Minulý rok jsem si pořídil B12 a nechal svézt i přítelkyni. Nějak se jí to zalíbilo asi, tak přemýšlíme jestli pořídit naháče i pro ní.
V hledáčku máme Inu a B6, ale rádi bychom si přečetli i názory ostatních. Obzvláště pak něžnějšího pohlaví, co tyhle mašiny sedlají.
Mladá jezdí dva roky na Viragu 535 a odřídila si v pohodě Chorvatsko tam i zpátky. Měří 170 cm. Prostě normálně rostlá holka.
O jiných mašinách neuvažujeme
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Díky za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Naháč pro holku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
jsem netušil, že tu tak triviálním dotazem vzbudíme takové vášně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
German píše: pánové nenechte zlobu cloumat svým majestátem....
jsem netušil, že tu tak triviálním dotazem vzbudíme takové vášně
a to nic není proti tomu, kdyby ses zeptal na to jestli textil nebo kůži
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
ale zpět k tématu.
Jezdila jsem na b6 v autoškole. Pokud ještě můžu říct svůj názor jako holka. tak čistě pocitově:
Na můj vkus byl příliš vysokej, ale to se tvojí přítelkyně netýká. Co bylo fajn, že měl poměrně blízko řidítka a tím se mi dobře ovládal za jízdy. Je to těžká motorka, ale která cestovní motorka není těžká. Já osobně zvládám zvednout svou ducati i ze země (přiznávám - že než jsem si v roce 2009 snížila sedlo, tak mi asi 3x padla po zastavení na bok) a dneska už umím i z vyšší motorky sesednout.
Na B6 se mi líbil výkon a i po zkušenostmi s duckou se mi pořád zdá ten b6 i na cestování více než dostačující.
Nejlepší byl ale posez. Byl kupodivu opravdu pohodlý a přitom jsem se zároveň velmi slušně schovala za štítek, takže mě to při jízdě netrhalo z motorky dolů. Lidi tu píšou že posez je spíše sportovnější. To možná je. Já mu ale dávám přednost před klasickým posezem "choper". Při něm totiž nejde tolik vibrací do zad. No a já jakožto člověk s kostrčí nepříliš obalenou, na sedlech s nohama moc dopředu po delší době docela trpím...
Bohužel nemůžu srovnávat s tou druhou motorkou. Nejela jsem na ní a s duckou srovnávat nebudu, psal jsi že tě zajímají jen ty tvé dvě vybrané.
Tak držím palce a ať vyberete cokoliv, přeju hodně moc radosti z jízdy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |