globalmoto_duben_nolan





Téma: Husaberg FE 600
 
16.6.2007 v 17:14
Čau borci. Chci si pořídit endurko Husaberg FE 600, r.v. 1996. Potřebuji poradit na co si mám dát pozor při koupi a jak jinak tyto motorky běhají. Nááhradní díly jsou k sehnání ? Jsou poruchové ? Díky za každou odpověď. Čágos, Angelina63.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 600

19.6.2007 v 14:58 | Nahoru | #1
PetrTM > Vtom posledním se schodnem na 100. To ostatní je věc kdo o čem mluví já se bavil o sérii. Berg v té době nebyl lidové vozítko a měl hodně problémů které víceméně pramenily z neznalostí věci uživatelů - prodávali se sporťáky komukoli a na tom docela vyhořela i Husqvarna. Kdo se trápil a hlavně proč to nevím, vím jen že KTM do toho cpe tolik peněz že se piloti trápit ani snad nemůžou. Berg do toho tímhle způsobem nikdy nešel - možná dobře možná škoda. Každopádně za stejný peníze si dnes koupím nejmíň muziky u KTM. A to jak dnes KTM kopíruje japonce jim taky nepřidá.

(reakce na) Husaberg FE 600

19.6.2007 v 15:42 | Nahoru | #2
MikiberG> No, ale KTM Husaberga vlastní, takže proč by taky dělali lautr to samé ;)
Já už bych teda 4T KTM nechtěl, ale co se týče servisu pro zákazníka, tak to je prostě 1A a ostatní výrobci se mají ještě hodně co učit. A kluci ušatí u Hondy taky :puke:
A s tím okolo FE 600. Musím souhlasit s PetremTM. Taky jsem měl před lety ostrou LC4(bez vyvažováku a oleje v rámu), která však ale šla běžně koupit, ne žádná factory. A jelikož kamarád starého husara měl, měl jsem možnost dost porovnat. Výkon prakticky stejný, ovladatelnost krapet lepší u Husara páč byl lehčí, ale zase plasty nic moc a jak to vybledlo, vapadal Husar spíš k smíchu, povozek stejný, ale nedostatky lautr ty samé - nestartovalo to, nedrželo volnoběh, žralo jak tank, na obou odešlo výborné zapalování SEM a na obou byly problémy s ventilama. Jenže já sehnal všechny díly bez problémů a on si mohl u internetu pr.el usedět, než na něco solidního, většinou však jetého narazil...
Taky oranžády nemusím, ale rozhodně to není k vůli tomu, ža na nich jezdí každý. To je ta poslední věc, která by mě vadila. Spíš zatím nejsem přesvědčený o jejich spolehlivosti, což třeba s příchodem jejich dvouvačkového motoru může být jiné, ale nevím, počkám si. Je ale taky potřeba objektivně přiznat, že ona "poruchovost" bude asi taky ovlivněna dost tím, že oranžád jezdí nejvíc.
Jako hlavní nevýhody spíš u KTM vidím vyšší pořizovací cenu a velkou ztrátu při následném prodeji. Parametry, typu výkon, životnost, ovladatelnost... ty motorky jsou pro hobíka v dnešní době prakticky stejné.
Už jenom při pohledu na motoinzerci to jde pěkně vidět. Husara koupíš jako funglovku za 200 jablek a za dva roky jsi rád, když střelíš za 110 ;) Podíváš se na Yamahu WR a je to úplně jiná cenová liga. Přičemž nabízí pro hobíka obě prakticky to samé...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist