1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 600
Já už bych teda 4T KTM nechtěl, ale co se týče servisu pro zákazníka, tak to je prostě 1A a ostatní výrobci se mají ještě hodně co učit. A kluci ušatí u Hondy taky :puke:
A s tím okolo FE 600. Musím souhlasit s PetremTM. Taky jsem měl před lety ostrou LC4(bez vyvažováku a oleje v rámu), která však ale šla běžně koupit, ne žádná factory. A jelikož kamarád starého husara měl, měl jsem možnost dost porovnat. Výkon prakticky stejný, ovladatelnost krapet lepší u Husara páč byl lehčí, ale zase plasty nic moc a jak to vybledlo, vapadal Husar spíš k smíchu, povozek stejný, ale nedostatky lautr ty samé - nestartovalo to, nedrželo volnoběh, žralo jak tank, na obou odešlo výborné zapalování SEM a na obou byly problémy s ventilama. Jenže já sehnal všechny díly bez problémů a on si mohl u internetu pr.el usedět, než na něco solidního, většinou však jetého narazil...
Taky oranžády nemusím, ale rozhodně to není k vůli tomu, ža na nich jezdí každý. To je ta poslední věc, která by mě vadila. Spíš zatím nejsem přesvědčený o jejich spolehlivosti, což třeba s příchodem jejich dvouvačkového motoru může být jiné, ale nevím, počkám si. Je ale taky potřeba objektivně přiznat, že ona "poruchovost" bude asi taky ovlivněna dost tím, že oranžád jezdí nejvíc.
Jako hlavní nevýhody spíš u KTM vidím vyšší pořizovací cenu a velkou ztrátu při následném prodeji. Parametry, typu výkon, životnost, ovladatelnost... ty motorky jsou pro hobíka v dnešní době prakticky stejné.
Už jenom při pohledu na motoinzerci to jde pěkně vidět. Husara koupíš jako funglovku za 200 jablek a za dva roky jsi rád, když střelíš za 110 ;) Podíváš se na Yamahu WR a je to úplně jiná cenová liga. Přičemž nabízí pro hobíka obě prakticky to samé...