globalmoto_kveten





Téma: Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal
 
29.6.2007 v 10:32
Takovýchto příspěvků je tady fakt spousta,takže se omlouvám ale nedá se.Sháním kompromis mezi váhou motorky a tím že nebudu muset měnit po každé vyjíždce olej a dolívat plnou nádrž-předem díky za odpověd

1 reakcí na tento příspěvek Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 10:45 | Nahoru | #1
by nebylo uplne od veci napsat jakou motorku vlastne chces :lol: chapu ze asi nejakou tu krosku ale napis 2t/4t, objem, kde s tim chces jezdit atd atd atd

Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 10:51 | Nahoru | #2
porid si babetu :D takovejch tady je fakt spousta a kdyz nenapises co chces tak seneda radit ..

Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 10:54 | Nahoru | #3
nejlepší kompromis je asi to co pořídil Vespa - Suza DR 400
má celkem dlouhý servisní intervaly, myslim že řikal 3000

1 reakcí na tento příspěvek Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 11:15 | Nahoru | #4
ani jsi nenapsal za kolik ji chces poridit...muj tip je samozrejme DR 350 :D Je to sice stara masina, ale vydrzi toho dost ;) Chce to najit nejakou v dobrym stavu a kdyz uz do toho neco vrazis, bude ti jeste dlouho slapat jako hodinky *yes*


jinak asi to DRZ 400...servisni intervaly jsou oproti jinym uplne nekde jinde a motor toho udajne dost vydrzi, nevyhoda je pro me asi chladic, ale to ma uz dnes kde co...takze asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 11:17 | Nahoru | #5
black-jack>Neni to slabý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 11:21 | Nahoru | #6
Carlos_XT600>350 slabe? no v terenu je nekdy toho vykonu az moc, ale je jasne ze na premotorovane WR to nema...jde o priority a o prachy ;)

(reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 11:25 | Nahoru | #7
otázka je co od tý motorky čekáš, jestli fakt budeš jen řádit v blátě, nebo se na tom vydat i kousek dál ????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 11:36 | Nahoru | #8
Zdravím,tak že by to mělo být endurko jsem zapoměl napsat.jestli dvoutakt nebo čtyřtakt,je víceméně jedno.Objem okolo 250.Hlavní je aby to bylo lehké.Cena okolo 70 papírů.....Je to trochu přesnější???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 11:38 | Nahoru | #9
ondatra>No tak to asi potom fakt to Dr350.... ostry 2T 300ky nebo 250tky by se ti nelibily kvuli spotrebe a servisu, tak uz nevim co jinyho... Mozna tak nejakou tu Hondu XR250R?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 11:46 | Nahoru | #10
ale DR350 už váží nějakých 140 kilo, to už asi radši tu hondu

2 reakcí na tento příspěvek Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 12:14 | Nahoru | #11
Myslím že 300 2T žádný velký nároky na údržbu nemá (motor děláš jednou za dva roky, intervaly oleje neřešíš, spotřeba tak těch 10/100) a lehoučká je enormě...plus navíc ten výkon :) mám za to že do lesa prostě nejpovedenější motorka, jedno jestli KTM,GG nebo TM *yes*

(reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 12:15 | Nahoru | #12
A navíc za 70 litrů máš nějakej ročník 02 - 03, což u 4T s papírama nehrozí *no*

(reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 12:17 | Nahoru | #13
PetrTM>To jo, ale on chce neco bezudrzbovyho s malou spotrebou... Preci jenom i o ty tristovky se clovek musi tak nejak starat a benzin se tam taky leje proudem :) Potom mi akorat napada XR400 nebo DR400...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 12:25 | Nahoru | #14
Říkal jsem že to není jen tak:)To DRo vypadalo nadějně,ale všude tu váhu uvádějí jinak....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 12:28 | Nahoru | #15
ondatra>To vis, to by chtěl každej lehký výkoný hovado do terénu do kterýho by lil jenom benzín 4l/100, generálku dělal po 40 000 km, a stalo ho to 70 tyček :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 12:31 | Nahoru | #16
WR je premotorovany? Co si pod tim mam predstavit? Konkr 400F, 00'

(reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 12:36 | Nahoru | #17
To CARLOS:Tak teď si to vystihl :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 12:59 | Nahoru | #18
fallen.ang3l>Třeba HQV WR360 nejni přemotorovaná? Ne, vim že se asi bavíte o jamaze :D

Jinak si myslim že XR250 nějakej ten koník chybí, ale ta XR400 by nemusela bejt špatná...

(reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 13:02 | Nahoru | #19
Hujer> Tak ja prave nevim co myslel, ale mam ted momentalne "zamodreno" takze me napadla Yama.

1 reakcí na tento příspěvek Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 13:05 | Nahoru | #20
myslim že WR360 je kapánek pěmotorovaná :lol: Pomálu od volnoběhu na zadní na kteroukoliv rychlost už je přeci jenom trošku moc :thmubup:

(reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 13:07 | Nahoru | #21
aha :D

Uz blbnu

(reakce na) Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 13:34 | Nahoru | #22
sla>>
Já mám verzi bez startéru, stejně je tam zbytečnej, DRko po chvilce cviku našlápne i vozíčkář :D, mám ji oholenou od zbytečností a lehčí výfuk a natankovaná mi váží nějakých 125 kg. Lehčí enduro na papírech za rozumný prachy už těžko seženeš. A těch 35 koní stačí v terénu bohatě, když jsem unavenej, tak mě občas stejně vyškolí jak prvňáka.

Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 16:19 | Nahoru | #23
Jo pokud chceš neco bezůdržbovýho tak to ti doporučuju DR350 taky sem o ní kdysi uvažoval ale pak sem si koupil něco ostřejšího YZ250 na ůdržbu to taky není tak náročné ale spotřeba 10-12litrů.

Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 16:53 | Nahoru | #24
DR 350 u nás koupíš jen olítanou vranu a že by byla za rozumné peníze, to se mi nezdá. Já bych za ni třeba 45tis s TP nedal ani omylem. Je to už dost stará motorka. I když je motor asi držák, tak ostatní věci budou blízko před smrtí nebo již nefunkční ( když si to spočítáš - tlumiče, přepákování, kotouče, gumy, řetězovka a jiný spotřebák...) Investice tam určo budou. Navíc podvozek oničem. Uvažoval bych raději o DRZ 400, WR 400, XR 400. Za 70 jablek už koupíš XR400 96-98,možná 99, WR 99-00 a na DRZ asi budeš muset přihodit nějakou tu zlatku ;)
Intervaly... Ty řeší jenom závodníci, aby jim neklekla při rozjížďce a celý víkend v pr..... Pokud budeš měnit oil a hlídat ventily, tak prostě budeš jezdit, dokud se to nerozsype ;)

Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

29.6.2007 v 17:33 | Nahoru | #25
kup si 2t 250 tku nebo EXC 200 udrzba neni velka a spotreba je kolem 10-13l zhruba navic nemusis porad serizovat ventile a na provoz je proste 2t jlevnejsi a to o dost..

Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

2.7.2007 v 13:34 | Nahoru | #26
Jen upřesnění co se týče ostré DR-Z a oleje - je lepší ho měnit častěji, tak 2000 km, pak už je docela černej. Mě osobně to vychází tak 3x za rok.
ale i kdyby to bylo každých 500 km tak to celkový nezvýší nějak drasticky, ono je toho kolem víc...

Opět výběr mašiny-složitější než jsem čekal

3.7.2007 v 23:21 | Nahoru | #27
Na 2000km s dvoutaktem potřebuješ tak 4 litry kvalitního omastku do oleje, takže..?? Dvoutakt kolem 250-300ccm je do terénu to nejlepší a cena by nemusela byt hrozná, protože každý chce 4takt a tydle 2T mašiny jaksi nejsou v kurzu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist