globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: streeta R nebo radši rovnou speeda
Majitelé poraďte. Tuto sezonu vidím v zajetí tří válců z Anglie. Chtěl jsem si původně pořídit nového Street Tripla R (R proto, že jsem již ve stádiu zvýšených nároků na podvozek a tato motka mne zaujala již před dvěma roky, hltám všechny dostupné recenze, dokonce jsem přišel na chuť i "faceliftovaným" světlům... takže volba jasná, ale... i když se hovoří o 675 v superlativech, tak vždy jen ve srovnání se stejnou objemovou třídou. Netvrdím, že musím mít za každou cenu pod zadkem litr. Ale ve srovnání s cenou nového 675 R se dá pořídit i mírně jetý litrový Speed. (v posledním MH byla "divná" recenze, kdy streeta ve srovnání se Speedem přirovnali ke krabičce splašených žížal tak nevím. Mám trochu obavu, aby mne street po sezoně neomrzel a nebo naopak třeba budu max spokojen. Kdo je jel, poraďte, díky
P.S. redaktorům z MH samozřejmě jejich názor nežeru, nejsem de.il

Naposledy editováno 27.02.2012 20:27:09
Předchozí
1 2
Následující

streeta R nebo radši rovnou speeda

27.2.2012 v 20:30 | Nahoru | #1
sel bych do speeda,ale musis sam vyzkouset

streeta R nebo radši rovnou speeda

27.2.2012 v 20:51 | Nahoru | #2
MH sem četl,je zajímavé si číst v jednom časáku něco a v druhém úplný opak,komu má potom člověk věřit? Jinak,jízdní vlastnosti nemůžu posoudit ale víc se mi líbí Speed Triple

1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

27.2.2012 v 21:06 | Nahoru | #3
Já bych bral velkýho Jelikož, co je větší, to je lepší aneb objem ničím nenahradíš a žádný další trapárny už neznám ale speed bude asi trvanlivější a za mě prostě 1050

1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

27.2.2012 v 21:18 | Nahoru | #4
Každej chce vždycky víc než má,čili za mně 1050,pak by tě to štvalo

(reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda

27.2.2012 v 21:55 | Nahoru | #5
rick> dovolim si nesouhlasit

streeta R nebo radši rovnou speeda

27.2.2012 v 22:17 | Nahoru | #6
Záleží na dost věcech, Street je menší než Speed, je obratnější a pokud držíš otáčky, taky slušně upaluje. Speed naproti tomu jede podstatně lépe (aby taky ne), ale zvlášť v utažených vinglech je s ním víc práce.
Doporučuju si obě motky projet, ideálně déle než pár minut po rovině. Já jsem na Streeta moc vyrostl nicéméně i kdyby ne, stejně bych vzal znovu Speeda kvůli motoru. Naprosto ale chápu lidi, kteří vezmou Streeta kvůli jeho agilitě, to se mi fakt líbilo.

streeta R nebo radši rovnou speeda

27.2.2012 v 22:48 | Nahoru | #7
Speeda. je všestranější. Měl jsem ho sice jen půjčeného, ale kdybych hledal moto na vše, šel bych do něj. bydlet někde v podalpí a passa bych měl za zahradou, tak Street by byla super zábava.

Naposledy editováno 27.02.2012 22:48:52

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 06:51 | Nahoru | #8
tak nějak bych šel do Streeta R, a pokud vím, tak ho v MH vždy chválili v rámci stejné sorty motorek) srovnávat ho se speedem mi nepřijde fér , jen teď nevím, nějakou dobu jsem je nečetl...

Naposledy editováno 28.02.2012 06:51:38

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 09:07 | Nahoru | #9
Ahoj,
mam oba triple. Speed je tahsi, ale za to stabilnejsi, lepsie stavany na vysie rychlosti, menej obratny v zatackach, trochu sa spotis na kartingovom okruhu, aby si vladal za streetom. Naopak na velkom okruhu sa uz prejavy vykonovy rozdiel, a zrychlenie speeda nicim nenahradis.
Street ide na zadne lahsie ako speed, citit rozdiel v rozlozeni vahy, ale je aj roztrasenejsi a nervozny. Po presedlani zo speeda na streta sa citis ako na bicykli, street je o 30kg lahsi a celko sedis nizsie. Maximalka je na oboch podobna, na streete som mal zatial 242, na speede 245. Ale skutocnych, lebo chybu tachometra, darovanu vyrobcom som znizil o 3%.

