globalmoto_duben_nolan





Téma: Flattrack - Jak na to?
17.2.2012 v 14:52
Přemýšlím o stavbě Flattracku. Jen tak pro srandu si zazávodit za pár kaček. Jako základ bych viděl MZ 251, protože jede jak čert a je lehká. Nebo raději nějaké starší DR 600 a podobně? Je potřeba nějak zasahovat do převodovky? Nějaké úpravy podvozku? Jak velká kola? Mohu ponechat přední brzdu? Všechny poznatky, rady a zkušenosti sem.

Naposledy editováno 17.02.2012 14:52:53
Anketa: DR 600 nebo MZ 251
DR 600
47%
7
MZ 251
53%
8

1 reakcí na tento příspěvek Flattrack - Jak na to?

29.8.2015 v 17:24 | Nahoru | #1
Hoší chystám se postavit stroj na poslední závod v Divišově. Bude do kategorie veteran - jawa 250, může mi někdo osvětit jak je to s gumama? Jaký na to můžu nazout a jaký nesmím? Díky moc

(reakce na) Flattrack - Jak na to?

29.8.2015 v 22:30 | Nahoru | #2
kuba350>

Kola a pneumatiky

Přední i zadní kola a pneumatiky o průměru 19', 18 nebo 16 palců.

Pokud byl původní motocykl vybaven v sériové výrobě jiným rozměrem kol je možné tento rozměr zachovat.

Povolené pneumatiky: Pouze cestovní pneumatiky určené pro silniční provoz. Enduro, plochodrážní, trialové, flattrackové a crossové pneumatiky jsou zakázány!

Cestovní pneumatiky schválené pro silniční provoz např.: MITAS série H01, H02, H03, H04, H05, H06.

Maximální hloubka dezénu 8mm.

Maximální šířka zadní pneu 4“.

Pneumatiky, které nejsou v seznamu povolených, jsou zakázány.

Více zde: http://www.original-flattrack.cz/rady/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: http://www.webnode.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist