Jenda XR>Jo, vím to. Měla 139kg bez píchovinek a se skoro plnou nádrží ;) Papírově měla mít US verze 121kg, u evropské je to krapet víc, páč je tam větší světlo, blinkry a jiný vnitřek laufu. Se startováním opravdu problém není, chtělo to grif, který je lautr stejný jako u XR600, takže budeš v poho. Ale nenech se mýlit ostrostí 450tek. S WR se dá jezdit i vklidu. Ba naopak, když najdeš odvahu 650R někde pořádně podržet, tak to teprve uvidíš. Ale v lese se ti to nestane :lol: 650R je krásná motka, vydrží, jede moc, ale prostě už tak nějak chápu, proč dominuje hlavně v pouštních závodech typu Baja. Je to prostě tank. V lese i s nejpomalejším možným zpřevodováním jsem jezdil pořád tak 2-3, trojka ale míň. No a hlavně hodně rychle unavovala ručičky, páč každé dovření plynu tě hodí do řídítek :lol: To WR je taková hodná, když se jede kolem toho čtvrt plynu, tak je to fakt babetka ;) Ale samosebou, že když se za to vezme, tak je to taky celkem rachot ;)