sla>Já měl samozřejmě ostrou LC4, verze SXC což vlastně bylo to "nejzávodnější" co KTM ve 4T v tý době dělala :) A zkrátka to bylo ovladatelný úplně normálně, přičemž žádná hrana nejsem, mám 182 cm a 75 kilo, a jezdil jsem na ní od tuším sedmnácti převážně po lese...a dokud nechcípla (neměla startér) tak vše v pohodě. Teď mám teda 300 2T a je to svezení příjemnější, i když výkonu je tam ještě víc *yes* . Ale třeba jsem se tuhle vozil na Husabergu 650 a to "překoňování" tam zkrátka není...jen ta motorka jede přesně tak jak jí poručíš, což třeba 450 přece jen neumí. Akorát je fakt řže tyhle velký objemy už jsou těžší třeba do zatáček (větší setrvačný hmoty na klice atd), ale o tom že by to bylo nějak zbytečně výkonný to fakt není