Oproti tomu zavaření, obrobení spalováku a následně závitu s dosedací plochou (tohle nejlépe na jedno upnutí) spolehlivé je.
Takže opravit pořádně a nebo nový díl, záleží na ceně.A do budoucna se svíčkama opatrně.
Při opravách hlav 4T bych vyhledal specialistu,který v tom má praxi.
Přiznám se ale, že systém třeba heli-coil a podobné jsem nezkoušel.
U 634ky má být tak jako u většiny těsnění pod hlavou. Jinak oprava závitu není zrovna dobrá, protože na ni koupíš novou hlavu za pár korun, kdežto oprava by vyšla dráž. Opravu ti udělá každá lepší strojírna, která dělá výbrusy a opravy motorů - přes vložku, jak je už nahoře
Naposledy editováno 05.03.2012 18:37:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |