paolo_novy Přidat reklamu

Téma: problem dalsi Technickou radu.
ahoj tak nastal mi dalsi problem jak sem psal uz v jinem tema ze mi zacal motor kourit no.tak zacal jeste vic tak sem to rozloupl a hlava dolu.no tak nikasil je OK ale.pripadly me pistni krouzky KO prosim jaka ma byt mezera mezi krozkem kdyz se zmackne ve valci ja tam mam podle oka tak 2mm mozna vic je to doura proste a jeste potrebuju radu jaka ma byt vule mezi pistem a valcem.diky moc.

problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 22:35 | Nahoru | #1
Vule pistu vuci valci by mela bejt kolem 0,05 mm, kazda motorka to ma psany v servisnim manualu. Podle oka toho moc nezmeris, chce to dutinomer a mikrometr. Kdyz v tom budes, tak zmer i ovalitu. Pokud tam mas vakl, ze vidis kolem pistu az na kliku, tak to bude asi na komplet GO

problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 22:38 | Nahoru | #2
Jinak pist se meni pri vuli 0,1 - 0,15 mm

problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 22:40 | Nahoru | #3
Jinak abych to doplnil, nekdo dava pisty vetsi, treba s vuli jen 0,025 mm, ale pak je treba si dat hodne pozor na spravny zajeti, abys ho hned nepripek

problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 22:47 | Nahoru | #4
jojo dikes moc jo zmerim to dutinkou ale nechapu proc bych mel delat GO motoru kdyz mam vydrene krouzky?? jo je tam vule proste nikac je dobrej jen krozky sou KO. proto se ptam a ojka je dobra az dost. tak nevidim duvot pro to pulit. vytahl sem pist protoze to zralo olej jak krava. dymovnice

problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 22:53 | Nahoru | #5
Jak vis, ze je nicasil ok, kdyz to nemas zmereny? Jak vis, ze jsou pryc jenom krouzky a pist je ok, kdyz to nemas zmereny? A jak si zmeril vule na ojce? (a vubec ojnice by se mela menit po urcitejch hodinach spis preventivne, abych nepukla)

problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 22:57 | Nahoru | #6
protoze kdyz vytahl sem valec a pist sundal sem krouzky a nasadil je do valce a a mezi krozkama je 3mmm dira a asi maji byt dost na tesno u sebe.a nikasil je zmerenej neni ale znicenej nikasil sem videl a todle neni znicenej jeste tam sou videt jak to bylo lapovano tomu nic neni.a mereni ktomu jeste nedoslo protoze pred chily sem to rozdelal. po mereni toho budu vedet vice jen se informuju predem.

problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 23:07 | Nahoru | #7
Tak pokud je fakt OK, tak si jenom premer vuli pistu a pokud bude mit pod 0,12 mm, tak ses v klidu

1 reakcí na tento příspěvek problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 23:15 | Nahoru | #8
no to nebude uz jen okem tam je dira jak do prde.... a zniceho nic to zacalo zrat olej ale fakt krute dym jak prase. a prosimte asi se vyznas a predem moc dekuji todle mi dost pomuze protoze vtom jejich manualu se vyznat no. a kde se zhani dily treba jako pist at at s emuzu podivat na netu.

(reakce na) problem dalsi Technickou radu.

Skvělá odpověď, děkuji! 25.2.2012 v 23:24 | Nahoru | #9
Kuratk0> Hele ja beru dily pres naseho mechanika, kterej to bere od firem typu Elit, takze zadnej osvedcenej kram ti neporadim. Jinak vyrobci pistu co si z hlavy vzpomenu jsou Wossner, Vertex, Athena, Wiseco a ProX myslim, ze kazdej z nich ma na Husku pist. Z eshopu, ktery mam overeny me napada akorat Gelnar

1 reakcí na tento příspěvek problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 23:29 | Nahoru | #10
dekuji ti za tydle rady a stranky na dily. mas u me flasku

(reakce na) problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 23:41 | Nahoru | #11
Kuratk0> Neni zac, az pojedu krs Mohelnici, tak si vzpomenu

problem dalsi Technickou radu.

25.2.2012 v 23:46 | Nahoru | #12
jen spomen. nekdy vem moto na vozek v lete a ozvy se je tady dost lesu a docela slusna trat teda jestly se mi to poradi sprovznit a nezrujnuje me to snad to bude jen ten pist.

problem dalsi Technickou radu.

26.2.2012 v 09:08 | Nahoru | #13
Vůle při vložení zmáčknutýho kroužku do válce -"v zámku" bývá cca 0,3-0,6 mm jak u čeho 2mm jsou fakt moc. Edit: Takže dle servisního manuálu 2 vrchní kroužky 0.20-0.40 a spodní 0.3-0.6mm v zámku.

Naposledy editováno 26.02.2012 09:13:01

problem dalsi Technickou radu.

26.2.2012 v 10:44 | Nahoru | #14
dekuji.

problem dalsi Technickou radu.

26.2.2012 v 11:35 | Nahoru | #15
když máš takhle vyjeté kruhy,tak píst bude volný taky-o tom vůbec nepochybuj...

problem dalsi Technickou radu.

26.2.2012 v 15:01 | Nahoru | #16
Na 90% nebude koureni zpusobene pistem ale vadnym gufirkem na ventilu podivej se na ventily zda jsou zajebane od oleje tak je to jasne.

problem dalsi Technickou radu.

28.2.2012 v 09:36 | Nahoru | #17
Jestli už maj kroužky vůli v zámku přes 2 mm, tak to určitě bude žrát olej i přes ně. Pokud máš nicasil v pořádku, nechal bych přelapovat válec a dát do něj novej píst. Dělá to buď Mototozloch, nebo Oulehla Wiseco. Píst ti tam k tomu zrovna vyberou, Zloch prodává Prox, Oulehla Wiseco nebo Wosner. To přelapování vychází okolo 500,- + píst dle ceníku.

problem dalsi Technickou radu.

1.3.2012 v 18:43 | Nahoru | #18
pist koupenej valec prelapovanej ale tedka mam se hrabat do hlavy? nebo to nechat jak to je. rikaly me ze to muselo zrat olej pres koruzky a tlacilo to olej na vacku a prej to tedka delat nebude ze bude pokoj tak co stim?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 XT_600 6 26.5.2024 v 15:12 M6
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin


TOPlist