DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 21:19 | Nahoru | #1
myslim,ze to bude ale celkem draha sranda,tak napriklad ohlins si za vidle rekne tak 60 000-80 000.plus budes jeste potrebovat novy brejle,ktery vyjdou taky tak na 20 000 a to jeste kdovijak to bude s uchycenim trmene a dalsich veci,takze v klidu muzes prekrocit hranici 100 000.to uz se vyplati koupit rovnou nejaky zavodini nacini :cool:

DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 21:26 | Nahoru | #2
Pokud budes menit vyfuk, tak bych mel zajem o koncovku :shy:

1 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 21:46 | Nahoru | #3
Jestli ti nezáleží na penězích proč si nekoupíš rovnou nějakou top-end mašinu?
Jinak nejlepší co můžeš dostat je samozřejmě Öhlins

DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:06 | Nahoru | #4
no spise si myslim ze dotycny nema poneti o cenach takovejch tlumicu :)

(reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:08 | Nahoru | #5
počkat, teď čtu že DR-Z ještě nemáš, tak jak můžeš vědět že přední vidle jsou nevyhovující? To sis přečetl v testu? Neohrabané? To je zvláštní popis chování vidlic.
Já jsem taky přečetl spoustu testů, často například DR-ztko srovnávají s XR400, ale když jsem se svezl tak ty motorky jsou úplně jiné. Nebo haněli přední vidle u CRF450X, ale jaktože Autor a každej kdo na něm jel se z toho podvozku rozplývá? Nebo úplně jiný testy - třeba DR Big - píšou slabý motor a brzdy. U SV zas píšou silný tah odspoda a slušné brzdy - obě ty motorky jsem měl a obě brzdily stejně! SV je ve skutečnosti odspoda mrtvé a na Bigovi ve výjezdu ze zatáčky nakládám mnohem silnějším motorkám, jak je to možný? Žeby v testech páni novináři kecali a cucali si to z prstu??

2 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:27 | Nahoru | #6
mám DRZ400S a jsem s ním spokojen, ikdyž tlumiče chodí občas nadoraz, ale mám ještě rezervu v nastavení, tak si myslím že se to dá odladit, slyšel jsem i o tvrdších pružinách do vidlí, ale neřeším to, tak často zase nehoupu, ale to je opravdu jen při dlouhých a tvrdých dopadech, jinak OK.... :cool:
co se týká koncovky, uvažuji o tom, asi Leo Vince X3. ale zatím jsem spokojen, dal jsem menší kolečko 15->14 a jde na zadní i pod plynem a lehce i na 2-ku....
jsem naprosto spokojenej, ikdyž asi CRF nebo WR ji strčí do kapsy u trenek, tak DRZ jim to nandá v údržbě. prostě se staráš o řetěz a hlídáš olej a jinak jen jezdíš :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:29 | Nahoru | #7
Lubin9>jak vysoko skáčeš?
Já sem si troufl zatím jen tak metr, ale tlumiče mám na nejměkčí co jde a na doraz určitě nešly, spíš tak do 2/3tin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:34 | Nahoru | #8
Lubin9>Leo Vince nekupuj, prej to dokaze bejt tissi nez original
yoshimura z titania je prej to nej :D , ale kde to tady sehnat ze :puke:
http://www.morepowe...8-26441-26482-39583/ ji maji v nerezu i se svodem za 440USD a zasilaji i do CR, ale bojim se cla a dph *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:37 | Nahoru | #9
antton>na EV byl týpek a měl na DR-Z nějaký Leo Vince a ten teda dělal rámus nepříjemnej, takovej ostrej plechovej. Ono totiž taky záleží jestli je to s vložkou nebo bez.
Já bych zkusil FMF, zrovna je někdo prodává za fajn ceny *yes*
http://bazar.motork...mp;IDInzeratu=165317

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:42 | Nahoru | #10
Vespa>no ono jsou k tomu 3 vlozky a i prazdny je to prej nic moc a lepsi je ten z ostryho Ecka, ale diky za tip na FMF laka me to :P
edit: tak sem mu napsal :D

1 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:50 | Nahoru | #11
nevíte zda na DRZ-S existují kratší páčky spojky a brzdy? Origoše jsou dost dlouhé, když se potřebuji držet a ještě mačkat :(

(reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:51 | Nahoru | #12
antton>Lauf Ečka v nejostřejší sestavě je takovej pustej randál, fakt nic pěknýho. Kromě toho ten výfuk je vzhledově nic moc :/
Mě se na motárdu líbí nějakej triovál, pasuje k DR-Ztku i designově :) Třeba od toho chlápka z Brna, mívá tady občas inzeráty, dělá to s hliníkovým pláštěm, lehký, kolem 2500,- za koncovku a zatím to drží, kluci to jezdí už přes rok na šestkových endurech. Ale zrovna v bazaru není :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:53 | Nahoru | #13
PetrAT>já je dělám - o stromy :D
Prostě seříznout a celkově objímky posunout co nejvíc dovnitř, tak by se na brzdu vlezly akorát dva prsty *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 22:59 | Nahoru | #14
Vespa>řezat origoše právě nechci. Zkusím pohledat něco z druhovýroby.

(reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 23:33 | Nahoru | #15
PetrAT>Tak www.yacomi.cz a koupit brzdovou páčku z RM250

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 23:37 | Nahoru | #16
Vespa>no jak vysoko, já nevím, nikdy jsem to nesledoval, ale někdy houpnu na mezi a jde to do vyšky a po dopadui nic a jindy na dlouhým skoku to jde na doraz, hlavně předek, ale musím ho trochu přitáhnout a třeba to bude ok....
Jo a nejsem žádnej skokan, myslím že DRZ na vyložený skákání ani není, ale pokud by někdo chtěl, myslím že se dají vyměnit pružiny jestli si to s něčím nepletu :cool:

ten Leo Vince jsem slyšel z dálky a má pěknej zvuk a hodně lidí to doporučuje, ale nevím proč, ještě když jsem odpovídal asi před hodinou, než se mi sesypal PC, tak jsem taky myslel na FMF, viděl jsem ho za cca 300 USD, ale jak to sem dostat :rolleyes:

možnost koupit nějakej za 3 tácy? jo ccena super, zvuk většinou taky, ale výkon??? leo vince má údajně vše odzkoušený na brzdě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 23:50 | Nahoru | #17
Lubin9>všichni si myslí že značkový laďáky jsou nějaký zázračným způsobem udělaný tak že je stačí jen nasadit a nemusí se nic doupravovat, ale to není pravda, účel "laděnýho výfuku" je urychlit odtok spalin, prostě je to jen děrovaná roura která má malej odpor a je jedno jestli to je Leo Vince nebo Tenax, ten efekt je stejnej. Obvykle se musí obohatit směs, když se dá průchozejší filtr tak je ten efekt ještě lepší. Prostě kůň se rychleji "vysere" ale proto je třeba mu taky dát rychleji a víc nažrat.

A to že Leo Vince dělá výfuk po kterým není potřeba nic upravovat znamená jen to že je hodně podobnej originál koncovce = udušenej.

(reakce na) DRZ 400E uprava

29.8.2007 v 23:54 | Nahoru | #18
Vespa> no právě v tom máš pravdu a známej ho má a říkal že ještě musí na brzdu na seřízení, naopak jinej koupil crepuse, namontoval a je to ok bez ničeho...
já chci třeba i kit karburátoru, když to vše pomůže a bude to cítit, chci si ji pěkně vymazlit, doufám že se nic nepřihodí abych ji musel prodat :puke:

DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 00:03 | Nahoru | #19

1 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 01:01 | Nahoru | #20
tak sem napsal na ten inzerat na odpovel mi tohle:

ARROW výfuky - 378 Euro bez DPH v titáne, 279 Euro bez DPH v hliníku s medzizvodmi. S hlavným ladeným zvodom od valca + 115 Euro bez DPH ( no može to ísť aj do originál zvodu). (nemám iba na objednávku)
FMF výfuk- 6000Kč v hliníku na predošlý model, no šlo by to dopasovať. (mám ho k dispozícii)

1 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 04:32 | Nahoru | #21

DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 06:14 | Nahoru | #22
no u tech ladaku ze by jsi musel na brzdu to asi ne :) to leda ze by jsi na tom jezdil nejake zavody a mel treba jeste upravitelne zapalovani atd.. jinak to normalne poladis sroubem na karbcu .. vetsinou, kazdopadne u vyfuku u ktereho nemusis nic ladit to znamena ze ti zadneho kona nepridal .-)

1 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 06:26 | Nahoru | #23
Souhlasím s Vespou a JohnyDT- Na DR maximálně koncovku a jezdit, jezdit ...... Jinak by ta DR vyšla hodně draho a tolik muziky to nedá. Komu by se zdálo že ostrý motorky moc nevydržej, tak spotřebák mimo motoru je na stejno u všeho DR nevyjímaje /gumy,ložiska kol, páčky, plasty, řetěz ....../ jde jen o to že DR většinou nejezdí tak velkej extrém. A motor i u ostrého endura dnes vydrží hodně, s údržbou to není tak horký - místo ladění si kup ostrý enduro.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 07:49 | Nahoru | #24
MikiberG>máš určitě pravdu, ale pokud není potřeba extremní výkon, tak DRZ400 stačí :thmubup: zvlášt když je málo času na jezdění, natož na údržbu *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 07:58 | Nahoru | #25
100pro, tak proč z toho navíc dělat RMZ když to je v základu výborná a vyrovnaná motorka právě pro tyhle účely. :) Možná by levnějc vyšlo koupit RMZ a napárat do toho motor z DR. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 08:13 | Nahoru | #26

antton píše: tak sem napsal na ten inzerat na odpovel mi tohle:
[quote]ARROW výfuky - 378 Euro bez DPH v titáne, 279 Euro bez DPH v hliníku s medzizvodmi. S hlavným ladeným zvodom od valca + 115 Euro bez DPH ( no može to ísť aj do originál zvodu). (nemám iba na objednávku)
FMF výfuk- 6000Kč v hliníku na predošlý model, no šlo by to dopasovať. (mám ho k dispozícii)


[/quote]
No nevím, ale ty ceny mně nijak úžasné nepřijdou. Navíc nemá skoro nic skladem, takže to stejně valí přes ebay.com, kde tě FMF vyjde na cca 3500Kč. Kdo je trošku šikovný, koupí si to sám ;)

(reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:02 | Nahoru | #27
HonzaM>tem sem psal, ale rekli, ze s dodavatelstvim z usa maji spatny zkusenosti a ze radsi reknou, ze ho dodat neumi :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:07 | Nahoru | #28
RadiXS>3500 na drz? Co sem tam koukal tak fmf na drz je tam celkem malo a vetsina je pouzita nebo se to pohybuje pres 250usd a stejne mi na to muzou naparit to clo nebo dph. To uz radsi pujdu do toho kompletu od yoshimury, ta k tomu prej dava i set na pretryskovani karburatoru :)

(reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:14 | Nahoru | #29
Lubin9>>
no vidíš, když málo jezdíš tak ostrá motorka je ideál, dlouho ti vydrží :thmubup:

Ale já mám DR-Z proto že mě nabídne všechno co potřebuju a přitom je příjemná a komfortní, ty ostré mašiny, ne že bych se bál údržby, ale jsou prostě moc drsné a závodní :)

(reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:16 | Nahoru | #30
antton> mno právě. Jde o to toho koupit buďto víc (jak to asi dělá ten inzerent) nebo se domluvit s někým známým v USA ať ti to koupí a pošle. Konkrétně na DRZ jsem to nehledal ;) Vždy jde o to, jestli je k tomu i kus svodu, nějaká homologace atd. Ale bacha, už jsem četl, že s originalitou to nemusí být úplně v cajku ;) Abys nekoupil pěkný homemade s drahou samolepkou :lol:

Ale pokud chceš dobrý, homologovaný, neuřvaný lauf, tak zkus SilentSport *yes* Začínám po něm pokukovat na můj strojek ;)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist