1 reakcí na tento příspěvek Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
1 reakcí na tento příspěvek Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
jinak asi to DRZ 400...servisni intervaly jsou oproti jinym uplne nekde jinde a motor toho udajne dost vydrzi, nevyhoda je pro me asi chladic, ale to ma uz dnes kde co...takze asi tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
2 reakcí na tento příspěvek Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
Jinak si myslim že XR250 nějakej ten koník chybí, ale ta XR400 by nemusela bejt špatná...
1 reakcí na tento příspěvek Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
Já mám verzi bez startéru, stejně je tam zbytečnej, DRko po chvilce cviku našlápne i vozíčkář :D, mám ji oholenou od zbytečností a lehčí výfuk a natankovaná mi váží nějakých 125 kg. Lehčí enduro na papírech za rozumný prachy už těžko seženeš. A těch 35 koní stačí v terénu bohatě, když jsem unavenej, tak mě občas stejně vyškolí jak prvňáka.
Intervaly... Ty řeší jenom závodníci, aby jim neklekla při rozjížďce a celý víkend v pr..... Pokud budeš měnit oil a hlídat ventily, tak prostě budeš jezdit, dokud se to nerozsype ;)
ale i kdyby to bylo každých 500 km tak to celkový nezvýší nějak drasticky, ono je toho kolem víc...