Takze zalezi na tom co sa ti viac paci, a kde budes viac jazdit, ani z jednym nespravis chybu, su to bezkonkurencne svine, ktore o konkurencii za sebou ani nevedia, zabudnu o nej pri prvom zatahu za plyn.

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 09:18 | Nahoru | #10
Záleží na čem jezdils jakou máš postavu a váhu. Pokud jsi začínající tak street je lechkej,malej,výkonej a na ježdění ve městě ideální. Když půjdeš do Speeda tak už nemáš kam přesedlat. Nic lepšího asi vté třídě není.

1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 10:48 | Nahoru | #11
Na doplnění, měřím 178 a vážím asi 85 , takže vlastně jsem trochu těžší a trochu menší... doteď jsem jezdil Kawu Z 750 r. 2008, chvíli jsem měl půjčenou FZ 1 N a právě při přesednutí z ní zpět na mojí Z 750 mi trochu začal chybět ten "kopanec" v zádech, když se FZ přehoupla nad 7500 ot. Z 750 není špatná moto, ale o tom "houpacím" podvozku asi všichni, co na ní jeli, ví své.. Street R zjevně tahá dobře od spodu po celou dobu, má dobrý vidle i tlumič a brzdy radial, je lehčí, obratnější (oproti speedu) ale, ten pocit "tahá mi ramenní klouby z jamky" tam asi moc nebude. Jasně, musím to nejdřív zkusit. Každopádně díky všem za názory...

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 11:18 | Nahoru | #12
street musí rvát od volnoběhu-to není okruhový supersport,který držíš pod krkem někde u 15 tis(600ccm)
takže za mně jedině litra.

(reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 11:30 | Nahoru | #13

Jindrej píše: Já bych bral velkýho Jelikož, co je větší, to je lepší aneb objem ničím nenahradíš a žádný další trapárny už neznám ale speed bude asi trvanlivější a za mě prostě 1050



a neni to podlitr

Naposledy editováno 28.02.2012 11:30:42

(reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 12:01 | Nahoru | #14

quovadis píše: Na doplnění, měřím 178 a vážím asi 85 , takže vlastně jsem trochu těžší a trochu menší... doteď jsem jezdil Kawu Z 750 r. 2008, chvíli jsem měl půjčenou FZ 1 N a právě při přesednutí z ní zpět na mojí Z 750 mi trochu začal chybět ten "kopanec" v zádech, když se FZ přehoupla nad 7500 ot. Z 750 není špatná moto, ale o tom "houpacím" podvozku asi všichni, co na ní jeli, ví své.. Street R zjevně tahá dobře od spodu po celou dobu, má dobrý vidle i tlumič a brzdy radial, je lehčí, obratnější (oproti speedu) ale, ten pocit "tahá mi ramenní klouby z jamky" tam asi moc nebude. Jasně, musím to nejdřív zkusit. Každopádně díky všem za názory...


Tak jdi do Speeda když jsi jezdil na silnějších strojích.

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 13:36 | Nahoru | #15
Dilema no.
osobně se taky mi více líbí street... ale když můžeš za velice podobné prachy pořídit litra, tak je asi rozhodnuto...

Navíc po sezóně na streetu se Ti může stát, že to budeš chtít posunout zase o level výš a u litru skončíš stejně...

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 14:50 | Nahoru | #16
Zalezi co kdo preferuje. Ja male obratne motorky na kterych je radost jezdit zatacky. Sel bych do streeta. Ale lidi co preferuji poradnej zatah a kopanec pujdou spis po motoru a tady je jasnej speed. Svez se a pak se rozhodni, kazda ta motorka ma sva pro i proti.

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 16:48 | Nahoru | #17
street R

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 17:37 | Nahoru | #18
Chlapy chtěl bych se poptat, plánuju na sezonu 2013 pořídit speeda něco od 07 nahoru. Mám ale cca 195cm a 89 kg nebude to pode mnou jak kolo že ne? Na H6 vypadám trošku větší

1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 18:41 | Nahoru | #19
Ahoj
Street nebo Speed, to je oč tu běží?? Tu hlavní otázku jsi si již zodpověděl...Triumph , já radím Speed(a) a nebo
P.S. Co třeba America

(reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 19:32 | Nahoru | #20
Norbert318> chachá, odhalil jsem Tě Berte jasně, že Triumph, ale America až tak za 10 - 15 let, až budu starší a usedlejší

streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 20:15 | Nahoru | #21
Az budu starsi a usedlejsi tak Thruxton...



4 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

28.2.2012 v 22:34 | Nahoru | #22
Zdar,

proč vůbec Triumpha nekupovat :)

1.Dostupnost starších náhradních dílů špatná, málo motorek málo dílů, samozřejmě na Ebay v USA seženeš všechno a za slušnej peníz, ale trvá to. Takže pokud s tím praštíš tak počítej, že ti to bude trvat, takže nejezdíš.

2.Dostupnost nových dílů v pohodě, ale vysoké ceny proti japoncům a taky to trvá, čekal jsem na blbý těsnění k palivový pumpě 4 týdny v sezóně, takže zase nejezdíš.

3.Servis: měl jsem 5 let starou motorku takže sem si říkal to bude v pohodě, bežnej servis voleje atd.. udělá kde kdo, ale pokud začne zlobit elektronika nějaký čidlo atd.. a že jich tam už dneska v těch stříkačkách je, si v háji. Musíš někam, kde na to mají diagnostiku. A těch míst zas až tolik není autorizovanej servis DK moto v Praze (nejhorší co tě může potkat 600,- Kč na hodinu bez DPH + opět dlouhý čekací doby) a ten šéf servisu p. Dener pokud s tím budeš mít nějakej problém tak ho začneš nenávidět. Já měl problém se vstřikování motorka, když se ohřála chcípala sezónu 2009-2010 tam ta motorka byla 2,5 měsíce !! a pořád jen voláš každej tejden, kdy už to bude hrůza, takže zase nejzdíš. Druhej servis je Chralie moto v Teplicích, dobrej chlap rozumí tomu, ale zase protože mu tam Trumpety vozej z celý ČR je zasekanej a čekáš a čekáš. Další je Angel Racing v Olomouci s tím zkušenost nemám. Takže obecně problém a zbytečný, náklady navíc.

4.Obecně nedostatek informací na českých fórech, málo majitelů takže pokud potřebuješ radu, není se moc na koho obrátit.

5.CENA !!! ta motorka tady v našich končinách ztrácí neuvěřitelně na hodnotě lidi se Triumphů bojí a vědí proč takže až budeš prodávat pochopíš, že je to problém málo zájemců a dost peněz projedeš.

Tak snad sem tě odradil ne myslím to upřímně, pokud moto funguje, je to fajn, ale jakmile nastane nějaký problém, týkající se elektroniky motoru apod. máš problém.

Tak to zvaž, chápu, že se chce člověk trochu odlišit, ale není to dobrej nápad. Já už bych dneska koupil nějakých Japonce a spíš šel cestou tunnigu karbonový víka, přepáčko, atd.. i když teď sem to vyřešil rozpočtovým SV 650 a pro moje 3.000 km ročně okolo komína to stačí. Rodina, Hypo, děcka apod. :)

Zdar,

Naposledy editováno 28.02.2012 22:38:06

1 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda

29.2.2012 v 07:12 | Nahoru | #23
Nebude to až tak špatný,chce kupovat novější kousek,servis a náhradní díly-ceny dílů podobný,servisů je samo míň a dostupnost jsem teď řešil a vše do 14-ti dnů.Otázka však zněla jinak Myslim,že se kvalita od doby tvýho modelu hodně zlepšila a japonce má každej.

streeta R nebo radši rovnou speeda

29.2.2012 v 07:30 | Nahoru | #24
já mám 675 a rozhodně mně po ani po dvou sezónách neomrzel. litr bude hodně příjemný, ale tu hravost, co má 675 mít nikdy nebude..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda

29.2.2012 v 07:40 | Nahoru | #25
troycorser> Troyi za mně asi takhle:

o jakých náhradních dílech mluvíš? spotřebák je běžně dostupný a pokud se vyválíš, tak ano, není ještě tolik dílů v čr jetých. Nicméně mně nedělalo vůbec žádné potíže sehnat v čr dva motory, chladič a mrtě dalších věcí defakto obratem. A nepaušalizoval bych triuph jako takový a 675, protože těch už v čr je opravdu dost. CBR bez charisma je na tohle lepší pravda..

Dostupnost náhradních dílů je plus mínus normální a ceny vyšší nejsou. vyzkoušeno. musíš vědět kde nakupovat:) Škoda, že triuph nedělá i Partsdepot..

servis...bohužel na DK jsem toho slyšel hodně negativního, já jezdím k Charliemu a nebyl problém mi opravit stroj v pátek o půlnoci!! s čím souhlasím je ta diagnostika...to je plíseň, jsou zatím jen tři v republice a defakto u jakéhokoliv selhání elektroniky se bez toho neobjedeš. Takže majitel Triumphu např. z jižních čech nebo vysočiny to má pěkně nahovno

fóra...no ano. já vládnu angličtinou, tak není problém dohledat co potřebuju na anglických fórech, ale v čr je to slabší, to ano.

cena...nevím, nemám zatím zkušenost s prodejem triumphu, navíc prodat ten můj kus to bude taky dost specifická záležitost:)))

takže až na detaily souhlasím a podepisuji v plném rozsahu.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda

29.2.2012 v 07:42 | Nahoru | #26

rick píše: ... a japonce má každej.

To ale taky o necem vypovida.

(reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda

29.2.2012 v 08:02 | Nahoru | #27
troycorser> Speeda mám,jezdím na servis v Olomouce, díly do 10 dnú.
Když jsem před 4 lety speeda koupil, dal bych ti za pravdu, ale dneska je všechno jinak, speedů a streetů už jezdí docela dost a co se týče poruchovosti, je to jak u každé jiné značky.prostě občas musíš něco udělat.

Pokecat si lidma co maj Triumphy můžeš tady na motorkářích Není nás tady málo

tak tady:

http://www.triumph.tym.cz/

Volba street, speed? Za mě speed, ale je to otázka preferencí, jak už bylo řečeno

Tý vole, já už fakt jdu do pátý sezóny se speedem

Naposledy editováno 29.02.2012 08:26:12

streeta R nebo radši rovnou speeda

29.2.2012 v 10:03 | Nahoru | #28
Streta jsme koupili manzelce a je to podle mne jedna z nejidealnejsich motorek pro zenske.
Ja se na tom taky rad projedu, ale je to male. Fakt. Clovek ma pocit jako na kole. Ale jede se na tom paradne, to zase jo. A ten zvuk!

Speeda jsem bohuzel jeste nemel moznost zkusit. Samozrejme je jasne, ze vykon bude jinde. Ale zase treba takova malickost.. - spotreba. V dnesni dobe ceny benzinu 40ká/litr taky argument. Navic slusneho jeteho 1050 abys pohledal...

streeta R nebo radši rovnou speeda

29.2.2012 v 10:39 | Nahoru | #29
Jak už bylo řečeno, na ježdění po zakroucených okreskách Street - lehčí, obratnější. Jinak Speed je jistě někde jinde, co se týče výkonu, takže jde o to, co člověk preferuje. Za mě eR viz profil. A v pražským DK vše bez problémů, co se týče přístupu a záručního servisu si nemohu stěžovat. Přeji šťastnou ruku při výběru.

streeta R nebo radši rovnou speeda

29.2.2012 v 10:58 | Nahoru | #30
Troycorser: Podle me mas CASTECNE pravdu. Musim rict ze jezdit v sezone mesic a pul bez zadni brzdy protoze jsem packu v moste urazil a na novou (BEZNEJ SPOTREBAK) cekal u DK mesic a pul jsem radost nemel.

Ale naprosto nesouhlasim s vyssi cenou dilu. Nekdy je tomu spis naopak a NOVE dily jsou levnejsi.

Starsi uz na daytony/speed/streed triply sezenes bez problemu..

Shrnuto a podrzeno .. nezlomit ji o osobak, jezdim na ni rad, spokojene, a kazdemu ji doporucim. Kdyz ji milujes, neni co resit ! Viz RUTAN

Naposledy editováno 29.02.2012 10:59:28
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R gsrx 27 25.3.2024 v 11:15 Koudy01


TOPlist