globalmoto_kveten





Téma: Info honda xr400
 
11.4.2007 v 11:24
zdravím kluky od bláta
jsem již v produktivním věku :D a chtěl bych si pořídit něco do lesa , na louku atd. , jako nejschůdnější se mi zdá být honda xr 400 r
dosavad jsem mel yamaha 200 ( tuším xt, nebo tt, nevím. takovou starou mrchu )
chtěl jsem se zde dozvědět více o této hondě, protože si chci polepšit :cool:
takže bych uvítal info , co je potřeba pro tuto motorku dělat, olej, prostě všechno co by měl úplný laik jako jsem já vědět,..... ( jsem technický antitalent :lol: )
výhody, nevýhody, spotřeba, chování,ovládání,cena, mno prostě všechno ,..... :rolleyes:
díky moc za všechny informace :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info honda xr400

12.4.2007 v 21:12 | Nahoru | #1
xt200>motor klasická Honda = držák. Díky tomu, že je to vzducháč, tak s tím můžeš hóóódně mlátit a neurazíš žádnej chladič. Olej v motoru se mění každejch 1000 km (pokud jezdíš volnějc, stačí až po 1500 km) - při současné výměně olej. filtru (doporučuju) jsou to 2litry, stačí polosyntetika, na zimu 10W40, na léto je lepší hustější - třeba 15W50. Jinak jenom mažu řetěz, občas odvzdušním vidle. Po sezoně seřídit ventily a projít přepákování centrálu (promazat).
Můj názor na jízdní vlastnosti - perfektní ovladatelnost (v lese asi jako motorový horský kolo ;) ), výkon sice dneska už neoslní, ale pro hobíka na víkend a bez závodních ambicí nemá prakticky konkurenci (tím myslím hlavně nízké náklady na údržbu).
A spotřeba - v terénu do 5-6 litrů, na silnici při konstantní rychlosti okolo 100 km/h se dá jet do 4 litrů. Prostě paráda :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info honda xr400

13.4.2007 v 00:52 | Nahoru | #2
OldDog> jo jo můžu potvrdit, za klukama z motovobchodu co chodím říkaj, jestli seš hobík tak se tý motorky vživotě nezbavuj, protože s kladivem vo vobsahu 600 to v lese nevyužiješ, a bude ti to zbytečně trhat ruce a trápit se. Je to vopravdu motorový horský kolo, to je fakt!!. Když pozoruju chalpy okolo mě, jak si hlídaj motohodiny aby měnili oleje, písty a podobně tak tahle hondice byl geniální výrobek - sá jezdím ve starým CR-v a jiný auto by sem mě po tom co jsem prováděl v lese rozpadla, hlavně ti posraní francouzi... a jak se říká nakonec japonec ale dneska totiž už v tom pozitivním slova smylu..
mkni co jsme sní prováděli a přežila to v poho, je fakt že jsme rovnali podsedlovej rám sochorem ale ten je tedka v cajku, hlavně, když se na ni dívám na rozdíl vod jinech mašin tak na ní není co by upadlo. Pokud ji chceš zacovat dlouhej život tak olej na jaře a v polovině sezony. Jinak vostatní věci sledovat jak říkají kluci předemnou...

http://moji.motorkar...84f&show=42301#1
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist