už jsem 2x zkracoval a těď budu krátit po třetí. Ona je nějaká míra na 10 článků řetězu, když to tu míru překročí měl by se dát novej. zkusim se mrkout kolik to je.
Jinak kdybys viděl že to to nějak ničí zuby na rozetě, nebo když vezmeš do ruky dva články a zataháš a je cítit jak je v těch článkách vůle tak vyměnit.
známej má sx 450 a ta je schopná odrovnat řetěz za tejden :rolleyes:
http://motokros.nedivse.cz/honda.htm tady píšou - Servisní limit řetězu je 259 mm mezi středy 17-ti čepů řetězu
většinou na krabici od řetězu máš tenhle údaj napsanej
jde o to, že řetězový kola vydržijou nepochybně víc než řetězy, ale po třeba 10k km je rozeta už natolik sjetá, že nemá cenu je tam nechávat...
mam takovou teorii: najedu na novou sadu 500km, sdelam retez, dam novej a "starej" si pred dalsi vymenou poradne umyju (petrolej/rozehřátá vazelína) a takhle stridat... protože před vyjíždkou ani po se mi ten retez nechce takhle poradne cistit... takhle bych ho čistil kdy bych na to měl náladu... (v těch 500km)...
1 reakcí na tento příspěvek Vytáhnutí řetězu
AND SPROCKET
Proceed as follows:
- Fully stretch the chain with the adjusting
screws.
- Mark 20 chain links.
- Measure the distance between 1st pin
center and 21st pin center.
STANDARD 317,5 mm NOVÝ ŘETĚZ
WEAR LIMIT 323 mm K VYHOZENÍ
Takto doporučuje Haskoun