globalmoto_duben_nolan





Téma: Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
 
26.4.2007 v 18:55
Ahoj, vyzná se tu někdo v ČZetách starejch? Mám s ní takovej problém, že se uchcává. Prostě ji nakopnu chvíli drží a pak zdejchne. Z vífuku teče černej benzin a svíčka je uplně mokrá.Když ji vyčistim,zase chytne. A pak se to opakuje.Nevíte někdo?
Předchozí
1 2
Následující

Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

26.4.2007 v 19:01 | Nahoru | #1
tak to bude nejspíš chyba v nastavení karburátoru ne?

Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

26.4.2007 v 19:11 | Nahoru | #2
netusim...ani nevim kde a jak se to nastavuje

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

26.4.2007 v 19:13 | Nahoru | #3
trysky, bohatost směsi, vzduchový filtr, utěsnění okolo karbecu, předstih, svíčka...jo, taky výfuk, ale to pochybuju :)

No, tak to skoukni...u ČZ jeden nikdy neví :lol: máš 516ku?

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

26.4.2007 v 19:15 | Nahoru | #4
ještě doporučím skvělý web s problematikou krosů ČZ...moc povedený, dřív jsem využíval dost :thmubup:

http://cz-motokros.wz.cz/

2 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

26.4.2007 v 20:54 | Nahoru | #5
jo jo tam surfim...je to 516 no...hustej stroj :) ale proste se uchcava...kdyz tomu klesnou otacky nebo proste to spatne rozjedu,chcipne a musim uz jen vypnout kohout a roztlacit

kdyz nakopavam,tak chcije z karbecu benal a z vejfuku taky...no ja zejtra mrknu do karbecu,do filtru...jak se nastavuje bohatost smeny to je jen triskou na pevno ne?Jenom tam je vzduch ne?Mam tam trysku 145 a je to po vybrusu tesne

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

27.4.2007 v 21:12 | Nahoru | #6
loop007>jó, tak to po mně chceš moc :) poraď se na tom webu...ale určitě to bude něco z toho, co jsem psal...hodně štěstí...a gratuluju k 516...byla fajn :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

27.4.2007 v 21:57 | Nahoru | #7
loop007>nevím co je" hustej stroj",ale seřiď si vejšku hladiny plovákové komory.Podle tvého popisu to vypadá na zaseknutej plovák.Škoda,že nepíšeš zdali ti to teče,taky přepadem.To je ta hadička na karbci co jde vedle plovákovky.S tou to musí téct,když přeplavuješ,ale jakmile pustíš "cucák"tak musí okamžitě přestat téct tedy přeplavovat.
Pozor ,volnoběh by téměř neměl být,protože se Ti to pak opravdu ve sjezdech může ulejvat.
Pokud Ti karbec jde jak píšu,tak zkoukni předstih,ale u 516 se zapalováním moc velké problémy nebývali..

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

29.4.2007 v 18:31 | Nahoru | #8
Vaclav DR> Vidim to uplne stejne :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

29.4.2007 v 22:11 | Nahoru | #9
Karbec sem cistil a lestil a kontroloval jako das a je to naprosto v poradku....dal sem to tam,nakop masinu na prvni naslapnuti,krasny,turuju najednou chcipne..hm tak 3x slapnu zase bezi...parada,jedu do lesa,jedu,na zadni mi nejde,chrchla,rikam si sakra,to je zly a najednou sup a chcipne si...no a zase to samy...nakopavam,chcije z karbecu benal,tak vypnout kohout a roztlacet...svina...zejtra ji dam k mechanikovi

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

29.4.2007 v 22:36 | Nahoru | #10
loop007>musíš mít blbě zajištěný plováky.Je možné že se ti posouvá hřídelka na které jsou pověšeny plováky(častá porucha).Plováky jsou tam dva.Ovládají jeden ventil.
Pokud je to tak jak píšeš,že zastavíš benzín jen uzavřením kohoutu,jinač že se přeplavuje,tak jinde než ve ventilu nebo v plovácích chyba není.

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

29.4.2007 v 22:52 | Nahoru | #11
Vaclav DR> No jo vypadá to tak,ale já jsem to testoval,profukoval, plnil benzinem,rucne ty plovaky ovladal a porad foukal do hadicky a zdá se, že to funguje normálně...ale ted otázka jestli je to skutecne preplaveny..kdyz to nakopavam a chcije z toho benzin,tak je svicka sice mokra jako prase,ale je to opravdu uchcany?Jestli neni chyba nekde jinde,pfff...diky moc hosi za rady

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

30.4.2007 v 17:29 | Nahoru | #12
loop007>vono jinde něco hledat nemá smysl,kdž píšeš,že ti karburátor furt přeplavuje i když přestaneš tlačítkem,který vlastně podoží plovák pod nastavenou hladinou a tím umožní "tzv.přeplavení karburátoru".
Nezbývá Ti nic jiného než doladit správnou výšku hladiny,přihýbáním plíšku na ramenech plováků.
To vše za předpokladu,že nemáš problém s hlavní tryskou,že je správně namontovaná,nebo Ti v karbci nechybí některý z dílů,kde by mohl benzín unikat do difuzoru jinudy než přes hlavní trysku.

Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

30.4.2007 v 22:12 | Nahoru | #13
Vaclav DR>Hele nevis nahodou jak ma bejt ten jehlovej ventil?Jestli tou spickou dolu nebo nahoru...protoze ja sem to rovnal (vypodlozil sem tu trysku s tim ventilem) a dela to lautr to samy..i sroub vzduchu sem ladil...takze mam pocit,ze tam je neco spatne

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 15:13 | Nahoru | #14
Vaclav DR>Tak tim to asi nebude,dal sem si pruhlednou hadicku a hladina pekne drzi.Je to neco jinyho,ale co?Proste vycistim svicku a naslpanu na prvni pokus,motorka chvili bezi,huli a prsa cernou srajdu z benzinu,huli mi to teda i u vejfuku u hlavy,no ale prska,bezi,huli..hladina je normalni,jen kdyz vezmu za plyn tak v hadicce klesne mirne,ale hned se doplni...takle to chvili bezi ale pak najednou to udela blbllblblblb a končí.No a naslapnuti ani napad.Takze vyndat svicku,otrit (osusit) a zase to samy... :(

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 19:47 | Nahoru | #15
loop007>Nemáš nakonec jen blbě namíchanej benzín s olejem??
1:50 je akorát,jen tam nejlej M2T.
Teda za předpokladu že Ti karbec funguje jak má a neteče z něj benzín.

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 20:14 | Nahoru | #16
loop007>Nevim :) 1:20 mogul TSF (aby to melo luxus kdyz je to po vybrusu). Dneska sem to zkoumal a chova se to nasledovne...nachciju,nakopnu,parada.Drzi,chvili teda huli,pak zacne krasne slapat,seridil sem volnobeh,jde i pekne za plynem,hezky jede,nicmene najednou to udela hhhhh a je zdechlá...vyndám svíčku, je mokrá,šlapu, svíčka jiskru dává, vrátím ji tam,nechytne...takže svíčku očistim,dám ji tam a chytne to...(taky je zajimavy,že když to chcípce, tak do toho narvu celej karbec benzínu, ale to po tom,co to parkrat proslapnu,asi skonci ve vyfuku ne?)

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 20:17 | Nahoru | #17
1:20? není to moc? ne´jsem odborník přes 2T krosky ale to se mi nezdá

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 20:20 | Nahoru | #18
jestli chceš písni mi na email a já ti pošlu manuál na email!!!Mám na 125/519 a l513 a 514.ČUs oop007>

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 20:23 | Nahoru | #19
loop007>1:20 je hrozně moc,výrobce doporučoval 1:33,ale dávali jsme 1:40 nebo Castrol TS 1:50.

Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 20:34 | Nahoru | #20
Tady se podívej jak to vypadá v plovákovce u Jikova,pokud ho tam máš. http://home.tiscali.cz/vasekdrbig/Jikov/

516 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 20:46 | Nahoru | #21
516 jsou dost náročný natryskování podle počasí(velké teplo=menší trysky a naopak).
Když se podíváš do plovákového víčka je tam nálitek,tam má být seřízena hladina

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 21:07 | Nahoru | #22
Rreno2007>Servisni manual mam,dekuju moc...ja se v tom stejne moc neorientuju,podle me je vsechno dobry.Na co stacim..

1:20 proto ze je to psany v manualu a ze je to po vybrusu no.Jasny pak tam maj nejakej lepsi olej a ten 1:40,mozna ze ten mogul TSF by to mohl takle zvladat,no to je asi vazne moc,jenze mi nerikejte ze to bude mit takovej vlil na to,ze to pekne bezi a pak to najedou zhasne...jak kdyby prestala slapat svicka

Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 21:25 | Nahoru | #23
Olej dej 1:33 maximálně a plnou syntetiku na značce nezáleží. 516 dost točí tak je to potřeba

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 21:29 | Nahoru | #24
loop007>bohužel má,protože nespálený olej zanese isotátor a ten se stane vodivý a máš po svíčce.Jedině jí opískovat.
Já v době mého závodění jsem s mícháním benzínu a oleje a otryskováním míval taky někdy problémyJak už totady někdo psal záviselo na počasí.
Z Holic jsem odjížděl s fungující motorkou ,ale v místě závodu kolikrát nešla ani natočit nebo nešla tak jak bych potřeboval a už se tryskovalo.
S benzíny to bylo to samé.Trochu vody a už byl problém.

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 21:53 | Nahoru | #25
Vaclav DR>Hmm ten karbec dobry,jen skoda ze je to tak neostry,nicmene pokud se nepletu tak na ten plisek doseda kulicka,tedy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 21:54 | Nahoru | #26
Vaclav DR>Hm no ja si pamatuju jen na jawu 250 kejvacku,kde se vycistila svicka a zas to jelo...ale tak nevadi,budu zkouset co se da.Nikdo ze servisu se mi do toho pustit nechce,urcite kdyz se v tom naucim vrtat,tak to bude motorka k nezaplaceni

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 21:57 | Nahoru | #27
Jinak tu trysku tam mam 140 standardne a to si myslim ze je idelani v tomhle pocasi ne?Jinak mam jeste pretesnit vyfuk u hlavy?Cadi mi vod toho docela dost (jako jestli to nema vliv na neco vyraznej) a jeste trosku praskla guma od sani...to samozrejme udelam,ale nejdriv bych rad,aby to jezdilo,takze jestli to mam nechat na potom nebo to ma vliv...nevim,s kroskama zacinam,ale je to uzasnej pocit se pakrat projet po louce a videt tu trasu za sebou...jednicka se rozjet pekne po zadnim dvojku porad drzet,hmm parada

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 22:02 | Nahoru | #28
A jinak jeste ta svicka muze byt N15 co tam mam,nebo tam mam dat N17 dle manualu?Puvodni majitel tam mel nejakou N8 heh

Taky mě napadlo že seřizovat hladinu plováku bych měl ve vodorovné polozy?Ony tam sou takový výstupky,jenže ten karbec je pak nakloněnej....každopádně metodou v průhledné lahvy mi je teoreticky známa...ale v otm snad problem neude

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 23:10 | Nahoru | #29
loop007>Koukám člověče podle tvého psaní:<strong>Cadi mi vod toho docela dost (jako jestli to nema vliv na neco vyraznej) a jeste trosku praskla guma od sani..</strong>
Tak jí máš dost žalostném stavu.
Takže začni od základu.Ten výfuk a sání je u dvoutaktu to nejdůležitější co může v ladění motoru být.
Druhá věc důležitá ČZ 125/516 je závodní stroj,tudíž má kopresní poměr cca 12:1 a to nemůžeš zapalovat obyčejnejma svíčkama,jinač po chvilce svíčka odejde.
Jezdil jsem svíčky Champion 15 nebo i 17,nevím jaké dneska mají svíčky pro tyto dvoutakty označení,ale je na to nějaká tabulka.Ještě jsem jezdíval svíčky se schovanýma elektrodama.
Ale rozhodně nemůžeš očekávat od svíčky která je dělaná pro cestovní motorku ne-li čtyřtakt výkony v nadupaným dvoutaktu.
Ty výše mnou uvedené svíčky stály od 50kčs do 120kčs podle typu a obyčejné Pal stávali kolem 10kčs.
To jen na porovnání cen před dvaceti lety.Tak že dnes tyto svíčky nebodou stát kolem stovky ale počítej cifru postatně vyšší.
Tu svíčku N8 Ti tam původní majitel mohl dát z těchto uvedených důvodů,ale určitě na ní nejezdil.
Ten karbec se seřizuje v rovině.V provozu se sice naklání,ale z toho důvodu tam jsou ty dva plováky,aby tryska měla stále stejnou hladinu.
Těžko Ti poradit jak velkou trysku máš dávat,protože je vše odvislé od sání,tvaru výfuku(protikužele) a dalších jinejch věcí,které asi na motorce už dávno nejsou standartní(originální)Vše je pokus omyl,jinač to dobře neseřidíš.
Ale znovu opakuji těsnost sání,před i za karburátorem a výfukové soustavy je u dvoutaktů základem správného chodu motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

2.5.2007 v 08:47 | Nahoru | #30
Vaclav DR> Ty jo nestras,dyk je to jen ciza :puke:

Se svíčkama je vubec problem,ze nekdo tvrdi ze tam ma N15c brisk, nekdo ze 17c, nekdo ze je to moc teply a ze tam musi bejt nejaka jina, nekdo zase ze tam ma Y, nekdo zase ze to v zadnym pripade.Hm to si asi jeste uziju
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist