globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pist 250 OHV
 
17.2.2012 v 09:21
Zdravim panove chtel bych vas poprosit jestli mi nekdo poradite nejaky strucny navod jak sundat hlavu abych mohl kouknout jak sou na tom pistni krouzky. Diky

1 reakcí na tento příspěvek pist 250 OHV

17.2.2012 v 09:36 | Nahoru | #1
žere ti olej? kouří ti z výfuku?

(reakce na) pist 250 OHV

17.2.2012 v 11:38 | Nahoru | #2
HornisGSX> jojo presne jak pises

1 reakcí na tento příspěvek pist 250 OHV

17.2.2012 v 12:13 | Nahoru | #3
Pokud není místo, musí motor ven z rámu. Pokud je motor tzv. ležák, musí olej z motoru ven. Pak dolu ventilový víko. Potom šrouby vahadel, aby se dalo dostat na šrouby, nebo matice hlavy. Oproti 2t, jich tam bejvá 5. Po odstranění vahadlového mechanizmu se vytáhnout zdvyhací tyčinky. Je dobrý si pamatovat kde která byla a neotočit je, ani neprohodit! Není to trága, ale každá má mikroskopicky zhutněnej ťukáním svůj tvar na kulovitých koncích a pokud se to prohodí, může se zbytečně dřív rozhodit ventilová vůle. Pak se může sejmout hlava... Válec u 4t oproti většiny 2t, drží extra na karterech dalšími šrouby !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pist 250 OHV

17.2.2012 v 12:28 | Nahoru | #4
Sancu> diky za radu. Jeste bych se chtel zeptat jestli je nutny davat novy tesneni pod hlavu kdybych daval novej pist

(reakce na) pist 250 OHV

17.2.2012 v 12:42 | Nahoru | #5
hedgi> určitě... a podívej se ještě na gufera na ventilech

pist 250 OHV

17.2.2012 v 12:51 | Nahoru | #6
ok. Chlapi diky po praci na to vlitnu

pist 250 OHV

17.2.2012 v 13:44 | Nahoru | #7
Nemáš zač. Až to budeš zkládat, tak po dotažení hlavy a nasazení vahadel nezapomeň, že se musí opět nastavit ventilová vůle

1 reakcí na tento příspěvek pist 250 OHV

17.2.2012 v 19:00 | Nahoru | #8
To špatně dopadne

(reakce na) pist 250 OHV

19.2.2012 v 20:41 | Nahoru | #9
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist