To byla vždy ruční výroba co kus to originál.
Nacpal jsem do nich mnoho času a peněz,což kolegové ze západu nemohli pochopit,protože oni už dávno měli seriovky a různé možnosti koupě ověřených kitů.My to tady patlali,jak měl kdo možnosti,přístup k materiálům a dílenskému zažizení.
Nelituji,ale ničeho pro mě to byla dobrá doba,měli jsme daleko více času na vše a byli jsme si všechny blíž.
Číza je sice jednoduchá,ale dokáže potrápit.Musí se vše dělat pořádně a pak opravdu jen jezdíš.Já měl i 380/981 a do ní jsem jen lil olej a benzín a jen jezdil.Měl jsem z ní udělaný i enduro na silnici.Byla sice nervozní,ale bez poruch.
Každopádně dneska se mi to podařilo zprovoznit na 50 procent...poštělováním volnoběhu a vzduchu, stroj se celkem pěkně vytáčí a drží a jede. Jen nesmí chcípnout třeba zadušením pod určitou mez, protože mám pocit,že ta svíčka nepálí v menších otáčkáchkdyž je teplá.Pác když je to teplý, tak to ani nenakopnu, když to chcípne. Musim za dvě a na 5 metrech to roztlačim. No bohužel takle nemůžu na závod, to by mě předjela třeba nějaká ktm potom :P