Téma: Yuki vista 250-sytič
Nazdár-Yukisti prosím,jak moc vytahujete sytič u visty aby to bez problému čaplo??Na plno,na půl nebo to má každý jinak???
2 reakcí na tento příspěvek Yuki vista 250-sytič
Já měl teda 125,tý stačilo při plným sytiči přidat trochu plyn a čapla hned
Viper54 píše: Já měl teda 125,tý stačilo při plným sytiči přidat trochu plyn a čapla hned
zdar buh,vlastnim adamse 150/8,a taky resim sytic.motka chytne chvili brble a pak chcipne.kdyz to drzim na plynu neni problem.po zahrati uz je vse ok.ted na zimu to rozdelam a uvidim co zapricinuje problem.po elektricke strance je vse ok odtrh atd.zatim zdar buh
Viper54 píše: Já měl teda 125,tý stačilo při plným sytiči přidat trochu plyn a čapla hned
Tenhle postup právě způsobí, že sytič částečně vyřadíš. To znamená, že by měl autor dotazu pravdu s tou potřebou najít "správnou polohu" sytiče. Pokud je plynule regulovatelný, tak ho nastav do půlky nebo do tři čvtrtě a uvidíš. V letadle ho někdy používám k obohacení směsi, prostě čtvrt plynu a půl sytiče nebo Blatino, které mám v profilu - tam je "sytič" jen zakrývátko filtru sání a pro spolehlivý start je potřeba ho úplně zavřít a pak skutečně jen o chloupek pootevřít. Je to dáno tím, že mám původní (dost zanesený) filtr. To ale zdaleka nemá tak tragický vliv na spotřebu jako výfuk s dírkou - bohužel i mistr Blata se utne a předchozí majitel nevěnoval pozornost tomu, že příliš dlouhý originální šroub držící tlumič výfuku udělal dírku do kolena výfuku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.