globalmoto_kveten





Téma: Odchazej mi svicky
 
30.7.2007 v 10:55
Čau mam KTM 250 2t a dost často mi odcházej svíčky jsou uplne černý bude stačit když uberu na bohatosti nebo mam dát menší hlavní trisku do karbecu

(reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 12:20 | Nahoru | #1
marcel KTM> vyprat filtr, snížit jehlu nebo ochudit směs ;)

2 reakcí na tento příspěvek Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 12:40 | Nahoru | #2
jj,máš to moc bohatý...a kromě toho dost záleží jaký používáš svíčky, třeba ty racingový iridiový nebo wolframový dost nesnášej ulití...já mám nejlepší zkušenosti s úplně obyč svíčkama za pár korun, který jsou nesmrtelný :)

(reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 12:41 | Nahoru | #3
PetrTM>jsem na tom stejne mam jednu svicku od doby co sem ji koupil ... pouzivvam od firmy Denso

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 13:14 | Nahoru | #4
PetrTM>no svíčky používám NGK BR8ECM dává je tam KTM z výroby

1 reakcí na tento příspěvek Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 13:34 | Nahoru | #5
A na pístu máš najeto kolik? ;) Nechci prudit, ale přetryskování asi nepovede k dlouhodobějšímu vyřešení problému...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 13:41 | Nahoru | #6
marcel KTM>

některý NGK jsou špatný , záleží na výrobci , já to vyřešil že kupuju championy za třetinovou cenu , nejhůř densa, za cenu NGK

ve dvutaktech se mě NGK taky ulívaly a vydržely 3-5 tisíc

(reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 13:54 | Nahoru | #7
RadiXS>motorku mám rok a na píst se chystám na podzim. Ten píst na to může mít taky vliv?

(reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 13:56 | Nahoru | #8
David 900SS>no jo ale mě vydržej tak 200km :(

1 reakcí na tento příspěvek Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 13:58 | Nahoru | #9
Ten píst, o kterým píšeš je pravděpodobně příčina.... rozhodně nevrtej do karbecu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 14:17 | Nahoru | #10
Autor>takže mam koupit novej píst?

(reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 14:20 | Nahoru | #11
marcel KTM>>
No jistě. Pístní sadu s ojn.ložiskem a tradá. Pak hod svíci,co píšeš výrobce a nebudeš mít se svíčkama problém.

1 reakcí na tento příspěvek Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 14:21 | Nahoru | #12
Na pístu po roce hobby ježdění bych to opravdu nehledal :lol: ...pokud byla motorka koupena nová s origo nastavením karburátoru tak je nutný počítat s tím že stejně jako i ostatní výrobci to má KTM nastavený pro závody, tj. ten motor je v základu dost bohatej, v podstatě je to takový "jištění se" fabriky že když na to sedne nějakej extra střelec tak jí nedrbne kvůli chudý směsi. třeba tady u nás má tuhle KTM pilot kterej jezdí ve dvojici s Schederem, takže motorka dostává velkou kládu, a i on dával oproti základu menší trysku (a to tam má navíc laděnej vejfuk). Třeba já mám u TM v základu trysku 175, na tu se to od spoda dost ulejvá, takže jezdím 170 a naprosto bez problémů, kamarád tam nacpal 165 a rovněž to fungovalo jak má. Pár stovek na trysce samozřejmě nezpůsobí že bys zadřel motor, takže se toho neboj. Takovej jednoduchej postup jak ověřit velikost trysky...ohřej motorku tak cca deset minut jízdou, potom jí dej na stojánek, nechcípej jí, a začni pomalu utahovat ten šroubek bohatosti směsi, až ho utáhneš skoro nadoraz (úplně to ale nejde, jinak motorka chcípne). Potom pomalu, po čtvrt otáčce ho zase otevírej (mezi každou čtvrtkou tak deset vteřin počkej), až se začnou zvyšovat otáčky. Při správné velikosti trysky by se měly začít zvyšovat tak cca na 1,5 - 1,75 otáčce. Pokud je tryska moc malá, začnou se zvyšovat už dřív, pokud naopak velká tak až tak po dvou otáčkách. Taky jukni v jaký poloze máš jehlu. ještě se zeptám toho kámoše na KTM co jezdí za svíčku,taky říkal nějakou NGK asi za dvě kila, ale nevim přesně ten typ...ale není to ta co tam dávaj origo u KTM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 14:29 | Nahoru | #13
PetrTM>no jezdim jen hobby trysku tam mam 170 a ten šroubek na bohatost mam vyšroubovanej na 1.5 otáčky a jehla je na prostřední drážce tak zkusim tu tvou metodu a uvidim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 15:10 | Nahoru | #14
marcel KTM> Měl jsem ten samej problém (každej tejden svíčka) u Gasu 300-částečně to vyřešila o 5 menší tryska,definitivně pak jehla o drážku níž..( od tý doby cca. 3,5 měsíce jsem svíčku neřešil) *yes*

(reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 18:17 | Nahoru | #15
David gas>jo jehlu jsem dal dneska níž a na trisku se jedu zejtra zeptat doufam ze to bude OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 19:10 | Nahoru | #16
marcel KTM>



Pokud odchazi svicka tak je to bud zpusobene prilis bohatou smesi a nebo nespravnou volbou tepelne hodnoty ci typu svicky.
Jak jsem asi pochopil spravne,tak mas motorku celkem mladou.
Tepelnou hodnotu bych neresil,pokud si nelezl do vyfuku,valce,spalaku a podobne. Navic 8smicka je pro dve pade typicka tepelna hodnota.
Pokud mas vzduchovy filtr vporadku (o tom jsem presvedcem) a motorka ti na hohle otryskovani normalne jezdila, tak bych pokusil doladit volnobeznou smes (preci jenom nejezdis po trati na porad plny plyn...)...pokud i to nepomuze,tak muze byt prilis vysoka hladina. Jehlou se da taky hodne poladit,ale vliv jehly je az od 1/4 do dvou tretin otevreni soupatka. Kdyz jedes na pul plynu,tak ti motorka kokrha??

Pokud by jsi chtel sahat do hlavni trysky,tak motorku prohrej a nekde na polni ceste ji poradne protahni pod plnym plnem. Az bude moto v nejvetsim tahu,tak zmackni spojku,chcipak a zaklapni plnym.Dojed s smacklou spojkou,vysroubuj svicku a zkontroluj barvu.Mela by byt cihlove zbarvena. Pokud je motorka v poradku,tak staci tryska o deset nahoru a o deset dolu (sada trysek byva v pribalu).
Zavadu valce vidim jako nepravdepodobnou. Pokud by byl spatny,tak motorka nedrzi ani volnobeh..natoz tak aby se s ni dalo jet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 20:49 | Nahoru | #17
spalovac>jak se ladi volnobezna smes?

Odchazej mi svicky

30.7.2007 v 21:42 | Nahoru | #18
Prvně přes šroub volnoběžné směsi, vytáčenín toho šroubku to ochuzuješ a naopak, mělo by to být tak vytočené na 2 otáčky z úplného zašroubování a když to nestačí tak přes trysku volnoběžné směsi. Ale to na to nemá moc velký vliv tak bych to nechal na standartním nastavení, ochudil bych to na jehle a případně na trysce podle toho co jezdíš, svíčku ngk vyměn za splitfire, ta toho víc snese a jak nastartuješ tak hned jed a pomalou jízdou to zahřej, pak by to mělo šlapat jak má *yes*

(reakce na) Odchazej mi svicky

31.7.2007 v 10:38 | Nahoru | #19
marcel KTM>
uz ti to tu popsalo vic lidi.

zkus pustit jehlu dolu a pokud i to nepomuze,tak zkontroluj hladinu paliva a stav uzaviraciho ventilku. Pokud i tak ti budou odchazet svicky, tak zkus zkontrolovat dle manualu osazeni. Dost casto se stava ze nekdo do techto veci hrabe (cislo trysky 170 ,ale ve skutecnosti je prestruzena) , povymenovane jehly kominky a podobne. Takze zajisti si manual a projdi jednu vec vedle druhe (kominek,jehlu,cislo srazeni soupatka atp.).

1 reakcí na tento příspěvek Odchazej mi svicky

18.8.2007 v 20:58 | Nahoru | #20
Zdar,mam tiez taky isty problem a som v koncoch s napadmi cim to moze byt,proste to z nicoho nic prestan fachat.Ocistim sviecku a valim dalej,normalne mi to zacne robit taky vyboj po boku sviecky...sviecka je ciernej farby.Typ NGK BR8EG,uplne nova.Mam Yamahu YZ 250 a hlavnu trysku mam 172,volnobeznu 58 tusim...bude stacit zodvihnut ihlu?alebo sa zacat vrtat do trysiek?chyta to na sup,dieru to nema nikde...normalne mi vyteka bordel z vyfuku fakticky to je asi dost bohate....filter mam urcite cisty...som v koncoch
:(

(reakce na) Odchazej mi svicky

22.8.2007 v 13:03 | Nahoru | #21
Zajeď si do Považské za Zaťkem, ať Ti to sešteluje. Třeba Tě nevyhodí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist